Det går fremover takknemlig for det ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg i dag ?

 

Jeg håper du har det fint å nyter dagen din like godt som jeg . Det er ikke alltid lett livet vårt men det er dette som er en prosess at vi er i en læring å skal utvikle oss . Det er noe jeg har skjønt så langt at jeg er på rett sted i livet mitt pr nå å jeg tenker at det jeg er er for en grunn. Ikke for å være vanskelig eller noe jeg er bare her for å utvikle meg mer enn jeg hadde gjort i går. Dette med å ikke helt være på plass er ikke artig men jeg tenker det er en prosess som vi jeg også du er i .

 

 

Godt å høre at naboer jobber også at de lager lyd her

 

Dette med å ha naboer er for noen bekymring også noen liker det ikke . Jeg tenker at det er helt nydelig med det gir oss alle en utfordring også gir det oss en stor glede . Det å skal klage på andre har heller ikke vært min greie å jeg liker heller ikke å gjøre det. Jeg mekrer at jeg har modnet veldig i denne prosessen jeg . Å skal vel modne mer enn jeg har gjort til nå . Det er hyggelig å kan nyte dagene som jeg har gjort til nå . Det er en godt måte på å erfarte også ikke minst tenke på at jeg skal være i balanse mellom alt mer her . Jeg gleder meg så til å se ting bli mer i system å ting tenker jeg går unna her . De jeg før hadde nær er ikke lengre nær meg . De jeg har nær nå er de som har samme energi som jeg .

 

 

Jeg har en god følelse på at ting blir lettere å jeg kan fremover godta mine valg bedre enn om jeg ikke gjør noe så er det ikke noen krise om d forstår. Dette med å jobbe så mye som jeg gjør så har jeg skjønt dette med å være en karakter som både jobber med mine ting også hjelper jeg andre. Dette med å være den som er litt ande ledes er for meg helt ok . Jeg er ikke A4 å jeg vil heller ikke være det. Jeg trives så godt med å være den rare dama som ser verdien i det jeg gjør å jeg vet at jeg klarer å utvikle meg mer enn jeg har gjort til nå.

 

 

Ting er ikke bare vanskelig fordi vi skal feile det er fordi at vi skal lære også er det for at andre skal få opp noe i sitt. Dette med hanen har jeg avsluttet å bekymre meg for. Dette med å se tydelig at hanen har fått gått fritt så er det så klart ikke rart at han vil være fri . Det skjønner jeg veldig godt det. Det er bare det at ting blir ikke så lett for meg da han reker å er vanskelig  å få tak i. Den er i nærheten her å kommer i hagen å spiser litt mat her å går igjen . Den er vakker så jeg liker den veldig godt. Bare å håpe at den finner sin plass her så vi  sammen kan nyte livet her .

 

 

Weekend er nydelig men dessverre går den alt for fort

 

 

Dette med å se at denne helgen også gikk fort å fikk ben å gå på så har jeg klart å fått til å gjennomføre ting  mer her hjemme . Det skjer mer også har jeg fått jobbet mye noe som jeg gleder meg veldig til. Dette med å jobbe mye så har jeg snart klart å sprenge mer grenser for hva den normale damen eller mannen klarer å jeg skal sprenge flere grenser så jeg må bare si jeg gleder meg veldig til alt jeg .

 

Dette med å ha små mange fine prosjekter på gang samtidig så mekrer jeg nå at jeg er mer i rute med de jeg gleder meg veldig til å få det til . Dette med å få gjennomført de så er det noe jeg gleder meg veldig til å ja vi skal sammen her jobbe målrettet for å få ting til å jeg gleder meg som ett lite barn jeg . Det er ikke alltid lett å stå ved siden av å se hva jeg gjør . Det er teknisk umulig for jeg vet hva jeg vil men er ikke alltid jeg klarer å fortelle deg det. Å samtidig nå er det heller mindre viktig for meg å informere deg om alt jeg skal gjøre.  Før var jeg veldig en som hørtes nå er jeg mer tilbake å lukket i forhold.  Jeg har det nydelig også er takknemlig på min vei , dette med å trekke meg unna verden for en periode er nydelig jeg liker det godt jeg . Dette med å være trygg i mitt er noe jeg er .

 

 

Jeg har mange ting på agendaen å jeg skal klare å nå mine nye mål som jeg setter meg for det å gjennomføre de er noe jeg skal klare . Alt kommer til å bli mye lettere for meg etter denne stormen her som jeg har ridd av. Dette med å mestre alt jeg har vært igjennom har ikke vært lett men jeg er i en prosess der jeg faktisk klarer alt nå merker jeg . Jeg er vel laget av det som defineres som stål jeg har følelser men det er noe som gir meg nå en indre styrke for å gå de siste milene for å klare dette. Jeg er født inn i en verden for å hjelpe andre det er jo derfor jeg fikk dette livet der jeg ble behandlet dårlig . Jeg må si jeg er veldig takknemlig for alt jeg lærer i denne prosessen jeg å vi skal klare dette sammen jeg har ikke noe annet en at jeg stoler på det .

 

Jeg skjønner  i grunn ikke helt hvorfor jeg ikke er  mer sliten enn jeg er ? dette med å stå i så mye som jeg har gjort til nå er ikke for amatører men jeg må jo være laget av stål som klarer å være her jeg er pr nå. Dette med å lykkes er noe jeg trenger for å være mer i harmoni med meg selv . Jeg trives i alt jeg gjør pr i dag . Det å ha fått litt dyr her er nydelig også gir dette meg veldig harmoni også like vekt jeg er i balanse mellom alt.  Jeg merker så godt nå at jeg jobber så godt med det jeg drømmer om å det er viktig for meg .  Drømmer de blir til virkelighet jeg startet opp bedriften min i 17, nå er vi i 23 å dette er mitt 6 år som har klart å holde den i livet til tross for all unødvendig negative ting som har vært i en periode her som har bidratt til at jeg har hatt litt stress. Dette har gjort at jeg har sett nye veier for å tjene mer penger for å klare meg . Så enkelt kan en gjøre det å jeg gir meg heller ikke . Det er en grunn til at jeg ikke har hatt fri på snart 2 år. Det er nettopp det som er jeg jobber hele tiden på å jeg tenker ikke bare på meg selv heller . Dette med å kan hjelpe de rundt meg i tillegg så er det noe som gir meg veldig mye tilbake . Det er en sann glede å ikke noe jeg verken bekymrer meg for . For å være ærlig så mekrer jeg at ting er i positiv endring å det liker jeg veldig godt. Da er vi i flyt å ingen ting er bedre enn akkurat det .

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg