Det var virkelig nødvendig , bør jeg gjøre oftere .

 

Hei kjære leser .

 

Hvordan går det med deg i dag ?i dag så sov jeg lenge ikke ofte jeg gjør nettopp det. Det trengs i blant spesielt når jeg ikke har hatt noe fri i år så er det slik at en må ladde opp igjen batteriene sine.  Viktig at en klarer å ladde opp. Det er ofte litt vanskelig spesielet da en er i denne stimen du vet da du skal bare du skal bare. Jeg er en slik karakter at jeg gjør det jeg skal å enda litt til. Det er godt å se nå etterpå alt jeg har fått satt i system . Da er det genialt med hvile .

Jeg har bestemt meg i denne helgen som er pinse også alt å ta det litt roligere med jobb det fortjener kroppen min så derfor så skal jeg kun ha veileder samtaler som kommer så har jeg fri fra den fysiske jobben så kan jeg får enda mer gjort her hjemme. Det er så godt også rydde opp også se igjennom vaske klær å kaste ting som en ikke trenger. Det frigjør energier som ikke skal være her. Samtidig så blir huset så mye redigere å penere å se på. Det er godt å ha det på stell. Det er det jeg like aller  best men det er ikke alltid like lett også ha alt som en måtte ønske da en hele tiden er for andre.

I går hadde jeg mye hjelp i min yngste sønn det gjorde godt vi to fikk mange timer sammen å det gjorde godt både bare det å være kun oss to men også det at vi kan gjøre gode ting sammen.  Han hjalp meg med å hente noe nytt til massasje rommet. Det er genialt når jeg får hjelp skal be om litt mer hjelp i fra han så jeg kan få bort mer tunge gjenstander her i fra. Det å rydde bort også frigjøre plass til å ha det bedre så får vi også en mye mer ryddig sinn også å en får en bedre energi i absolutt alle rom der en har fått mer orden også bare det at en tar å endre noe litt mer så en får det luftig å rent i tillegg. Skal ta litt bilder i løpet av helgen så skal du få se litt det er artig å skape også ordne mer . Stua skal få nye gardiner det kommer til å gi den mer løft tenker jeg .

Siden min arbeids plass også er hjemme også mine kunder kommer hjem til meg er det alltid viktig at jeg har et godt første inntrykk at de like seg hos meg . Jeg har en shabby look stil som jeg trives med , mye gammelt men også en del  nytt som ikke er fult like gammelt . Det er vel bare noe jeg alltid har hatt for meg også likt det gamle det jeg ikke trenger på død og liv å være så redd for . Liker det bedre en det jeg må være redd for å ødelegge .

Gjenbruk er i tiden å jeg har en del ting jeg har kjøpt på bruktbutikken det er genialt å kjøp ting som er hele og fine der i stede for å sløse bort om det ikke er nødvendig .

Selv om det også er genialt å kjøpe noe helt nytt så liker jeg også gjenskape eller skape min egen kreasjon . Det har jeg gjort i gangen der har jeg kun brukt europaller , som jeg har snekret sammen å malte de i litt sterke farger , som gjør en kontrast. Det å gjør mer med kreativitet er noe jeg kjenner jeg må gjør mer av nå det er litt med meg at det balanserer meg veldig da jeg får koble ut også lage eller skape noe. Da tenker jeg ikke på noe annet en det jeg gjør. Sammen som da jeg skal sette i gang også skape egen produsert kremer og salver da er jeg også i denne samme boblen energien . Det er her jeg finner mer energi også drivkraft for å klare å jobbe mer målrettet fremover. Det å sette seg mer hårete mål tenkte jeg jeg skulle få til gjøre i løpet av denne helgen . Trenger å sette ting ned på kartet å skape mer gleder meg så til kunne rope ut se her dette har jeg skapt . Det er som en lykke følelse den prosessen jeg går igjennom nå. Det er kjærlighets rus på det sterkeste men jeg er ikke forelsket i noen, har mange som kakker på min dør for tiden . Det er bare ikke noe jeg akkurat nå trenger, jeg har så mye annet som jeg skal gjøre først. I går unte jeg meg for første gang i år å spise ute sammen med min sønn det forteller også hvor lite jeg har kunnet gjort akkurat det. Det å do it er noe jeg nå har bestemt meg for å gjøre kun det jeg har satt for mål den dagen så må en også gi seg selv en belønning å i går trengte jeg og min sønn belønning for den jobben vi to hadde gjort så det var nødvendig helt klart. Gleden når en får til noe også ikke minst da en lykkes mer ved det vi gjør så får vi mestrings følelse . Det ser jeg nå så tydelig at jeg har jo blitt enormt sterkere .

Det er virkelig nydelig med ro også bare litt bakgrunns musikk jeg får en indre ro da , jeg merker da slapper jeg av, ute så er det regn men jeg ser at det har blitt mer grønnere bladene og nå er det mer frodig ute, meget fint å se denne perioden gleder meg veldig til alt er i full blomst . I år skal jeg sanke masse mer ugress som jeg skal tørke som jeg skal lage ulike ting med . Det gleder meg veldig til jeg får gjort den prosessen også. Det er mye jeg ønsker å realisere å det er noe jeg gleder meg veldig til .

Vet du en ting selv om målet i utgangspunktet kan virke uovervinnelig så tenk slik , bryt det ned i mindre oppgaver så er det mulighet for å lykkes . I stede for å se hele prosjektet i ett tenk det som del mål  .

 

Gleder meg veldig til å prate mer med deg, håper du får en fin dag videre. Vi snakkes .

 

Kjærlig hilsen 

Elin- Weronika 

 

0 kommentarer

Siste innlegg