Det gjør meg enormt rørt ♥️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Håper du har det bra, her er sommeren komme. Meget godt å føle sommer varme på kroppen.

Jeg jobbet selvfølgelig lenge i natt så blei ikke tidlig opp men veldig godt å kunne slappe av litt en trenger det.

Har fått gjort mye av det jeg hadde bestemt meg for. Å gi meg selv egen kjærlighet er viktig.
Det gjør vi ved å lytte til oss selv. Gjøre det som gjør oss lykkelig.

Har fått gjort mye å skal videre sette meg mer gode mål fremover. Du vet det du selv gir energi til det vokser.
Derfor er jeg ikke i en vibrasjon som er negativ.

Klarer ikke å fungere som menneske så må heller være i det som gir kroppen min energi.

Jeg hadde en hyggelig venninne tid i dag, alltid koselig å få besøk av gode venner. Som ser deg for nettopp den du er.
Vi løfter hverandre opp å ser verdien av vårt vennskap. Det er det som forteller om en har et godt vennskap.

Når slike dager som dette så ønsker vi fri å bare kunne late seg. Fikk mer booking på massasje i dag noe jeg selvfølgelig ikke sier nei til.

Er bil løp på acr noe som forteller at det er folk som er tilreisende. Fikk en ny kunde booking, så veldig takknemlig for at jeg ble kontaktet. Siden jeg driver mitt eget firma så er jeg så klart meget fleksibel.

Når jeg nå ser verdien av det jeg har skapt så ser jeg også hvordan jeg lykkes mer enn jeg hadde forventet.

Det å sette meg nå litt mer på timeplanen å gjør noe kun for meg selv. Så gir jeg meg utrolig mye tilbake. Bare det å finne ro også ha det nydelig gjør også at jeg stresser ikke.
Jeg jobber dedikert fremover.

Fått mange spørsmål hvordan kan du jobbe som veileder. Det skal jeg fortelle deg hvorfor jeg kan det.
For det første så har jeg opplevd mer enn folk flest har opplevd av negative opplevelser i livet mitt. Der jeg har gått igjennom traumer, lidelser, misbruk, avvisningen, å alder har blitt godt tatt vare på av min familie.

Jeg har selv jobbet meg ut av alt jeg har opplevd. Aldri fått hjelp. Det å veilede andre mennesker nå er en ære.
Fordi jeg vet så inderlig vel hvordan de har det.
Når jeg har klart å hent meg inn å restituer meg så klarer alle andre det.

Jeg har lært meg livet mitt på den tøffeste måten men jeg har også i dag en indre styrke som hjelper veldig fremover.

Jeg har utviklet meg enormt disse årene. Å det er noe jeg bruker for å fortelle meg selv at veit du du er fantastisk.
Må si det til meg selv. Fordi om jeg ikke roser meg selv hvorfor skal andre mennesker rose meg?
Det jeg mener her er at om vi går i en offer rolle. Så har vi gått på en blind vei. Der vi dyrker det negative. Er vi her så vokser det.

Derfor alltid vær i en kort periode der å se mer av det som du ønsker i live ditt.

Så tiltrekker du deg også mer av det som du ønsker.

For å være en go veileder så er jeg en meget god lytter, for den som kontakt meg. Jeg ser verdien av den som ringer. Å igjen reiser de opp. Fått utallige tilbake melding på at jeg er meget godt menneske som ser de for den de er.

Det gjør meg enormt rørt. Takknemlig for at jeg har fått mye av mitt liv ødelagt. Fordi jeg skulle bli en hjelper til deg.

Ønske deg en nydelig kveld ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg