Det skjer alltid noe som gjør at ting utsettes er ikke det kjedelig ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det i dag jeg , jeg må si dagene de går bare så fort å jeg ser jo nå at August renner snart ut i det blå igjen til at vi møter September . Jeg må si en ting jeg er så takknemlig for alt jeg har klart i denne måneden. Det aller meste har jeg gjort alene å noe har jeg vært så heldig å fått hjelp  til som blant annet dette med å bygge om høns gården her så er jeg så takknemlig for all hjelp jeg har mottatt her . Det er ikke alltid like lett å være den som skal klare å løse absolutt alt men jeg er så takknemlig for alt at jeg har ikke ord.

 

 

Jeg tenker mer nå på alt annet jeg skal få til å gjennomføre mellom alt her jeg

 

 

Jeg har fått så mye dra hjelp at jeg ser jo nå mye tydeligere at jeg kalrer å få fikset ferdig mer av det jeg skal få til å ordne . blant annet røykeriet det har jeg fått mer til som jeg skal hente i løpet av helgen . Så har jeg fått noe annet som jeg skal hente . Det er ikke så lett da en har så mye annet å gjøre men jeg tenker vi får til alt vi skal gjøre det er bare å ha litt is i magen her så kommer det seg.

 

Før hadde jeg ikke tålmodighet men ser det tydelig nå at det er dette jeg skal lære meg i denne tingen jeg står i nå i livet mitt .

 

Så er det dette å tåle å bli avvist av mange som ikke kan eller vil eller ønsker ikke å hjelpe deg. Dette med å takle det som alltid har vært ett sårt tema for en er ikke bare bare alltid men jeg tenker dette lærer jeg bare mer av . Så jeg er på rett vei i livet mitt så langt .

 

Jeg stopper ikke nå selv om jeg har det ikke så lett så er dette med å klare å komme meg igjennom denne kneiken her så ser jeg heller ikke etter problemer må heller se etter løsninger som jeg ønsker å få løst. Dette med å få ting til så er det noe jeg alltid har klart å gjennomførte det jeg har bestemt meg for – det eneste som er det er ikke alltid det skjer i akkurat det tidspunktet som jeg selv kunne ønske at det skjedde . Det er da bare slik i livet vårt at ting skjer for en grunn å vi må heller bare godta hvordan vi lærer her i livet vårt enn å være redd for å feile .

 

Denne perioden her så har jeg fått mer i orden for å være ærlig selv om jeg selvfølgelig ikke er i mål med alle mine ting så er det i alle dall en god start . Dette med å være glad for å være over halv veis så er jeg veldig fornøyd spør du meg . Jeg jobber på hele tiden å er bare meg så jeg takler det jeg må å går i det jeg må også jeg klarer denne kneiken her så jeg gleder meg veldig til å kan mestre alt mer enn jeg har gjort til nå. Dette med å lære om dyra jeg har skaffet så er det her følelser ute å går hos de også . Jeg trodde ikke at Indiske Løpe ender skulle bli fornærmet å det ble de . De har fått en litt mindre ute gård pr nå fordi hanen også den andre høna er fremdeles fritt gående her på Gammeljordet nå i dag er det 4 gang dem er her hjemme så de vet hvor de hører til så jeg har satt inn godt med mat til de. Det er bare det at da en i dag ble hunde passer i tillegg til de som kom som hadde vært på rek så klarte jo selvfølgelig hunden å springe etter de . De dro jo så klart å det skjønner jeg veldig godt. Han fikk seg en liten annen dag enn å bare ligge på plenen å bare være hund han fikk jo erfare å se høne og en hane på nært hold. Jeg tror nok han Milo ønsket å være gode mot de han er jo toss alt en liten hvalp på 6 mnd . Så det er nå bare slik det er . Dem kommer hjem det tviler jeg ikke på de har det bra ute for det er så mye å hjemme seg bak her så jeg bare gleder meg til å kunne skrive de er hjemme alle sammen nå  så jeg også kan få den indre roen i meg . Som jeg pr nå ikke helt har fordi jeg har hatt en del pes med naboer også blitt oppringt av politiet takk og lov for at det har endret seg nå det er bra.

 

 

Jeg gleder meg så til weekend at du bare ikke aner det.

 

Jeg har litt planer for hjemme denne helgen her jeg fordi jeg skal få bygget ett ande hus av paller . Ja du leser riktig her . Jeg har bedd flere hjelpe meg da vi er mer enn en så hjelper det alltid stort på. Så jeg må si her jeg gleder meg veldig til å kunne tilbringe tiden sammen med ungdommer som er så glade for å kunne være til hjelp. Jeg er så glad for jeg vil ha det på stell her å jeg vet at vi skal klare å lykkes med de prosjekter som bare det. Jeg har en kle snor som skal på plass så det må vi også få gjennomført så det blir stas her . Det er i blant slik at en kan tenke seg at jeg ikke har noe på G hjemme hos meg . Dette med at en forteller hva en skal gjennomføre så forplikter en seg jo så klart for å klare det eller en blir mer motivert til stå på som jeg har gjort til nå. Jeg kjenner ingen som faktisk står like mye på som jeg å ikke klager for at en ikke har så mye penger til luksus . Jeg er faktisk så takknemlig for lite så blir det som blir mer bare en ekstra bonus . Jeg tenker det er en fin ting å ha det så bra som jeg kan ut av det jeg faktisk har klart å utvikle mer av her . Jeg må si jeg synes personlig at jeg har vært dyktig å det er akkurat det som er godt nok for meg å kan klare å det er en stor prestasjon i grunn.

 

 

Hvorfor ville du nå ha mer av det du ikke har hatt på over 20 år

 

Jeg er kommet i en alder der jeg liker å være mer hjemme også vil ha noen å kunne være for . Dette med å få meg litt høner også en del ender er for å ha noe jeg kan være viktig for . Dette med å lære meg noe nytt om de er også en viktig greie merker jeg at jeg pr  nå er blitt veldig engasjert i alt jeg holder på med , dette med å kunne om planter var før ikke viktig for meg , men nå så liker jeg det veldig godt å alt gror som jeg aldri før har sett . Det betyr jo at jeg har grønne fingre å at det jeg liker å holde på med vokser . Hvorfor jeg ønsker meg and det er fordi jeg vil ha de både for å få de tamme som at de kan være en del av oss her hjemme , vi er veldig glad i dyr både jeg også alle barna mine så dette var en fin bursdags gave til meg selv ved å invester i dette det er i tillegg terapi også får jeg være nyttig for dem å det gir meg veldig mye tilbake om du skjønner . Jeg var ikke klar over før jeg startet opp at ender legger mye egg . Så det er jo så klart en del av målet at jeg skal få mye egg. Det hadde jo vært toppen .

Ellers så tenker jeg at helgen her hjemme blir så bra som overhode mulig her jeg gleder meg veldig til nydelig vært som er meldt så jeg kan ikke være mer takknemlig for denne gode perioden vi er inne i nå . Må bare ønske at vi får masse fin vært så jeg også du kan nyte late dager i weekend å bare vært til . Jeg tenkte å bygge litt som sagt sammen med ungdommen , men  jeg skal mellom alt kose meg veldig her å jeg gleder meg alltid til weekend jeg har alltid en slik ro for weekend jeg å den skal jeg feire stort her .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg