Dette er 1000 ganger bedre !!❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper at sola skinner hos deg i dag, her hos meg så har den  skint veldig . Det er herlig å se at ting nærmer seg mer som jeg vil .  Det kommer seg alltid som vi måtte ønske om vi ønsker det sterkt nok. Det er en grunn for at noen alltid lykkes med alt de setter for sin agenda å noen aldri lykkes med sine mål. Det er en prosess du og jeg må igjennom så jeg må si jeg gleder meg veldig til alt som skal skje fremover . Det er en grunn til at vi alle mottar utfordringer men det er ikke alle utfordringer som vi trenger å tenke at de er rette for oss. For det er dem ikke, vi skal verne oss for negative opplevelser men vi skal heller se på de verdier som gir oss styrke også glede.

 

 

Weekend å jobb med

 

 

Dette med å nyte weekend er noe jeg alltid liker veldig godt . Det gir meg veldig mye tilbake med å kjenne at en kan sneke skuldrende litt mer enn i hverdagen . Jeg liker det veldig godt å jeg kan si med en gang jeg liker alt jeg har på agendaen her . – Det er i grove trekk det vanlige jeg jobber daglig å denne helgen er så klart ingen unntak for at jeg skal stå på litt mer en vanlig . Det gir meg veldig når jeg ser at jeg faktisk lykkes mer med å nå ut til mer kunder mellom alt. Det gir meg så mye at jeg er litt kry for at jeg alene klare å nå mer det jeg har som hovedplan . Det har vært en ufyselig vær i dag så jeg har i grunn aldri orket å gått ut hadde det ikke vært for mine flotte dyr som jeg forguder . De er så herlige Ender også Høner er å anbefale å skaffe seg . De gir meg mye glede også merker jeg at en lærer mer om de så lenge en bruker tiden min på de. De er trygge i min nærhet å det er så herlig .

 

 

 

Hva gjør en i grunn i en Weekend alene her på tunet ? en kan jo i grunn ha gjort mye mer enn jeg har gjort til nå men jeg er litt lat i dag. Det er godt å kan bare være til å ikke gjøre all verden . Selv om jeg har hatt mine daglige Veileder samtaler så er jeg så takknemlig for at jeg har fått flere i dag også, det gir meg mer tilbake å mer i kassa . Det gir meg en stor tilfredstillelse at jeg mestrer dette som jeg har drømt om så lenge jeg kan huske jeg har alltid drømt om å være min egen sjef der jeg selv kan bestemme for hvordan jeg vil ha det også dette med å se det jeg til nå har klart å skapt så er jeg så glade for jeg er i en prosess der jeg jobber hele tiden for å klare mine mål også krav . Det er ikke alt en tenker over da en ikke er en grunder , så en må alltid være i rett posisjon for å klare våre mål, jeg merker at jo mer jeg er avslappet å takknemlig å i mitt indre nå en jeg noen gang har vært . Det er betryggende å gledelig for meg å se at jeg er en karakter som alltid får til det jeg bestemmer meg for.

 

 

 

 

 

Spennende denne tiden

 

 

For meg så er dette med å ladde opp batteriene denne weekend veldig viktig for å klare å jobbe mer i hverdagen , det gir meg det rette krydret for å øke min livskvalitet for å klare mine drømmer . Det skal bli en nydelig helg der jeg skal se mye koselige program på tv en så er det å bare være til . Jeg har tatt frem litt laks som jeg skal ordne til middag til meg i dag. Så det gleder meg veldig til det. Små gleder i dette med å lage litt god mat for seg selv . Det skal ikke så mye til men jeg gleder meg . Mandel potet også fisk slår aldri feil å masse smør til med rømme . Det er ett herremåltid for å være ærlig – Da kan alle andre føle at biffen deres er så nydelig dette er 1000 ganger bedre enn alt annet jeg lover deg det. Selv om jeg vet at vi har ulike maker du også jeg så er dette helt prima for å kan si det enkelt .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg