Det som kommer til oss er mest sannsynlig ment for oss også

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg håper du har det fint jeg jeg tenker at ting blir bedre  med tiden å det ser jeg jo nå at det blir . Dette med å få til mer her hjemme så er det alltid  noe en kan ordne også fikse så jeg er så takknemlig for at jeg pr nå har mer i boks til dyra mine . Det er så herlig å se at ting blir mer som jeg selv ønsker det skal være så jeg har i grunn ikke noe å tape på jeg har pr nå kun noe jeg kan vinne å det liker jeg veldig godt.

 

 

Da en er i gode nettverk der en ser at alle som er nær meg bryr seg om meg å dette med å få ting som jeg vil mer er noe jeg er veldig takknemlig for. Dette med i dag å få en melding med hva jeg kan få slik at jeg slipper å lage det selv eller kjøpe det så er det så mye lettere for meg . Dette hjalp meg veldig så  nå i dag ble ting plutselig mye lettere enn i går. Det ordner seg å en ser hvem som er venner også de som veldig gjerne at jeg skal lykkes med mine prosjekter . Dette med å ikke dele alt her er en grunn fro det for ting er ikke helt pr nå slik det skal være . Så jeg gleder meg til å få det enda bedre å bedre plass til ender som skal nyte livet sitt her på gården er . Dette med å se at ting blir mer i harmoni enn jeg hadde våget å tru på aller først dette er ikke noe jeg bare gjør for å være hyggelig eller artig jeg gjør dette for å være i rett vater med mine enge valg.

 

 

Denne uken så kommer det mye spennende ut av alt

 

 

Jeg har valgt å kutte ut flere i fra mitt liv det er nødvending for min fremdrift . De jeg ikke vil snakke med live dem trenger heller ikke å være her på fb det tenker jeg er helt ok å slippe de fri. Så har jeg heller ikke noe mer med dem å gjøre i det private heller. Dette med å tørre å ta beslutninger som jeg har gjort så er det så klart mye som skal til for å være i bevegelse her med mindre enn jeg har fått ting på g så er det ikke alltid lett å forstå hvorfor jeg gjør det jeg holder på med. Dette med å gjøre mine valg er for meg veldig hyggelig jeg trives å du trenger ikke å like alt jeg gjør . Det er bare hyggelig å kan være for meg selv å dette liker jeg veldig godt å nyte livet med meg selv å jeg

 

Jeg har så mye ting jeg skal få gjennomført at jeg ikke klarer å slappe helt over før jeg er ferdig med det jeg holder på med her . Det blir ferdig i september med mine prosjekter her . Så jeg gleder meg veldig til å få det  mer i system det blir stas å jeg kjenner at tiden min er inne for å være i denne lærings kurven jeg er bare så takknemlig for alt som skjer rundt meg nå å jeg gleder meg så til alt .

 

Jeg må bare fortelle deg en ting jeg har tenkt mye på her

 

Dette med å ha en bedrift mellom alt jeg holder på med her så er det ikke alltid en klarer å se alt som du ser i forhold til hvordan jeg kan være mot deg eller om jeg kan virke veldig andeles . Jeg har endret meg mye i disse årene da jeg har jobbet mye med mine mål også målsetninger her . Jeg har ikke stagnert men jeg har heller utviklet meg mer enn jeg hadde gjort om jeg hadde vært i den jobben jeg var i da jeg startet opp for meg selv. Dette  med å være hele tiden i utvikling så er det noe jeg alltid jobber mot . Dette er noe jeg vil være i som gjør at jeg får det mye bedre her å jeg må si jeg gleder meg veldig til alt jeg skal få til å gjennomføre .

 

 

Jeg er så glad for jeg fikk disse ender også høns her som skal være med på å gjøre meg til en mye bedre menneske de har gitt meg veldig mye bedre livskvalitet bare dette ved å få litt mer liv her å jeg mekrer de er bare helt nydelig og jeg er veldig glad for at jeg er den kreative sjelen her så jeg er gald for å være her for alle sammen .

Jeg har en tro på at dette med å ha dyra her så gir de meg den healingen som jeg også trenger jeg gleder meg veldig til å få de som jeg skal hente på søndagen som skal gi oss mer lykke her . Dette med å få ting til så er dette noe jeg kommer til å utvikle meg mer på . I dag fikk jeg et spiker telt gratis som jeg skal få hentet i september . Dette blir ett hus til dyra mine å jeg er så takknemlig for at jeg får det til det jeg har bestemt meg for å gjennomføre .

 

Vi alle sammen må våge å gå våre veier som vi skal gå . Det er ikke alltid at vi skal være samme du eller jeg men fin din egen vei å nyt den i livet ditt. Dette med å være på siden linjen i ditt eget liv er bare for dumt en må leve å tenke også reflektere over hva eller hvem er det som skal være med på å forme dine dager eller hvem er det som gjør dagen din bedre . Jeg sender alltid ut kjærlighet for å få ting på en bedre sted her . Dette med å få ting på en bedre plass er noe jeg faktisk gleder meg veldig til å jeg merker nå at jeg får tingene mye bedre til her så jeg bare kjenner på kroppen min at jeg gleder meg så til alt som skal skje . Vi kan feire mer sammen også være den som hjelper andre opp også frem . Da gir vi mer til andre også får vi også mer tilbake selv.

Dette med å klare å få ting til mer er noe jeg gleder meg så til . Det handler ikke bare om å være men dette handler om hva jeg også du kan få til sammen . Jeg gleder meg veldig til alt som skal skje fremover å jeg tenker ikke på nederlag jeg tenker mer på at dette skal vi fikse .  Jeg er ikke kjent for å være en som er født i går jeg er en som alltid har vært en gammel sjel. Her å jeg tenker det er i grunn helt ok , jeg liker å være den som alltid har vist det. Nå er det bare å organisere her hjemme i hagen min for å ta i mot det nye som skal komme . Å endre hagen min til det bedre i tillegg. Jeg må si jeg gleder meg enormt masse å jeg tenker vi skal i år få til å gjøre alt jeg hadde bedd om her å mer til av å endre å skape . Det var nettopp dette jeg ønsket meg i år å det har jeg klart.  Jeg må si jeg har vært dyktig med tanke på alt jeg har gjort å det er ikke for alle å få ting til som sagt .

 

 

Mange tenker nok at jeg er veldig ensom

 

 

Nei jeg er ikke det, jeg har i grunn aldri vært det . Å jeg må si jeg trenger ikke så mange her for å ha en nydelig dag. Dette med å være avhengig av andre er ikke meg . Jeg er bare glad for at jeg har det så bra som jeg har det å jeg trivs aller best her alene pr nå jeg . Jeg vil ikke ha en mann som skal bestemme over meg . Det er ikke det jeg søker . Det kommer da jeg er klar for det ikke nå . Det jeg er klar for pr nå er mine barn også dyra mine å mine gode nære venner som jeg har jevnlig kontakt med det er ikke mange men dere er gull . Vi trenger ikke mange for å ha det bra vi trenger kun oss selv for å være i pakt med oss selv først da vi har det godt med oss selv kan vi få det bra med andre. Dette med å ha hele verden som venner er for meg ikke viktig . Det som betyr aller mest er de som jeg har daglig eller ofte kontakt med . Dere setter jeg veldig stor pris på .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg