Det kommer garanter et atelier kanskje…

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

Håper du har det fint kjære deg , jeg har det fint i grunn skal ikke klage på noen ting egentlig . Det å nyte livet er viktig å se verdier på hva en opplever sammen med andre også det vi opplever rundt oss . Det å være i en trygg verden som vi lever i , så kan vi si at vi har det veldig godt, på mange måter. Det å nyte livet å være tilstede er viktig . Jeg sto opp i dag til en nydelig påske dag vær i dag. Meget kaldt men gjør ikke noen egentlig . Livet føles egentlig veldig godt når en merker at en er mer og mer på rett sted i livet . Det å se at mars snart er historie , jeg må si jeg gleder meg veldig til å avslutte mars å ønske snart April velkommen, det er surrealistisk at vi faktisk har snart slutt summen av mars overfor oss. Det å se at tiden vår renner bort så uendelig fort er så rart på en måte men jeg liker å se at tiden går nærmere vår og sommer. Det kommer til å bli bedre dager der vi kan nyte litt tid ute i go været .

 

Jeg gleder meg veldig må jeg si

 

Takknemlig for hva en klarer å prestere er vel ikke annet å si en akkurat det. Når vi får fredag er det en uke siden jeg startet det nye prosjektet mitt . Så det er ikke mange uker til at jeg kan teste dette ut om jeg får dette til. Det blir spennende . Det å gjøre noe helt annet er spennende å se hvordan det kan gå, å om resultatet blir som jeg håper å trur skal bli spennende å se. Det er alltid spennende å gjøre noe annet som kan bidra til mer læring også bare dette med å kunne utvikle dette så lærer vi mer . Det ser jeg på som en stor glede på alle måter. Dette gjør noe positivt for meg også at jeg uansett prøver ut om jeg kan lykkes med prosjektet . Jeg har en slik glede i meg å en positiv forventning til å klare dette å håper selvfølgelig på at jeg kommer til å kunne klare å realisere dette . Drømmen min er å få dette til å kunne stråle av lykke . Jeg har alltid likt å utvikle å bygge opp en drøm. Det er nettopp dette er på tur til å bli en drøm som kommer til å bli en realitet som jeg gleder meg veldig til å få se om en klarer de mål en setter seg så er det alltid nye mål som etter vært kommer til å bli testet ut men først dette lille prosjektet mitt som jeg gleder meg så til. Det er litt meg ¨å snakke om en ting over lang tid , bare for å friste andre eller for å snakke om mine drømmer, nå er det snart realitet å April blir den mnd som jeg får teste ut om dette kan bli realistisk . Jeg har trua på dette at jeg skal kunne klare det , ellers hadde jeg ikke gått inn i dette prosjektet , men uansett så føler jeg også at dette er en god dose læring å pr nå er dette i hobby stadier foreløpig jeg merker jeg gleder meg veldig til å få bygge drivhus også av rest material , jeg har søkt etter vinduer på nettet som jeg har bedd om å få overta, så har jeg handy gutter som kan hjelpe meg til å bygge dette prosjektet. Sett litt på nettet med utrolig kule drivhus på ulike måter, skal ikke ha noe over gromt , men tenker å ha et lite snertent hus akkurat som jeg er .  Hoved huset er jo enormt så kommer lille huset i hagen så kommer drivhuset hva blir det neste ? ja si det det har jeg enda ikke klart å komme på. Det kommer garantert et atelier kanskje hadde jo være pikken over ien .  Jeg elsker å være i fokus på en god  måte, å i mitt nabolag er jeg den rare sarte også introverte og litt utadvendt spør akkurat hvordan dagne min egentlig er. Det er litt underlig med oss mennesker, jeg er jo for det meste hjemme også nå i dag kan jeg merker at jeg orker ikke mye mennesker . Så jeg har endret meg stort . I ande perioder så må jeg vær i kontakt med andre for å få en bedre dag, så ja vi er i  variasjon ikke sant ? jeg har vel blitt mer tilbake trukket med å ikke stikke meg like mye frem som jeg gjorde før, da hørtes jeg veldig tydelig . Nå i dag så er jeg mer anonym i forhold til da, pussig egentlig hvordan en endrer seg. Før kunne jeg ikke få nok av blikk eller at andre så meg , i dag er jeg mange ganger glad jeg ikke blir sett for å kunne kom meg fort til bilen da jeg en sjelden gang er på butikken . Så ja ting endrer seg med årene må jeg si. Jeg tror nok at dette er et resultat av at jeg jobber hele tiden . Jeg har så mye mennesker som forteller meg absolutt alt , jeg hjelper også setter meg inn i hvordan de har det. Det å hjelpe på den måten som jeg gjør så bruker vi også mye av vår energi . Det å ha snakket med flere 1000 mennesker siden jeg startet med Veileder jobben e jo en grunn til at jeg ofte ikke orker å høre på elendighet da jeg har fri. Det kan bli for mye også.

 

Avslutning på mars

 

 

Jeg er alltid så spent på hvordan mars eller alle mnd blir på avslutningen dette med å se på hva gikk bra denne mnd mot de andre måneder . Det å se forskjell da en gjør en del endringer for å ikke gjøre de samme feil flere ganger, dette er ikke lett alltid for vi er tross alt mennesker som er både feil og rett. Det å se at ting gå mer og mer fremover , ting åpner seg mer opp for meg . Så er det nydelig også se hva er det som fungerer best også hva skal jeg ta bort , jeg ser at jeg har fått inn penger på absolutt alle 6 jobbene i mars , det er nydelig . Det å ikke helt vite hvordan det går nå med jobb nummer 6, siden det er konkurs i dette firma , så er jeg egentlig helt rolig jeg stresser ikke i det hele tatt. Det som skjer det skjer for en grunn. Jeg håper så inderlig at jeg kan få selge klærne fortsatt fordi de er faktisk de aller beste klærne jeg noen gang har gått i. Ærlig sagt har ikke hatt så gode klær noen gang . Det er kvalitet å det betyr mye synes jeg . Dette med at klærne er ikke laget av barn , å i tillegg så har arbeiderene bra vilkår også har de det bra, ikke slik som jeg så her på tik tok at en som holder på med å selge klær sin egen kolleksjon som bli laget i Bangladesh der hadde de som jobbet der ikke noen bra lønn lavmål . Å i tillegg så bodde de alle sammen i slummen . Så sier ho Pernilla Wahlgren hun håpa de fikk mye ut av pengene .. hun tjener millioner på klærne også de som lager de for henne de får ikke nok til mat.. dette er blitt mye mer viktig for meg nå i voksne alder , enn da jeg var yngre, da så vi kun på pris men i dag ser jeg på dette hvor er de ifra klærne også at det er bære kraftig. Kvalitets produkter koster litt mer enn billig klær , men jeg vet at de som jobber med produkter får sinn lønn også er det kvalitet på stoffet i klærne . Vi må tenke mer på hva vi kjøper å tenke hvem er det vi støtter.

Kjærlig hilsen

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg