Det varmer hjerte mitt å høre at jeg er en inspirasjon

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Nydelig morgen å våken opp til i dag ?

ikke sant håper du også koser deg å har det fint . Jeg skal nyte denne dagen med ulike gjøremål i dag faktisk . Det er veldig slik med meg at jeg gønner på hele tiden men jeg må roe den ned litt nå fremover merker jeg . I går ble det veldig hektisk men ja det blir litt slike dager også. Selv om jeg trives aller best i litt roligere tempo men som sagt ingen dager er like .

 

En frisør sa de måtte ha inn 5 tusen pr dag for å overleve .

 

Dette å være grunder er ikke lett ene dagen har du nesten ingen ting inn neste dag så har du hele mnd inn i penger . Det er ingen fasist men jeg er så inn i fan takknemlig fordi jeg lykkes mer eller mindre med mine krav også ikke mist bare dette med å stå på litt mer så ja ser vi resultater . Jeg er hjemme til de kunder som ikke kan ta turen til meg , dette kan i blant by på ulike utfordringer i går gjorde det . Det er ikke artig men det er ikke alt vi gjør i jobbene våre som er 100 % hele tiden så fette gøy alltid. Det er vel ingen som liker å være vanskelig heller hele tiden er det vel ? jo mulig det er noen skjeler der ute som liker å ha det gøy på andre sine bekostninger men ja det er ikke noe jeg oppriktig kan like . Det å bestemme seg for hvordan bedriften skal være å stå i det så tenker jeg at nå har jeg virkelig funnet min plass i livet mitt. Det å våge , tørre også ikke minst dette med å gjennomføre det jeg har på agendaen å ikke gi etter . Det å ikke våge å ta valg blir like ille som å la andre hele tiden få rett .

 

Jeg var i går å hentet pakken der jeg har min neste jobb i

 

Jeg må si jeg gleder meg veldig til å sette i gang med disse prosjekter om litt. Jeg må være klar i hodet mitt også samtidig klare å gjennomføre dette er målet mitt . Jeg tror jeg skal klare det å dette blir nå mitt neste stønt i karrieren min om jeg får dette til . Det er ikke værre enn at jeg skal lage Ringblomst krem , som er veldig god for de med atopisk eksem blant annet . Det er veldig mange andre gode egenskaper men dette er en av de. Det å glede seg veldig til hva som skal skje fremover så er jeg veldig takknemlig for å kunne gjøre nettopp det jeg liker aller best det å være i blomst med å vokse karriere messing dette med å utvikle meg hele tiden ikke bort i fra massasje men dette med å tilføre flere ting inn i det, er meg det. Jeg merker for en ny glød jeg har fått i livet mitt . Dette med å se at hva har jeg faktisk lyktes med ?

Massasje jobben vokser , Veileder samtaler vokser seg stor og sterk begge kanalene mine . Nettverk jobbene mine også bare vokser , bloggen min vokser seg stor og sterk i kontrast til hva jeg selv gjør. Takknemlig for alle dere som daglig eller en og annen gang leser innom her . Det jeg deler er veldig privat på noe å så er jeg veldig anonym i noe . Jeg deler aldri helt mine innerste tanker , men jeg er ærlig også tørr jeg å være meg selv 500 % det tenker jeg er veldig viktig i den store sammenhengen at vi ikke klisser det til å gjøre ett forsøk å være en annen karakter enn den vi faktisk er. Det er så frigjort å være meg å så lett også . Jeg slipper å etterligne noen eller bare gjøre ett eller to stønt for at andre skal like meg mer er uinteressant . Jeg sier det jeg mener noen ganger rolig andre ganger rett ut , alt etter som det passer seg inn. Det er ikke alle som liker det men det bryr meg i grunn ikke noe om . Det å pakke alt inn er heller ikke ærlig er det ? Jeg står for å være meg også trives jeg godt med å være i min boble jeg har det godt med de jeg er mye med . De gir meg god energi til å fortsette min kamp for å lykkes mer . Jeg vinner ikke om jeg sitter å ikke gjennomfører noe . Jeg har i dag flere ting på agendaen ene er å dra til byen å nyte ved å se ande folk sammen med tremenningen min. Vi har det så hyggelig sammen , veldig kos . Så er det å hente vinduer sammen med min sønn litt sendere i dag . Det gleder meg veldig det, så skal jeg få byttet dekk på bilen til dattera mi i dag blir flott å få det gjennomført . Så blir det kos med mulig at jeg avslutter dagen med å teste ut om jeg får til å lage denne Ringblomst kremen i dag … herregud jeg gleder meg veldig til dette prosjektet mitt . Det å a flere ting på agendaen er veldig hyggelig . Jeg fikk høre igjen i går at jeg er en stor inspirasjon i går av en som skal begynne å jobbe sammen med meg i en av mine mange jobber , det er alltid hyggelig å høre at folk synes jeg er en inspirasjon for de det gir meg veldig mye tilbake . Det varmer hjerte mitt å høre at jeg er en inspirasjon.

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg