Dette med å planlegge ligger i grunn godt for …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg har det utmerket nydelig i dag. Dette med at en hele tiden jobber mot å nå mer mål her så er det å gjøre litt og litt for å nå målene nærmer å jeg må si jeg er nærmere om jeg ikke akkurat er i mål så er det nydelig å se hvor mye en har klart å fått realisert.

– Tatt i betraktning at jeg er alene om absolutt alt her så er dette fanatisk ikke dårlig hva en faktisk har klart å få til å gjennomføre her . Det å bare si til seg selv nå gir vi alt også litt til  hva er motivasjonen min  egentlig ? jeg har en drøm om å få til å gjenskape det jeg drømmer om slik at du kan se min indre drøm hvordan jeg alltid har ønsket å ha det i en hjem å en hage. Dette med at jeg har vokst opp i en hjem der vi hadde alt, å i en annen hjem der vi ikke hadde alt . Så har jeg lært meg gode ting i fra de begge.

Dette med å gjenskape i fra de begge verden hva jeg kan ta ut av det så er dette noe jeg kjenner på i dag at jeg gleder meg til å vise hvordan jeg vil ha det å dette med å ha harmoni også balanse mellom alt. Dette med å vite hvordan bilde skal bli så er dette med å få ting på rett sted å rydde møysommelig bort alt selv uten å ha noen hjelp alt tar sin tid men det er kjærlighet i alt jeg gjør – selv de tyngste børene er kjærlighet for meg også mine at vi skal ha det fint her . Jeg har enda containeren så den er begynt å bi rimelig full så jeg gleder meg veldig til å få den bort om ikke så lenge .

Dette med å lage planer for fremtiden her

Jeg er så avslappet til alt som skjer rundt meg for tiden . Dette med at jeg har konstatert at dette fikser jeg så er dette med at jeg har godtatt at jeg i tillegg ble det barnet som ikke har lenger plass i min fars familie . Det er nydelig at jeg faktisk i dag kan smile ved at jeg har det godt i mitt hjerte til tross for at det er fravær .

Jeg er takknemlig for at jeg lærte mine barn å kjenne han så de fikk den kunnskapen å ikke må sitte der å ikke vite hvordan stemmen hans er eller hvordan han ser ut . Det er fint den tiden vi fikk sammen å jeg håper han har det nydelig akkurat som jeg har det. Dette med at jeg har lært livet på den tøffe måten så er det ikke selvsagt at jeg skal ha det fint i livet . Det har i grunn aldri vært en annen selvfølge men . Jeg skal være ærlig det har tatt meg mange år å klare å leve videre med å bli 100 % avvist i fra min far.  Det kostet mye men i dag kan jeg snakke varmt om han til mine barn dreg de gode tingene om han om de lurer, men det gjør de i grunn ikke de spør aldri etter en som har vært fraværende i deres liv i snart 4 år.

Så blir det i en ukjent mann som de  møter på innimellom det er jo nesten ikke som det er slekt . Er i grunn sykt men det er nå en realitet.  Det er jo mange som har det likens som jeg , selv en kan føle seg alene om å ha denne virkeligheten . I min venne krets er det kun jeg som har blitt kuttet ut å har hatt en slik problematisk oppvekst . Dette til tross for at alt utad så innmari vakkert ut å stilrent så var det bare fasade. 

 

Mine prosjekter er i gang

 

 

Jeg er så kreativ med alt jeg holder på med, jeg har ett hemmelig prosjekt på gang men det er som sagt ikke til offentligheten akkurat nu . Det ble en stor miss på det første forsøket det gikk åt helvete for å være helt ærlig men jeg skal fortelle alt om dette da ting blir bra. Jeg er ikke redd for å fortelle om da jeg går på tryne eller gjør en feil .

Det har alltid vært mange historier om alt rundt meg så jeg forteller den gjerne til dere da jeg har lykts med dette prosjektet det er en spenning rundt dette men jeg må si jeg gleder meg veldig . Dette med å ha fått til å kastet alt i fra lyst huset er bare fette nydelig . Så er det å få planert drivhuset hvor i satan skal jeg anlegge det henne …. jeg har så mange muligheter å legg det men jeg er enda litt usikker må nok se litt mer rundt her .

I dag fikk jeg bort alt av tre som har lagt i påvente med å bli bert bort . Det er så trist at tre ikke kan gå av seg selv noen ganger hadde det vært nydelig også kunne kommandert de på rett plass men så enkelt er det så absolutt ikke. Denne jobben måtte jeg gjøre selv .

Jeg snakket med yngste sønnen i dag , å sa jeg satt å så på den ved haugen som skrek etter meg . Jeg motet meg opp . Det er så gøy å høre når han svarer meg , jeg merker at han er så uinteressert i dette men lytter for å være grei . Så sier han plutselig i samtalen er du nettopp stått opp ? du høres så trøtt ut – hmm tenkte jeg høres jeg så trøtt ut jeg lo så jeg griner . Det er i fra sine egne en skal høre det. Dette med å se at de planer jeg legger meg de kommer til å løse seg – all negativ tall endrer seg til positivt , det er nå livet starter mer å smile til meg jeg fikk mer svar på mine ting nå som jeg fortetter med . Har begynt å sanke til å lage krem også salve av løvetann . Det er så mye gode referanser på å lage krem / salve av den så jeg gleder meg til å få dette testet ut . Det vokser jo ugress overalt så det er bare å få det plukket nå underveis.

 

kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg