Dette med å bygge eller gjennomføre det du planlegger er så spennende 

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg var oppe litt for lenge i natt men det blir slik i blant . Dette med å ikke klare å ta kveld er vel ett problem vi alle har i blant . Det er så nydelig også sitte oppe å bare være her . Det er nydelig må jeg bare si. Det gir meg veldig ro også er det så herlig at jeg kan jobbe mellom alt her .

 

I går var det St aften som mange feirer stort , jeg var bare alene her hjemme å koste meg etter en lang dag på jobb. Dette med å få ekstra kunder som er på gjennomreise å se litt mellom åpnings tider så er det så kjekt . Det å få kunder som også i tillegg gir en så herlig energi etter seg er jo en rein glede. Det ga meg mer enn jeg trodde . – Ofte så er det slik at vi kan være redd for å være den vi er i møte med andre. – Jeg har ikke noen problemer med å vise at jeg bryr meg om de jeg har rundt i min sirkel.

 

Det å ha litt planer er så herlig

 

 

Jeg har jo som mål å klare å jobbe i 2 år sammenhengende  uten å ta fri . Det er ikke snakk om så lang tid igjen faktisk . Dette med å se at jeg har nå i juli jobbet uten fri eller noe siden i 2021 så hadde jeg noen dager her og der litt fri men det er jo historie egentlig . Dette med å ha klart dette er for meg i dag en bragd . Dette med å se hva jeg i tillegg har fått igjen for det så er dette med på bygge opp bedriften min veldig . Jeg har som mål i år å få til å gjennomføre mine planer som er å endre hele hagen på en god måte. Dette med å få det på stell her er noe jeg oppriktig gleder meg til .

 

 

Dette med å bygge også renovere er

 

 

Jeg har mange ting på agendaen min det som er størst er vel at jeg skal få ordnet taket i løpet av året. Dette med å få det gjennomført i år er noe jeg oppriktig ser frem til . Håper så inderlig at jeg klarer å få det også gjennomført . – Jeg kan nå stolt vise frem hva jeg har her å jeg gleder meg så til å kan få hagen også alt i min ånd . Dette med å rydde vei for det jeg ikke vil ha lengre så er det med stolthet at jeg nå i dag kan si mine planer . Det er jo i hoved sak derfor jeg står på ved side linjen som jeg gjør – Det holder ikke at en tror en skal klare det en må jobbe målbevisst å sette seg planer for fremover.

 

 

Bygge noe en aldri før har gjort

 

 

Jeg merker nå i dag at jeg har en slik ønske som jeg ikke hadde for en del år siden . Der jeg må eller vil prestere så mye på alle områder. Det jeg holder på med mest i dag er jo jobb relatert å jeg vet at jeg kan for andre virke hoven å avvisende . Det får så være men jeg tenker at det er alltid en grunn til om jeg trekker meg unna deg . Det bør du tenke på en annen gang. Før hadde jeg alltid lyst til å konfrontere andre med hva jeg mente om de , i dag så svelger jeg det i meg selv å går videre . Det er ikke plass til drama i mitt liv å jeg vil heller ikke være en del av det. Det er utfordrende også ikke minst er det energi tyv som gir meg også deg en dårligere dag.

 

 

Dette med å bygge eller gjennomføre det du planlegger er så spennende

 

Jeg skal lage meg ett krem / salve produksjons rom nede i kjelleren der alle kremer / slaver osv fremover blir laget her nede. Det gleder meg veldig . – Jeg har allerede fått mye til dette rommet som skal bli ett nytt arbeids rom der jeg kan være kreativ å ikke mist kan lage mye fremover . – Jeg gleder meg så jeg holder på å sanke blomster som jeg skal få tørket dette med å ha så mange kule prosjekter på gang nå er dette som gir meg inspirasjon for å jobbe videre på. Jeg er ikke en dame som gir opp fordi jeg ikke lykkes men jeg gir opp fordi det ikke tiltaler meg . Jeg har pr i dag 5 jobber som jeg jobber med stort sett vær bidige dag. Bloggen er jo også blitt en inntekst kilde å det er nydelig . Det var ikke det som var hoved grunnen for at jeg startet å blogge men , det å være en som kan inspirere deg også dette med å fortelle deg litt om hvordan jeg løser en del oppgaver så kan dette bidra med at du igjen får det til det du plages med.

 

Jeg har avsluttet ett prosjekt som jeg ikke fikk til men det gjorde ikke noe mulig jeg ikke hadde det rette utstyret men , det gjør ikke noe jeg har bestilt opp det jeg skulle selv lage så er ingen problem . Dette med at en i dag kan bestille alt hva vi måtte ønske så er det i grunn så mye lettere i dag bare å søke opp hva en vil ha så finner vi det. Det er i grunn genialt. Så tenker du kanskje hva er det du har bestilt , det får du ikke vite før jeg har fått det. Så enkelt er det.

 

Jeg elsker å lage mat også elsker jeg å være kreativ det er en god kombinasjon ikke sant ? jeg har lyst til å få laget meg ett lite røykeri som jeg skal ha ute . Dette med å kan lage det selv eller med litt hjelp av gamle material her så jeg har sett litt på nettet på ulike måter så jeg gleder meg litt til å kunne sette i gang . Dette med å rydde plass til drivhuset mitt er også en prosess som jeg har startet opp med . Det er mye jobb men jeg får det til . Det å sage ned tre er ikke en lat manns jobb  i grunn det er en styrke prøve akkurat som massasje jobben min også er . Det er nydelig også se hva som i grunn bor i oss mennesker å hva lille meg faktisk klarer å få til helt alene . Det er ikke mange av mine venner som gjør så mye som jeg gjør . Det å se at ting bare blir lettere for meg er også ett stort pluss . Dette med å se at en kan puste lettet ut ved at ting er mer  balanse her er også noe som gir meg enda mer energi for å jobbe på. Det er i grunn rart kan føles som jeg ikke trenger å sove lengre selv om jeg også til dels kjenner at kroppen er sliten så er det så godt å kan få gjennomført en del av mine prosjekter med å bare samle litt folk å ha god mat å servere så tenker jeg vi kan få gjennomført mye sammen på kort tid. Dette med at jeg selv gjør en liten grunnarbeid selv med å rydde bort det som jeg ikke trener mer her . Det  gjør jo i grunn så mye mer å det ser så mye bedre ut da jeg har fått det i system .

Denne helgen er det ikke varmt som sist helg da hadde vi nærmere 30 varme grader. Dette med å jobbe med alt ute da varmen var på det største er ikke alltid like lett. Det gir meg energi i grunn i dag å få gjennomført mer i dag ute å klare å komme ett stykke til på vei. Lysthuset skal gjøres ferdig i år. Det har tatt lengre tid enn det skulle men det er jo ikke alltid alt skjer eller blir akkurat som en vil eller ønsker . Dette med å være alene om alt å se nå at jeg klarer å få ting gjennomført i rett rekke følge så jeg gleder meg veldig til å kunne si til deg så her nå er det unna gjort . Det å stolt kan vise frem hva en gjør er noe jeg har i meg , det er så herlig å kan gjør ting så mye finere å igjen det er livskvalitet ved å gjøre noe for en selv .

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg