Det tar tid å endre noe men herregud så bra det kommer til å bli🧡

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Jeg har det utmekret godt å er så takknemlig fått gjennomført så mye her mellom alt . Dette med å være en som er alene om det meste så er det veldig hyggelig å se at ting går mer min vei. I dag har jeg fått gjort mye her hjemme fått ordnet opp , mer ikke det at jeg ikke har det på G, jeg er veldig over gjennomsnittet av at jeg må ha det i ordne her .  På min måte men dette med å være over hysteriske er jeg ikke men jeg ser nå at ting ble mye bedre enn i sta . Dette med å ha mange baller i luften så er jeg veldig dyktig til å delegere ting jeg selv ikke kan å det er smart å kan be om litt hjelp .

 

I dette tilfellet var det bare å få regnet ut hvor mye sement jeg trenger til det jeg ønsker å gjøre her hjemme så får vi se om jeg får det gjennomført. Jeg vet nå uansett hvor mye jeg trenger av beton / sement å jeg må si jeg gleder meg glugg til å få ting gjennomført . Det er som jeg er ett lite barn da jeg holder på her , jeg får liksom ikke nok .

 

Dette med å være så kreativ som jeg er , tror jeg er for mange andre slitsomt for meg er dett en resurs for meg for å jobbe videre å aldri helt gi opp målet mitt. Dette med i det ene øyeblikket plukke grovblad til en salve jeg skal lage så gjør jeg bare en annen vurdering . Dette er meg i ett nøtte skall . Jeg ga bort ett teppe i går til en hyggelig damen jeg kjenner godt. Dette med å dele med det jeg ikke trenger så er dette manifestering . Det er så nydelig også få besøk eller bare dette å slå av en liten prat med noen en ikke har snakket med på lenge. Jeg er jo rett frem på min særegne måte om du liker det eller ikke så er jeg meg .

 

 

Jeg tok helt feil da jeg tenkte sement 25 kg så er det bare 13 l da en skal bruke det ..

 

Det er sykt egentlig hvor lurt en kan bli da en føler at jeg hadde hentet mye betong så nå er der det mye mer jeg må ha enn dette jeg har fått til nå. Det blir bra å jeg må si jeg gleder meg veldig til å få flere lass hjem til meg for det er dette jeg skal produsere i år. I dag så så jeg om jeg får bort ved oven her oppe . Det klarte jeg så det er bare å få ordnet med  sement så jeg får dekket hullet her så jeg kan få starte nede også å gjøre det samme der også. Det ga meg en slik fryd i år så er det noe som sier til meg nå skal du rydde opp i absolutt alt her å det blir å skinne i alt du gjør . skal jeg gjøre alt jeg har planlagt så blir det 116 25 kg sekker som jeg trenger. Det er helt sykt så kom jeg selvfølgelig på noe jeg hadde lyst på å lage det er nettopp meg dette med å klekke ut en ny ide men jeg gleder meg til å se hvordan ting blir .

 

 

Jeg har så mange planer men jeg har hode med meg i alt jeg holder på med, nå i dag fikk jeg testet ut ett nytt produkt som jeg skal bruke for å fikse ting her hjemme om det fungerte , det er slik da jeg er alene også ber jeg om hjelp ifra venner . Så sier de ja klart bare si i fra da jeg ber om hjelp nei ikke fan da passer det aldri . Jeg er ikke vant med å ha noen som hjelper meg unnsett men det er fette irriterende da du sier i ene setningen ja så gjør du det motsatte mot meg da får du frem irritasjonen i meg . Så nå gjorde jeg ett forsøk på å ordne midlertidig en ting som jeg egentlig skulle få byttet ut men jeg tror jeg klarte å fikse det så jeg kan bruke det litt lengre. Det er så underlig med meg , jeg var så mye på Løkta som barn . Det tenker jeg i grunn var veldig fint fordi der lærte jeg meg så mye viktige ting som jeg kan nå i dag å ser verdien ved å ha lært det.

 

 

Så nå får jeg fikset nede med dette midlet så jeg kan få ting mer i struktur på vaske rommet . Det er så herlig da jeg selv kan være selvhjelpen at jeg har ikke ord. For meg nå i dag merker jeg at jeg er i grunn veldig lik min farmor , hun var akkurat som jeg , selvstendig bestemt å viste hva hun ville . Det er noe eget med slike damer som oss. Vi hadde det utrolig moro sammen mens jeg var barn også da jeg selv fikk barn . Takknemlig for at hun møtte min eldste som hun fikk knyttet ett bånd med . Det var så hyggelig at jeg har ikke ord.

 

Vi alle her skal ta oss en Løkta tur sammen som skal gi oss alle en ro også bare dette å være sammen . Vise de hvor jeg vokste opp der å jeg gikk i perioder på skolen der da mamma ikke hadde tid til meg . Det er litt sik i blant men jeg hadde det utrolig nydelig der, jeg levde å var viktig for alle mine der. Det betydde alt for meg . Det som alltid var det artigste for meg da jeg dro dit banket jeg alltid opp søskenbarnet mitt . Så var det ok , jeg hadde så mye energi som bare måtte ut å da fikk han gjennomgå helt sikkert . Vi hadde det gøy sammen også.

 

Harmoni også likevekt er jeg snart i

 

Jeg mekrer at jeg er nærmer målet mitt jeg er så klar for alt jeg skal gjennomføre at jeg er så stolt over meg selv at jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Dette med å bestemme meg også bare do it så er det meg liksom. Dette med å få støpe platt ute utenfor lyst huset mitt gleder meg veldig til det. Så er det her med altanen skal jeg ta den ned eller ikke . Her ble jeg en del usikker . Det må jeg tenke litt på , dette med å vente til ting modnes så er det veldig ok. Jeg har ett mål for øye så er det å klare å får drivhuset ferdig i år så skal jeg ha ferdig platten ute så er det jo røykeriet mitt . Herregud jeg glemt det nesten bort. Jeg har ett hunde hus jeg har så lyst til å få gjennomført jeg har sett en patent på å lage den bare via paller så jeg skal se om jeg ikke klarer å få dette til . Det bør gå så jeg skal få sanket mer paller så jeg får bruke pusse maskinen å være en bad girl elsker bare dette å være i en annen verden å nyte jeg . Så er det taket mitt jeg skal få fisket mer på så det er planen å jeg går ikke for å vike den . Det er så mye annet jeg skal gjør at jeg orker ikke å neven det for da hadde du tatt kvelden for lenge siden . Jeg er arbeids narkoman så var det en som spurte meg om jeg hadde adhd for en periode siden , mulig det jeg vet ikke har aldri fått en diagnose på det. Men om jeg har det så er jeg takknemlig for jeg bruker energien min rett for å ha balanse mellom alt her om jeg på død også liv må ha en diagnose på det så er det jo arbeids narkoman adhd gründeren men jeg ser ikke at jeg har tatt skade av det akkurat . Jeg bruker mine resurser rett føler jeg for å ha god fremdrift selv om jeg i perioder føler meg litt lat men det er jo for at jeg har nå snart jobbet i 1 år å 9 mnd så jeg merker at jeg har holt på jeg er stolt over hva jeg har klart å prestert . Det er jeg å jeg håper at jeg kan inspirere deg til å nå dine mål .

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg