Dette er luksus for meg

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

Jeg har det utrolig godt jeg nyter weekend med å sove litt lenger enn i hverdagen , bare noen få timer mer gjør for meg underverker. Dette er luksus for meg . Bare å få planlegge tiden min selv også ta meg litt mer tid for hva jeg selv ønsker å gjøre det gir meg veldig mye tilbake . Dette gir meg en stor løft i min hverdag med ta helgene som en god vitamin innsprøytning der jeg ladder opp med gode ting som jeg gleder meg hele tiden på. Jeg har fått jobbet mye i dag med veileder samtaler noe jeg setter stor pris på. Dette er blitt en jobb som jeg oppriktig nyter også gleder meg enormt til alle som jeg kan også lykkes med å få til å hjelpe . Noen blir faste kunder hele tiden , siden jeg får de hele tiden på rett retning. Dette forteller meg at jeg har en spesiell verdi for å hjelpe andre å dette trives jeg veldig godt med. Nettopp nå ferdig med en veileder samtale som varte i 1, 30 min dette gir meg veldig mye også ser jeg tydelig at jeg klarer å bygge opp min egen kanal mer og mer. DETTE med å sende ut rett signal for verden at jeg skal klare mine mål er mer viktig for meg nå enn at jeg skal fokusere på dette jeg enda ikke har mottatt en møter bare da selv på hindringer om vi ikke har livet vårt i mer balanse – mellom hvordan vi lever eller hva vi setter ut på agendaen . Dagen blir til mens vi går jeg er så takknemlig for livet mitt .

 

Spennende tider på gang

 

Jeg føler livet mitt er mer på plass egentlig jeg er en sjerl som er rar for mange også spesiell for noen , jeg ser nå mer tydelig at jeg er så rettferdig også er jeg tilstede for ikke bare meg selv , men jeg tror jeg nå har funnet meg selv mer på veien enn jeg hadde trodd var mulig. Jeg føler meg så i rett balanse mellom alt å dette er nydelig . Jeg har så mye på gang her hjemme butikken min også huset i sin helhet som jeg ønsker å oppgradere mellom alt her. Dette kommer til å bli mitt år der jeg skal virkelig vise verden at dette med å stå på som jeg har gjort det gir resultater. Her om dagen  hadde jeg en hyggelig samtale med en venninne som sa til meg jeg ser opp til deg fordi du står slik på å alt du lykkes med. DETTE varmer meg veldig at jeg fikk høre disse ordenene mens jeg enda er her i livet. Dette med å si til hverandre gode ord også ta oss tid gir meg mer enn jeg faktisk forstår. I går hadde jeg hyggelig stund sammen med kidsa det gir meg faktisk stor glede for jeg gleder meg så til vi sammen skal feire hva jeg har klart å lykkes med. Dette med å endre negative tall til noe positivt som jeg har gjort til nå er noe jeg setter stor pris på. Jeg ser jo nå så tydelig at jeg klarer absolutt alt jeg setter opp på min agenda. Hva gjør jeg for å klare dette tenker du sikkert ? Jeg er takknemlig for akkurat det jeg har i dag. Jeg lever i en god energi , jeg har ikke kontakt med de som er negative. Jeg må hele tiden være i god energi for å klare vekst . Det er dette som er nøkkelen for suksess for meg . Jeg gleder meg faktisk på livet mitt. Det skal bli mye bedre også alt jeg vil ha skal jeg klare å få realiserte dette betyr at jeg tiltrekker meg mer ved å endre mitt trekk punkt. Dette med å rydde bort negative ting også redusere stress som jeg har hatt . Bidrar til min helse er mye bedre. Jeg har hatt så  mye press på meg at jeg tro det har redusert meg kraftig . Altså det bryter ned mine krefter også var jo så å si 100 % utbrent igjen like før jul igjen .. nå er jeg mye bedre å livskvalitet med å ta vare på meg , ved å tillate meg å ha fri . Det har jeg til nå vært mye flinkere til .Dette med å ha klart å redusere negative tall for mine utgifter har bidratt til at jeg kjenner trua på meg selv. Nå ser jeg tydelig at kroppen min har fått litt mer kjøtt på seg. Jeg var så avmagret en periode at jeg så syk ut . Dette var et resultat av å ikke ha penger til mat… som bidro til at jeg sultet meg nesten i hjel  tenk jeg lykkes ikke med å ta livet av meg ..hva er det egentlig som klarer å knekke meg ? Jeg har blitt så men sterkere i denne krisen å det som ikke dreper deg det gjør deg mye sterkere . Det gir meg nå fremover mer motivasjon for å stå på å kan dele nå fremover med mine goder som kommer min vei med andre. Dette ser jeg virkelig frem i mot må jeg si at jeg kan klare å realiser reisen sammen med mine barn i sommer en gang det blir stas.

Kvalitetstid her hjemme

Jeg elsker å lage litt mat her hjemme som er godt også det jeg merker gir meg veldig tilbake. Det å ta utgangspunktet  i fra det jeg har  i kjøleskapet så i dag ble det å lage en suppe her det er nydelig med å bruke litt rotgrønnsaker med å sette prikken over ien med litt godt krydder. Det er ikke så mye som skal til . Før at jeg nyter livet , jeg er ikke materialistisk selv om jeg vet at mange mener dette, siden jeg har bmw x3 eller at jeg fokuserer på å nå høye mål her i livet. Det jeg fokuser på er hva du kan gi meg av livsglede , å hva jeg kan gi deg . Dette med å fokuser på eiendeler det betyr ingen ting for meg egentlig det som betyr noe er at jeg får betalt mine fakturaer også har mat i kjøleskapet . Det er det viktigste . Noe annet betyr egentlig ikke noe. Så kan du si men du har dyre vaner. Jeg sier tilbake jeg kjøper kun det jeg har lyst på. Da jeg var gift så sa jeg at jeg har tjent disse pengene selv også må jeg unne meg litt. Da jeg kjøpte det jeg ønsket meg . I dag så ser jeg i huset mitt hva kan jeg egentlig kaste ut eller selge. Litt endring i mitt Sind også mål men det er dette med oss i livet , men å fornye meg litt mer er noe jeg kommer til å gjøre mer , jeg har startet opp med kle salg også her skal jeg investere for meg selv . Jeg har nesten ingen klær som passer meg mer siden jeg har krympet så blir stas å bytte garderobe i løpet av dette året . Gleder meg veldig til det.  Nyt dagen din så snakkes vi nå skal jeg nyte en god kaffe også litt tv mellom alt her mens suppen blir klar på kjøkkenet også er det å ha ro rundt meg nydelig .

 

Kjærlig hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg