Det må en krise for å vokse

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Helt sykt at det i dag må er juni sin siste dag. At Jeg nå har jobba alle dager i år er helt sykt.

Bare det å se hvordan jeg har jobbet hele tiden å stått på for å ta igjen tapet så har jeg vært nødt til å stå på litt mer en vanlig.

Nå i dag ser jeg at jeg har fått til så mye mer pga av denne krisen vi har stått i. Corona perioden som har vært i over to år. Har bidratt til at jeg har vokst veldig som menneske.

Tror nok jeg har blitt mye mer ydmyk og takknemlig en før. Denne krisen så har jeg tapt flere hundre tusen. Det er tap som merkes godt på en bedrift.

Vi kan heller ikke alltid måle opp alt i tap også være i en offer rolle.

Det som er viktig er å ta action å jobbe må fremover. Å aldri gi opp.

Jeg klarte å få to ekstra jobber da jeg ble tvunget til å stenge bedriften i desember.

Takknemlig for at jeg fikk disse jobbene.

I dag så har jeg jobbet alle dager i år
Totalt har jeg jobbet 6,5 mnd i ett uten å ta pauser eller legge inn fritid.

I Februar var første gang jeg hadde råd til å ta turen innom butikken.

Jeg glemmer ikke den turen. Jeg gledet meg uhemmet å koste meg gløgg da jeg kjørte hjem.

Når en har tapt mye så er det noe som tynger oss mennesker. Jeg fikk både kjørt meg psykiske og mentalt. Den perioden jeg ikke hadde noe. Det å ikke vite er en detektiv følelse som gir meg smerte og håp for å lykkes.

Jeg ser meg tilbake i blant. Da jeg la meg sulten. Da jeg jobbet til jeg sovet bakom tastaturet. Da jeg nesten tok livet av meg selv ved å pushe meg litt mer en vanlig.

Det finnes ikke bra jeg er så smertelig klar over det.
Men målet var hele tiden å få betalt mine utgifter også få en normalt økonoi så ser jeg nå 6,5 mnd tok det meg å klare å få en balanse nesten nå. Ikke helt i mål men det kommer seg.
Mye bedre enn det har vært.

Dette er en seier for meg at jeg har klart denne bragden. Ungene mine forguder meg. Det er godt å vite at jeg har så mange som støtter meg opp. Kommer innom butikken min og kjøpe produkter. Takknemlig.

Veien til lykke ble til under pandemien, ved å sats så vinner vi til slutt ikke sant?

Alle mine tøffe tak har jeg blitt enormt mye sterkere jeg har vel nå blitt uslåelig egentlig.

Jeg har en Jern helse av stål, en pådriver for å utvikle bedriften min mer. Ser løsninger i stede for å bruke tid på det som tar så gir jeg energien til det som vokser. Det bør du også gjøre.

Jeg er på mitt femte år i bedriften min. Jeg gikk med overskudd. Å igjen måle mitt har hele tiden vært å drive en bedrift som jeg gløder for.
Der jeg har kunder i sentrum. Ser verdien å lytte til de.

Når jeg trives så merkes det godt jeg skal utvikle bedriften mye mer i år. Flere av mine leverandører har lagt ned ellers gått konkurs.
Andre aktører har overtatt produkter.
Så jeg ser så tydelig hvor Liten margin som skiller seg fra rik til fattige. Jeg har under hele prosessen jobbet opp økonomien til bedriften.

I år har jeg store ambisjoner om å utvikle meg mer å må mer ut. I fjor skulle jeg lanserer en nettbutikk. Det måttet jeg legg på is.
Men nå ser jeg utsikten til suksess for meg å mln familie. Det å jobbe opp likviditeten er nå viktig i første omgang. Så har jeg nisje butikken som jeg har mye spennende produkter som kommer heile tida.

Har fått Mange flere leverandører så det blir super spennende fremover.

Jeg får ofte spørsmål på kjeder du deg aldri?

Nei kjeder meg aldri i jobben mln, det er min eller jeg kjeder meg heller ikke privat. Jeg er kun i det som gir meg energi. aller første jobb jeg oppriktig gløder for. Dette er et kall. Jeg har bare tre jobber nå. Men bloggen tar jeg like seriøst. Så det er nesten som en jobb den også.

Jeg jobber nå i natt med veileder samtaler i natten også. Klarer ikke helt å ta meg fri ifra jobb. Det forteller i grove trekk at jeg glød oppriktig for det jeg jobber med.
Det kan jo være noen som trenger min hjelp.

Får tilbake melding fra kunder som er fast hos meg og de som er på dropp in som er på gjennom reise. Du jeg merket at du gjør en forskjell.

Da får jeg den good feelingen at jeg gjør mye bra for mange.

Jeg ønsker deg en nydelig kveld /dag ettersom når du leser dette ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg