Dette blir så sykt spennende jeg gleder meg ….👌❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg i kveld ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg må si jeg er veldig takknemlig for hvordan denne weekend min ble. Det er en helt ting jeg skulle gjøre å må si at jeg er uendelig takknemlig for absolutt all hjelp som jeg får mottatt av alle rundt meg her . Det er så herlig at jeg har i grunn ikke ord. Det er bare for amatører at en ikke får gjort alt men jeg tenker vi er veldig heldige som får oppleve så mye fint i grunn her . Dette med å få ting gjennomført her så er det så klart mye jeg gleder meg til å få si jeg er ferdig med dette prosjektet.

 

 

Før sommeren satte inn så hadde jeg uendelig mange ting som skulle gjøres i år

 

 

Drivhus , ande hus også utbygg på høns hus også ande huset er i gang , så var det røykeriet mitt da. Det er ikke helt ferdig men jeg har fått masse mur til å ha i det så jeg er i gang kjære deg . Dette med å bestemme seg for å få gjennomført ting her så er jeg ikke vanskelig da jeg bestemmer meg for å endre eller gjøre noe . Det går i grunn veldig hurtig da jeg finner ut av ting . Det er en sann glede å jeg er nok ikke alene om å glede meg mer til å kunne lande her mer enn jeg hadde gjort før .

 

Jeg har funnet frem mer ting tid dyra som skal i deres hus også lufte gård. Dette med å ha bestilt mer paller her så blir det mye bedre da en får ting mer som jeg vil ha det. Dette med å lage plass der jeg skal ha møkk det er ikke alle etter vært som kan glede seg til sin egen gjødsel som jeg nå får selv . Jeg er mer eller mindre snar selvberget her . Det blir en sykt spennende reise.

 

 

Ande huset bygge jeg av paller som grunn bygget så jeg har tegningen i hodet mitt , jeg er en kreativ sjel så jeg vet hva hvordan jeg vil ha det ikke alltid jeg er like dyktig å få det ned på papiret men jeg må si jeg gleder meg veldig å stort til at jeg skal få alt på G her . Dette med at vi fikk taket på huset i dag er en bragd i seg selv . Takknemlig for den hjelpen jeg fikk i dag det er herlig . Det er ikke alltid en klarer å få gjort alt alene å det er heller ikke poenget i seg selv. Dette med å skape gode minner mellom oss alle her så må jeg si jeg gleder meg stort til å få ting i gang her . Det er ikke alltid jeg får ting slik som jeg vil men det ordner seg alltid for snille jenter sies det.

 

 

 

Vi som jobber som jeg vi har en mulighet enten så går det bra eller så går det over ….

 

Jeg jobber i grunn for mye men jeg trøster meg med at jeg trives med det å ikke minst så hjelper jeg de som ringer meg . Spesielt da jeg jobber med veileder samtaler i kveld . Det er herlig i grunn å ha denne jobben i tillegg til alt annet. Det er en ære å få være så privilegert som jeg er . Selv om jeg gleder meg veldig til å kunne ha litt late dager mellom alt her så vi kan nok glede oss veldig med å oppleve ting mer eller mindre.

 

Ting skjer i blant for en grunn å jeg må si jeg opplever nå mer eller mindre at ting er blitt mer som jeg vil at det skal være her . Harmoni mellom alt her så tenker jeg at vi kan få til ting som vi har sett for oss. Det er bare å starte å jobbe på å ikke gi opp før vi har klart å knekke koden . Det er nydelig å kunne være i denne reisen som jeg er i akkurat nå. Der jeg er mellom å være aktiv på flere arenaer enn bare jobb og karriere . Dette med å ha startet med å drive igjen med dyr det holdte jeg på med da ungene var mindre . Dette med å starte opp da de er voksen nå så er det å gjøre noe ¨å samtidig være nyttig for  noen andre enn bare meg selv. Jeg gleder meg veldig til å få masse egg å kan nyte det med å få oppleve ting som jeg bare minner meg på at verdien ved å leve er å kan ta vare på ande enn bare deg selv.

 

 

Dette med å være sammen med dyr gjør noe med oss vi åpnet oss mer opp for å være klar for å oppleve ting lettere å jeg ser jo nå at dyr er mer her enn før . Det er harmoni mellom alt her det er noe jeg oppriktig setter stor pris på. Dette med å få litt ender her i tillegg gjør meg veldig glad for jeg tenker at tinden min går til viktige ting som handler om at dyra skal ha det fint . Det er noe jeg ser på som en større verdi enn å dra på fest å sose bort både penger også vettet . Så holder jeg heller på her hjemme der jeg kan gjøre mye mer nyttige ting som gir meg mye mer livskvalitet enn om jeg skal fly rundt å gjøre ting jeg ikke har lyst til.

 

 

Spennende utvikling må jeg si denne uken har levert så til de grader å jeg må si på tampen av uken så fikk jeg gjort mye mer enn jeg hadde forutsett her . Dette med å sette ting i system så blir ting mye bedre mer eller mindre enn om jeg bare har satt meg på lat siden . Det skal bli så hyggelig å få tingene mer i system å jeg tenker nå at fremover så får vi ting mye bedre jeg liker å jobbe målrettet fremover å har den truen på at ting vi ønsker oss . Det kommer til oss, om vi setter oss i den energien . Dette med å jobbe som jeg gjør så er det hele tiden ingen problem med å klare å nå nye høyder her kan vi klare å nå alt om vi ønsker å håper du får det like hyggelig som jeg får det til her .

 

 

Vi må bare akseptere at ting ikke alltid skjer akkurat da det skal å vi må heller være  i den rette balansen mellom alt slik at vi kan oppnå mer hyggelige ting for fremtiden her . Dette med å være i det vi drømmer om så er jeg i min store drøm med å utvikle meg mer . Dette med å våge å leve mer ut i min kreative verden , ved å skape mitt utrykk her jeg skal nyte livet mellom alt vi har bestemt oss for . Dette er nok den aller beste sommeren jeg har hatt  på mange år der jeg har utviklet mer her . Selv om alle årene har sin sjarm så føler jeg sterkt på at i år har jeg fått  utviklet meg mye mer . Dette med å utrykke meg mer , dette med å endre masse her hjemme . Dette med å våge å finne meg selv ved å tørre å ta den plassen jeg vil ha . Dette med å trekke meg unna folk liker jeg også. Jeg er både utadvendt å intro vert selv om de aller fleste sier jeg er bare utadvendt men det stemmer ikke . Jeg liker veldig godt stilhet å dette med å være kun i mitt eget er noe jeg oppriktig digger . Vi må alle sammen lære oss til å være i vårt eget selskap der vi ikke trenger andre for å være i vårt element .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg