Det provoserer meg veldig !

Hei kjære lesere 💛

 

 

Hvordan får det med deg i kveld ?

 

Jeg håper at du har det fint , nyter at det er weekend . Det er så herlig at det er det , jeg elsker helger å kna nyte tiden akkurat som det passer meg . Det er ikke mye som er planlagt annet enn å ta tid til mine barn . De er livet mitt mellom alt her så de gjør jeg alt for. Det er næring til meg å det er herlig . Vi skal ha noe som gir oss livsglede uten om alt annet vi gjør – Selv om jeg holder tempoet litt høyere enn de aller fleste jeg kjenner. Dette med at så få skjønner at jeg må stå på irriterer meg så inn i helvete . Det er noe jeg merker mer og mer at det provoserer meg .

 

 

Når jeg står på å jobber som jeg gjør så er det så klart for en grunn eller hva tenker du ? joda jeg er arbeids narkoman av de skjelne men for å klare å komme på nivå der alt er ok så må jeg fortsette enda litt til. Det er fette irriterende da du spør meg stadig vekk om jeg kan ta i mot besøk eller noe på det settet da jeg informerer at det ikke er rom for det. – Dette forteller jo i grove trekk at alt for mange ikke har respekt for meg å det er jo Nice jeg liker å se hvem dere er for det er så synlig .

 

 

Planer for denne weekend ?

 

Jeg liker ikke å ha for mye plener på weekend fordi jeg har så mye tidspunkter ellers å må være beredt på. Så i helger så vil jeg ha litt slakke å mas er noe jeg ikke tåler . – Det er fy for meg , så ikke mas for å få meg med på noe eller å komme på besøk . Jeg trives så godt i mitt eget selskap at jeg trenger ikke så mange her . – Veileder samtaler er hoved prioritet mellom barna mine i weekend så det er så det skal være. Det er noe som gir meg veldig godt energi så er dette med å få lov til å bare være i mitt .

 

Jeg har holdt på ute i hagen mellom jobb det er så herlig da jeg kan styre mine dager som det passer for meg . Det er så vidunderlig nydelig å være fri som fuglen å bare gjøre akkurat det jeg føler for. Det er så enkelt å herlig at jeg har ikke ord. Jeg har nå i dag bestilt mer for hagen som jeg skal endre på – Her jeg gleder meg så at jeg har ikke ord , fordi jeg har så mange planer at du bare ikke aner ikke hva jeg har gjort . Herregud jeg tørr ikke fortelle deg det , du kommer til å riste på hode å tenke herregud du er gal. Jeg har bestilt meg sement for å gjøre mye spennende her i hagen med det. Jeg har en liksom plan for det så jeg er litt slik at jeg kan ikke ha alt planlagt 200 % men jeg har en liten agenda så kommer det alltid noe nytt merker jeg . Dette med å se at jeg har forandret alt her er så nydelig også se.

 

 

Jeg vet jeg kommer å trenge litt hjelp

 

 

Jeg har tenkt ut en plan for det jeg skal gjennomføre så jeg gleder meg veldig . Dette med å skape alt for hvordan jeg vil ha det så er det alltid noe jeg gleder meg til . Jeg holder nå på å endre ting her for å rydde plass for noe nytt som jeg skal tilføre her , altså ett kles stativ ikke være en det , men det kommer til å bli så fette nydelig at du jeg har ikke ord for det , blir litt som bonde romantikk jeg gleder meg så til det ankommer her .

 

 

Dette med å gjøre litt her og litt der er noe jeg gjør men , det som er alt er ett felles mål med hva som jeg har som agenda . Dette er ikke dårlig å se hva jeg faktisk har lyktes med til nå å jeg er så glad for å se at ting blir bare bedre og bedre. Dette året denne sommeren skulle bli en sommer der jeg tok å endret her til det bedre. Dette med å få gjennomført det jeg har satt på min agenda er noe jeg systematisk har klart å få til .  Jeg er alene med å nå mine mål ved å jobbe på som jeg gjør så når jeg mine mål som jeg har satt meg til det jeg gleder meg til . Dette å se at jeg nærmer meg mer er noe jeg gleder meg så til . SELV om jeg enda ikke har råd til å ta en cafe tur enda så er det snart . Dette med å hente inn økonomien etter en pandemi så sier jeg du får teste ut å miste inntekter over en tid. Så kan vi to snakkes . Uten at du selv mister din lønn så vet du ikke hva jeg har gått igjennom så kan du like godt holde kjeften din atte om du tenker negative ting om meg .

 

Jeg må si jeg mekrer godt på kroppen min at jeg har strukket den litt lengre enn normalt , dette er ikke sikkert så heldig for både kropp å sjela men , jeg tenker at så lenge jeg klarer å balansere med å være ute i naturen å gjøre ting for meg her hjemme å til tross for økonomi at jeg har mat så er det tross alt bedre enn da jeg ikke hadde råd til mat. Det er kipt når en får inn lønn i fra Veileder fast å alt jeg får inn der går rett til å dekke inn utgifter det kan føles at jeg aldri når mine mål da jeg enda ikke har hatt råd til å ta mine barn med meg ut i år. Det er sårt på den ene måten , men jeg må si jeg gleder meg så til jeg får råd til det , jeg vet at da blir jeg å felle både en eller 5 tårer for dette har vært min livs største kamp for å bygge opp min likviditet . Dette med å være fanget i å være i min tilværelse er noe jeg kan føle at er denne kampen verd det? men jeg vil si at jeg er nå mye nærmere målet å jeg skal lykkes mer jeg har i alle fall lært mye i denne prosessen å jeg tror jeg er mye mer ydmyk enn før , men jeg er blitt mer snar med å stoppe kjeften på deg som  maser eller kommer med upassende kommentarer. Før jeg er så fette lei de som kommer med dette , har du enda ikke blitt ferdig med det du har satt i gang .. jeg tenker heller se på hva jeg gjør daglig å gi meg ros for hva jeg faktisk har lyktes med . Dette med å se den store misunnelsen ute blant folk der en ser at de ikke helt tåler at jeg faktisk når mine drømmer fordi jeg har ikke gitt de opp. Jeg drømmer stort å jeg gleder meg veldig til å gjennomføre mer av alt jeg skal gjøre.

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg