Det går alltid ett nytt tog eller en ny reise i livet ….

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Jeg håper du har det fint å kan nyte dagen din ? ¨å bare være i ditt eget ¨ det å bare være litt er nydelig det å jeg mekrer at jeg er så på riktig sted nå i mitt liv at jeg bare erkjenner for meg selv at alt jeg har bedt om det kommer til meg . Fordi jeg har tillit til at universet bringer meg alt jeg skal ha .

 

 

Dette med å være takknemlig for lite er i grunn mye bedre enn å alltid være misfornøyd for en ikke har nok … å leve i overflod å aldri være fornøyd er noe av det som jeg definerer som kvalmt. Det er kleint å se at alt for mange er slike å de lever ett liv der dem ikke er i kroppen sin men er langt utenpå seg selv . Det må i grunn være verre enn de som har lite men har mer kjærlighet å tilfreds het i seg . Så det er ikke alltid  riktig at de som har aller mest alltid har et mye verdigere liv enn jeg som pr nå har lite så har jeg det mye bedre enn deg som konstant er sjalu eller lever i misnøye for å skal drite meg ut i alle lag. Der jeg skal føle meg liten .

 

 

Det går alltid et tog eller en ny reise

 

 

Dette med å se livet vårt som en reise der vi alltid reiser oss opp etter en tøff periode så er det noe som sier en ting at etter en nedtur så kommer det alltid en suksess for all strev . Det er her jeg tenker at vi alle kan  endre vårt fokus på at vi er mer i det vi selv måtte ønske . Dette med å hele tiden leve ett liv der jeg må dilte etter deg . Eller kun lytte etter dine befalinger det kommer aldri til å skje. Jeg gjør alltid kun det jeg ønsker å det rekker lenge for meg .

 

 

Dette med ¨å bearbeide det en har stått i ¨ er veldig viktig for å klare å få mer kontroll å jobbe ut våre negative følelser som kan være hos oss selv om vi alle føler at ting er mer som vi vil . Det er alltid  noe vi kan lære av alle situasjoner å noen mennesker skal trigge deg også meg for å få opp vår underliggende følelser som hjelper oss med å få startet i gang en prosess der vi får det mye lettere .

 

Det er weekend å de aller fleste har bevilget seg litt fri

 

 

 

Jeg er ikke i denne kategorien jeg , jeg jobber selvfølgelig med å være i min veileder jobb der jeg nå ser tydelig større vekst i min private kanal med stor glede . Dette å ha opplevd så mye selv i mitt eget liv så har jeg så mye erfaringer som jeg kan henge på en knagg. Dette med å ha blitt misbrukt , ønske å ta sitt eget liv , dette med å være avvist , uønsket , dette med å være den som bare tar plass ., seksuell misbruk bare for å neven litt . Så har jeg en stor fordel med at jeg har vært i dette for å kunne være en god hjelper. Så er det jo klart ikke alle som vi ha hjelp å klarer å ta veien ut av mørke sitt selv .

 

 

Hvordan jeg klarte å løse mørke mitt er noe jeg ikke alltid vil fortelle alle sammen men det er viktig for meg også de som har mørke at vi anerkjenner at vi er i denne situasjonen nå. Vi må erkjenne at vi har det tøft så er det dette med å klare å ha ting som gjør oss glad . Her er faktisk nøkkelen for å klare å få bukt med det tøffe for vi må klare å se bort i fra det som gjør skygge sider for oss. Dette mørke er noe vi alle kan ha i oss over tid eller slite med dette hele livet til vi en dag dør. Dette med å akseptere at vi må leve med dette å gjøre det beste for å klare å holde oss oppegående så hva gjør vi selv for å finne helbredelse ? for å klare å stå i det mørket som er utholdelige ?

 

Alkohol eller nytelse stoffer  – Er ting vi ikke må ta i de perioder som vi  har det tøft som da vi har mest mørke . Da vi ikke alltid klarer å kontrollere våre følelser da vi får inn alkohol som påvirker oss mer en nødvendig i denne prosessen . Så hvordan kan vi si at vi klarer å bli hele etter alt vi har gått igjennom ? Vi blir det om vi ønsker å få ting reparert i oss selv men vi selv må gjøre jobben alene med hjelp fra en annen eller flere. Det er nettopp dette jeg hele tiden hjelper andre med i min veileder jobb . Jeg møter i blant meg selv som den sårbare menneske som ikke hadde noen da jeg trengte det som aller mest. Det er når vi er som svakest at vi trenger noen som kan være for oss .  Dette at jeg har denne gode delen i jobben der jeg får lov til å være for andre så er dette en ære også jeg gleder meg til å se hvordan jeg klarer å endre ett negativt resultat til noe som blir enda bedre enn først antatt noe tar litt lengre tid å helbrede å det er nettopp slik livet er . Vi må bruke den tiden det tar før vi klarer å komme oss i mål.

 

 

Det er dette som gir meg også alle andre som er en healer , hjelper , veileder og klarsynt  som jeg er så har vi det i oss at vi vil være for deg . Dette med å jobbe med å forstå hvorfor vi alle opplever det vi møter på så er mye av det vi opplever som traumer lærdommer som vi alle går igjennom på ulike måter. Det er bare så herlig da en klarer å se muligheten for å kan klare det . En må aldri gi opp håpet vårt å heller aldri si til oss selv at dette går aldri . Vi lykkes til slutt det er noe vi alle gjør.

Gled deg over lite også være mer takknemlig selv om du selv har jobbet hardt for det du har så har jo pengene dine kommet til deg i form av jobb. Altså kunder som hjelper oss med å få inn penger . Er viktig for oss alle å se mer på hva er det vi egentlig har å være glad for i stede for hele tiden se på mangler eller kose oss med misnøye . Det er mange som liker å starte dagen med å se etter feil . Da blir dagen din også deretter. Jeg velger uansett om dagen ikke er helt bra , så velger jeg å finne en eller 3 ting som jeg kan holde på i takknemlighet . Selv om jeg i perioder ikke har hatt råd til mat så har jeg vært takknemlig som om jeg har kjøleskapet fult med mat selv om det er tomt. Dette å ha min egenskap der jeg er i en god vibrasjon er viktig for å klare å komme deg videre å for å gjøre det så må vi finne glede i dagen . Start med små ting så bygger vi opp underveis .

 

 

Når vi har anerkjent våre tøffe steg i livet det er da vi har forstått at vi skal bli helbredet vi må anerkjenne for oss selv at vi har det som vi har det. Vi må heller ikke leve i forakt for hvordan vi har det nå. Det er mye for oss å huske på men skal vi klare å få bort det negative så må vi også endre oss selv til en bedre versjon enn i er da vi har negativ flyt . Vi kan aldri motta noe mer om vi er negativa . Derfor så vær i en positiv endring så vil ting skje mer , vi må stole på prosessen å ha tålmodighet .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg