Det kommer Noe godt ut av alt æ lover 🧡

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Enda nydelig her ute som at en bare kunne ønske at det ble slik for alltid . Det er noe eget dette med sol også sommer i håret . Dette med å kjenne at solen har gitt oss omsorg . Det er noe jeg oppriktig liker å bare så herlig også på inn og ut mellom alt her å jobbe mellom jobb telefonen .

 

Jeg vet at jeg engasjerer meg lett her også offentlig også .

 

Det er lett å ty til å skrive hva jeg tenker også føler , men jeg har alltid en grunn for hva jeg skriver . Det er liksom ikke bare ord. Det er en mening bark alt . Dette med at jeg engasjerte meg litt mer her ang politikken så er det så klart noe vi alle burde gjøre. Dette med å være i den verden så må en følge med . Dette med å følge med de partier som er så er jeg ærlig jeg er usikker på hva som er av andre partier som en kan stemme frem . Dette med å fremsnakke de som en gløder for eller de en synes gjør det godt så er det ikke alltid like lett å vite hva en skal stemme .

 

 

Enn du da ? har du gjort dæ opp en mening for hva du skal stemme på i år ? jeg har enda ikke bestemt meg tenker jeg må lese meg litt opp på hva som er der ute å ikke minst tenke litt over hva er det jeg oppriktig ønsker skal regjere.

 

Jeg har en plan med mye men det er ikke sikkert at alle skjønner det.

 

Dette med å ha lagt bakom med 100 000 hele tiden så er det så nydelig også se at ting endrer seg gradvis til det bedre. I tillegg så er det innvesteringer som skjer hele tiden må jo det i tillegg så jeg betaler for meg .  Tenk det er 6 år siden jeg hadde ferie , i år tenker jeg det er det første året at jeg har klart å lykkes med mer enn jeg hadde våget å tru. Jeg skal ikke juble for tidlig for jeg er enda ikke i mål med men viktige prosjekter så jeg skal ikke feire før tidlig .

 

 

Det er surt da lønnen kommer inn så går den like fort ut igjen men jeg trøster meg med at jeg er nærmere målet hele tiden . Dette med å gi seg selv anerkjennelse på at jeg er dyktig å dette blir bra til syvende og sist er nødvending for å klare å stå i denne kampen for tilværelsen som jeg gjør pr nå. Jeg er takknemlig men jeg merker at en er i tillegg sårbar også. Det er ikke så rart for en er sykt sliten kroppen er på overtid med å jobbe som jeg gjør .

 

Dette med å kjenne tegn på at jeg må roe ned er vel også fordi at kroppen min har vært i konstant stress å mye jobb. Dette er ikke å anbefale for deg eller andre . Det er helt sikkert . Dette med å merke at ting ikke er som normalt så må en endre litt . Å det gjør jeg helt til at alt er normalt så er det full pupp igjen, men i dag har det vært konstant vont i brystet . Dette har jeg hatt ført da jeg jobbet i mye som jeg gjør i dag. Det er selvfølgelig ikke helt bra men det går over . Virker først som jeg har feil med hjerte mitt med en gang det hugger i , men jeg må bare være snillere mot meg selv . Så  kommer dette til å gå fint det også.

 

Jeg fikk så hyggelig besøk av min sønn også hans lille familie med lille Milo med , de er så herlige at jeg har ikke ord. Det er nydelig også få slappe av sammen med de. Da har jeg full ro i hele meg. Det er nydelig vi fikk oss en liten gå tur sammen det gjorde seg veldig . Dette med å ha tid til dine er veldig hyggelig å ikke minst veldig kos. Det gir meg mer tilbake enn jeg kan fordøye – Det er vitamin for , meg helt sikkert.

 

 

Jeg er kjent for å ha mine drømmer også mål for alt jeg skal gjennomføre . Dette med å jobbe målrettet er noe jeg drømmer mot å jeg gleder meg veldig til å kunne nyte livet mellom alt. Det er ikke alltid like lett å tenke reflektert alltid å sette seg små mål jeg bare dobler de å tenker pytt pytt så ja det er herlig . Dette å se at min sønn ble overasket over hvor bra jeg hadde gjort det her hjemme så gleder jeg meg veldig til å vise han til slutt hva jeg skal gjøre mer av. Dette er så gøy at jeg hadde håpet å trudd at jeg kunne fått sommer hele året bare for å kunne fått gjort meg ferdig .

 

 

Det kommer seg mekrer jeg å jeg gleder meg veldig til å kunne se mer av det jeg har lagt ned av jobb her. Jeg har det aller best da jeg produserer å får ha det gøy mellom alt her . Dette med å ha mange ting på agendaen så er det kjekt i grunn. Det er at en har alltid noe å gjøre om det er inne vær eller om det er ute vær. Det jeg forsøker å gjøre er at jeg får unna ting da det er nydelig vær. Så jeg holder på å jeg må si jeg er på så rett vei å jeg tenker hvorfor ikke bare bestemme meg for å klare det jeg holder på med.

 

Jeg skal fjerne ved oven her hjemme så dette innebærer at jeg må få bort noe på taket , tak stige så det kommer til å bli veldig kjekt da en får fisket her rundt dette kommer til å bli så mye bedre enn hva det var . Dette med å skape ting uten å ha så mye midler så må jeg bare gjøre det beste ut av det. Improvisere som han gjør i hjemligheten. Dette med å fikse å ordne så det i alle fall ikke blir verre så er det noe jeg nå holder på med . Dette å være alene er en utfordring men i blant så kjefter jeg på Ho Elin da ting ikke blir gjennomført da er jeg Weronika , litt moro må jeg ha det da en ikke har noen andre her som jeg kan skylde på at ting ikke har blitt ferdig .

Dette med å ha en god humor er veldig viktig det kommer ikke noe godt ut av å ikke være gode ting . – Så derfor så fokuserer jeg mer på kvalitets tid enn å være i ubalanse det er så herlig å være fri som jeg er å jeg nyter det veldig .

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg