Det tar på kreftene å være i det jeg har vært i …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg har det bra kan ikke si noe annet . Det å være i alt en er i så kjenner jeg det veldig på kroppen at en lever for å være ærlige . Det tar på å jobbe som jeg har gjort til nå men jeg merker at ting går mer min vei nå å det er herlig . Det er en pris for alt dette med å være i alt er ikke alltid like lett. Det er godt i grunn å kan ha det jeg nærer meg med . Det jeg trives i som gir meg veldig god energi tilbake.

 

 

Dette å jobbe mye tar på å en kan merke at en kjenner på at en gleder seg til å kunne ta seg en fri dag om ikke annet . Jeg husker faktisk ikke sist jeg hadde fri , det har blitt en tid nå å jeg kan se at det en gjør blir bra å bare dette å få lov til å glede seg mer til ro. Da alt jeg har strevd med er i havn . Det ble mye i år men , det tenker jeg er en lærdom som jeg må igjennom for å klare neste stepp . Det er en grunn for alt skjer tenker jeg så jeg må bare brette opp armene mine å jobbe videre med det jeg skal få mer ferdig .

 

 

Det er weekend å helg de aller fleste tar nok fri ..

 

 

Jeg gjør det ikke å jeg gleder meg veldig til denne helgen for jeg har satt flere ting på agendaen som jeg skal endre ting ute her hjemme mellom jobb også noe som gir meg livskvalitet mellom alt. Jeg tåler ikke negative ting . Det er jeg alt for sliten av . Drama ønsker jeg ikke å være en del av så det trekker jeg meg unna om det nærmer meg . Det har jeg ikke kapasitet for. Det er en grunn for at en klarer de mål en setter seg for jeg verner meg selv for det jeg ikke vil være i . Det å ha gode folk som bryr seg er viktig men når en jobber så mye som jeg gjør kan mye folk faktisk bare bli støy så derfor trekker jeg meg unna . Det er lurt å gjøre det en blir så klart sliten av alt å jeg mekrer at det er ikke alt min energi vil være  i akkurat nå.

 

 

Vi har en full mnd energi rundt oss nå som er veldig sterk som kan medvirke ting vi ikke vil være i . Vi kan føle at vi har mer tristhet i oss, eller at ting blir forsterket men dette er helt normalt . Det jeg gjør i disse tider så holder jeg alltid avstand i fra mye i denne perioden for å restituere meg jeg trenger det. Hadde jeg vært meg selv som 20 åring i dag så hadde jeg klemt inn alt å litt til med de ord eller setninger som ikke hadde egnet seg på trykk jeg har takk og lov blitt mye mer ansetning med årene å det er noe vi alle blir .

 

 

Planer for weekend

 

Jeg har mye på agendaen men jeg skal denne helen sette meg selv øverst å egentlig ferie at jeg har klart å komme meg så langt som jeg har gjort til nå. Det er ikke for ingenting at jeg har det jeg har i dag . – Alt har sin pris å jeg tenker at da jeg er i mål så skal jeg endre litt med mine arbeids rutiner å gi meg mer fri . Det er nesten som jeg avstraffer meg på en måte slik jeg holder på som jeg gjør . Det blir bedre sier jeg alltid til meg selv for å gi meg den puffen jeg trenger for å klare å gå disse mila . Med tøffe tak jeg har jo ikke hatt det helt lett i år med alt men det har lært meg å gjøre ting andeledes også ved å endre mitt eget fokus . Det er ikke alltid lett om du kjenner på en irritasjons eller at en blir frustrert så har en jo egentlig lyst til å bruke sinne sitt.

 

 

Dette har jeg jobbet mye med å få temmet mitt sinne å det er nydelig jeg har faktisk klart dette mer enn jeg hadde trodd . Dette med å bruke tid på å snakke negative ting det orker jeg heller ikke så helgen den blir feiret med å jobbe litt ute i hagen her å endre en del ting som jeg har hatt planer om en stund. Det er ikke alltid en får tid til å gjøre alt da en ønsker det . Det jeg i dag har bestemt meg for er å gjøre mer av det jeg gleder meg til å det er noe denne helgen skal bringe mer av så er det livsglede å jeg tenker at jeg har det veldig godt i grunn som har det bra selv om jeg ikke har alt i mål som jeg hadde ønsket meg .

 

 

Det tar på krefter å være i det jeg har vært i

 

 

Det å jobbe som jeg gjør er jo en ting for å få det bedre økonomisk etter en del tap også en del ting som en ikke alltid forutser i alt. Når vi har en bedrift så er det alltid noe ekstra som kommer på banen så vi ikke har kontroll over . Jeg så en annen som hadde de samme ting som jeg har i mitt at hun følte at hun var i havn så ble det mer utgifter hele tiden . Dette med å klare seg slik som jeg gjør til tross for at jeg er alene så er jeg veldig stolt selv om jeg hadde ønsket at jeg hadde kommet mye lengre. Det er en del ting jeg hadde ønsket jeg hadde sluppet men , det slapp jeg ikke fri for …. jeg fikk en  telefon på bedriften min som utløste meg en slutt faktura på nesten 17 tusen kr … det for min bedrift så er dette mye penger . Det er kommet ned til litt over 9 tusen men jeg er enda ikke happy over dette . Hadde jeg sluppet disse pengene hadde jeg hatt min bil i ordne .. men men det er ikke gøy å må jobbe 24/7 å hele tiden stå på . Det jeg gleder meg aller mest til det er å være i mål . Så skal jeg være 100 % takknemlig jeg har ikke de store kravene jeg ønsker meg kun ro også harmoni rundt meg . Det jeg merker at en blir mer sårbar da en jobber som jeg gjør . Det er jo en grunn til at dette ikke er å anbefale å pushe seg som jeg gjør pr nå i dag.

 

 

Jeg kokte meg en kaffe i formiddag å jeg må si jeg nyter den i ro også harmoni her merker at jeg nyter stilheten rundt meg med healing musikk på tven å bare nyter det. Det er en nydelig ting å starte dagen min med å være i ett med meg selv å ha den gode trygge i meg . Dette skal bare gå en vei nå å det er oppover å jeg gleder meg veldig til å kunne skrive at jeg klarte det men jeg er veldig introvert at jeg sier ikke alt også ønsker jeg heller ikke å dele alt med alle . Det er tøft nok som jeg har hatt det i disse årene . Det er en grunn for alt bruker jeg å si så det er å vise kjærlighet for det en bryr seg som for meg er aller viktigste i verden .

 

 

Siste epoke i Oktober er her nå å jeg merker at jeg er ikke helt klar for kong vinter heller men , jeg vet vi kan ikke styre verken noe av dette . Så vi må bare godta det eller ikke men jeg velger å ikke bry meg mer så mye om ting jeg ikke får gjort så mye med . Det har en grunn for alt ser jeg å jeg kommer til å glede meg til tiden som kommer å håper bare jeg får endret det jeg hadde planer om før den kjem . Det er i alle fall det en jobber for så får en håpe at vi klarer dette . Jeg mekrer at jeg er mer klar nå for å kunne få det ferdig å slippe å tenke mer på det. Vi skal klare å få komme mer i mål så jeg gleder meg veldig til å si jeg fikk dette til i tillegg til alt annet jeg gjør.

 

Jeg har delt en del over at jeg har hatt store tap i pandemi tiden også har jeg skrevet en del om de jeg bekymrer meg for det er dem som ikke takler det de går i. Jeg hadde en periode jeg trodde jeg måtte bare gi meg . Siden jeg hadde ett så enormt tap å mye utgifter . Dette har påvirket meg veldig merker jeg at jeg har nok blitt mer glad for enda mindre enn jeg hadde før. Jeg setter som sakt pris på en brødskive uten pålegg å jeg kan i blant føle meg så fattig siden jeg ikke har hatt råd i år til å be ut mine barn på middag. Det er enda sårt for meg det merker jeg veldig på .

Dette med at jeg må prioritere som jeg gjør er en ting men jeg vet at dette ikke er for alltid så er det uansett noe en kan føle på er litt slitsomt men vi alle har ett eller flere ting vi strever med så jeg velger å ikke fokusere på mitt eget hele tiden jeg vil ha det godt å jeg ønsker selv om jeg ikke har alt jeg ønsker pr nå så er jeg takknemlig for ingen ting jeg er glad i hjerte mitt jeg gleder meg veldig til å kunne slappe mer av å den tiden kommer om det er da jeg ligger i grava eller om det er i livet det får tiden vise. Nå lever jeg å det håper jeg du også gjør . – Vær en god venn også nyte tiden sammen , vi skal vise mer aksept for andre for vi vet aldri om det vi sier støter eller om vi kan ødelegge en hel dag for andre så uansett om en kan føle at en ikke skjønner alt så la dette ligge . Svaret kommer da det er klart . Ikke pushe for mye i denne full mnd tiden det er ikke helt heldig siden det er så kraftig energi så ting blir ikke akkurat så heldig alltid . Dette fordi full mnd energien den påvirker oss alle å en diskusjon er uaktuelt for meg i denne perioden om jeg ikke på død og liv må men det tror jeg ikke .

 

Jeg ønsker deg en riktig nydelig dag å håper at du får det du ønsker ut av denne dagen din jeg .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg