Det kreves mot til å si ifra

Hei kjære lesere ♥️

 

Hvordan har du det i kveld? Jeg har det faktisk nydelig. Jobber mye med mine prosjektet så er veileder jobben å butikken min & Gruben Massasje.

En del av min hverdag der jeg legger mye aksjer i mitt engasjement. Det du legger tiden din på vokser kjære lesere.

Hva vi ønsker i vårt liv er også det vi får mer av.

 

I dag har jeg vekslet mellom massasje & veileder jobben. Får så mange tilbakemeldinger på herregud klarer du virkelig å jobb etter du klemt tommelen i massasje benken.

Jeg har ikke noe valg egentlig. Det å stå i det å sentrere meg så mobiliserer jeg meg enormt.

Mitt fokus blir også Hvordan jeg kjenner smerte. Det er heldigvis ikke så ille som det kunne ha vært.

Selv om jeg nå om dagen går med tommelen opp det er jo meget positivt egentlig.

Etter å ha reflektert over min verdi å hva jeg gjør bra så er det jo følelser vi jobber med. Som bidrar til hvordan du og jeg responderer på ulike komentarer.

Merk det meget godt at jeg trekker meg bort i fra Drama dronninger og konger om du vil.

Hva menes i grunn med overskriften i dag?

Det krever mot å si ifra. Da mener jeg at vi alle sammen må lære oss å leve et liv der vi lever ikke via våre partnere eller barn. Mange lever igjennom andre så snakker de ikke sitt eget språk de har ikke sine egne meninger. De kan ha det men de gjør aldri noe med de.. Fordi de er redd for konsekvensen av hva vi mener.

Denne greia her har jeg aldri skjønt meg på. Hvorfor i det ene vær enig med de du ikke er enig med? Bare fordi du ikke våger å vise ditt sanne jeg?

Livet ditt blir falskt ved å leve slik.

En annen ting du tiltrekke deg ulike typer mennesker som har samme dårlige verdier som deg selv.  Fordi du er på lav frekvens å da tiltrekker du deg de som er lik deg selv.

Det som bidrar til at du klatrer over de, er fordi du får en bedre livskvalitet ved å være deg selv. Å ikke leve et falskt liv.

Livskvaliteten din blir mye bedre, energien din og humøret ditt blir styrket ved at du trekker deg fra drama.

Det å veilede de som ringer meg å løfte de opp. Slik at de ser hvilken skjønn karakter de er. Da de også omprogramerer negative handlinger og tanker. Til det du ønsker å vær i.

Du hever din energi mye bare å endre din holdning.

Jeg sier ikke negativt til noen om det ikke er nødvendig. Det er siste utvei. Eller fordi jeg har blitt trukket ned. Så må vi få ut det negative for å blomster igjen.

 

Når vi tør å si det vi mener til alle sammen Så er vi utrolig styrket etterpå. Å samtidig så er vi heller ikke noen som bare si det de tror andre ønsker å høre.

Det å ha denne jobben i tillegg er verdifullt for meg det kreves kunnskap å det har jeg i bøtter og spann.

Takknemlig for akkurat det, å hjelp andre mennesker ut ifra noe som ikke er så gøy. Bidrar til at jeg gleder meg alltid til alle nye utfordringer som veileder jobben er.

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

 

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg