Det ga meg mer tid for å …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Jeg håper at livet smiler til deg , dette med å nyte dagen å bare være er ikke alltid lett . Det er alltid så mye en skal gjøre med alt her på tunet mitt. Jeg hadde i går en nydelig dag. Det var i går nøyaktig 10 år siden mamma døde. Det er en reise som har vært spesiell også jeg også barna mine har på denne reisen fått til masse . Det er fint å se at jeg har 3 arvinger som jeg også mamma var så stolte av. De vår vårt alt brukte vi å si – Hun kunne ha gått i døden for mine barn like så gjør jeg det mer enn gjerne for de.

 

 

Dette forteller jo i grove trekk hvor glad en er i de jeg har født til verden å jeg ser jo at jeg har lært de gode egenskaper mellom alt. Vi fikk en nydelig reise med mamma som jeg er glade for i dag hadde jeg ønsket at hun kunne fått med seg alt vi holder på med her nede på jorden . Hun er nok ikke så alt for langt unna her . Noen ganger merke jeg energien hennes her å jeg tenker da er du bare her for å passe på meg.  Det er jo i grunn veldig trygt å godt.

 

 

Siste innspurt før jul

 

 

De aller fleste kjøper inn i bøtter å spann til jul her , jeg må si jeg gjør ikke det orker ikke helt å ha for mye av absolutt alt. Det er ikke nødvendig det skal spises opp så en alene her klarer ikke for meget med mat. I går etter at jeg kom hjem startet veileder samtaler å ry inn . Det gjorde litt godt å kunne få litt mer å gjøre . Som at jeg ikke har nok å gjøre. Det er noe jeg gjør daglig . Så ser jeg nå at tiden min strekker ikke alltid til alt jeg vil gjøre men i det siste så har jeg vært flinke til å få til å være for andre også. I går ble en slik dag der jeg å en venninne av meg fikk oss en cafe tur å se litt andre folk jeg er for det meste her hjemme å jobber så de aller fleste ser meg lite. Det var fint også kunne se andre å bare være fri . Det liker jeg veldig godt.

 

 

 

Dette med at jeg har dyrene i tillegg til alt annet

 

 

Så er det liksom aldri helt fri med de små vennende mine som jeg er så glade i, de gir meg litt mer krydder i livet ved å være til. Det er krevende å gjøre alt , men jeg tenker vi har godt av å være for andre å dette med å klare å løse ting på en fin måte . Akkurat nå så har det oppstått ett lite problem etter at kulden også varme grader så har jeg fått litt problemer med en dør . Det er å få ordnet men det er da jeg kunne ønske jeg kunne klone meg ene meg kunne være mer ute å fikse så den andre meg kunne været inne å jobbet . Det ordner seg alltid men , det skal være litt humper i veien for oss alle i blant , men dette skal vi fikse det er en læringskurve uten siden stykke alt . Det er en prosess for det aller meste her så jeg må si jeg er veldig takknemlig for alt som jeg er i .

 

Dagen i dag skal jeg kun gjøre

 

Ting for meg selv her å ikke annet enn å være til . I går ble en lang dag jeg var ikke ferdig med å jobbe før litt over 4 i morgen så det blir lange dager her dessverre men jeg er jo utrolig glad for nettopp alt jeg . Dette med å være i alt å ikke være redd for å jobbe er noe jeg ikke er i det hele tatt. Dette med at jeg hele tiden bygger opp min egen kanal for veileder samtaler det gir meg veldig mye tilbake . Det er en prosess jeg har jobbet hardt for å klare å nå ser jeg resultater i fra denne jobben som kommer nå . Det har vært 2 år lang jobbing med å promotere meg selv. Det er mange i hele Norge som vet at jeg har hjulpet 1000 vis av folk på ulike måter . Dette er en jobb jeg trives veldig godt med å jeg ser at det her kan jeg faktisk utvikle flere trinn opp . Da må jeg ha flere inn her så det hadde jo være så kult om jeg hadde fått dette til . Så vi får se pr nå er det jeg som gønner på her så kan vi se om en klare å utvikle mer etter vært . Dette med å bygge opp noe en liker å holde på med så blir det jo en suksess når en legger sjelen sin i verket som jeg har gjort.

 

 

Det er bare dager frem til den store dagen der alle sammen skal kose seg å noen skal feire i ensomhet . Det å vite at det sitter mange ensomme sjeler rundt om kring gjør meg i grunn veldig trist . Jeg skal selv være alene men jeg er ikke ensom jeg tenkte å så litt å jobbe litt med veileder samtaler å gjøre en god innsats for de som er ensom også har lyst til å gjøre livet slutt for godt. Det er dessverre mange av de . Så en trenger å ha noen som kan løfte de mer opp enn at vi skal bare tenke på å være i vårt eget hele tiden. Jeg må si jeg gleder meg enormt masse til fremover jeg til å se hva jeg klare å utvikle mer her på tunet mitt . Det er en prosess alt å jeg lærer underveis at jeg skulle bli en grunder som aldri tok kveld er vel det naboene mine ser at jeg er oppe dag som natt jeg jobber hele tiden å jeg trives så godt med akkurat dette – Være i utvikling å jobbe med å være mer i pakt med de nære verdier som jeg tror på . Dette med å være en raring jeg er jo nettopp det en sær ost som ikke alle skjønner seg på . – Jeg er enkel i følge meg selv men kommer du på feil veien så er jeg plutselig ikke enkel lengre . Eller det tenker jeg de aller fleste er redusert om vi trør litt feil for ofte eller for kjært alt etter som .

 

 

Jeg tok i går å fikk levert alle julegaver som jeg hadde planlagt å gi bort i år , det ga meg veldig godt til bake ved å gi . Det gikk så fort å få levert de siden ingen av de var hjemme som jeg leverte til – Det ga meg mer tid for å kunne ta meg litt tid til noen jeg aldri har gitt så mye tid til . – Det er jo dette som er jul å gi litt til andre uten å kreve tilbake . Dette ga meg , så fikk jeg selvfølgelig en booking på veileder samtale så måtte jeg bare kom meg av sted . Det er slik det er med meg enten er det full fart eller er det stopp men jeg må si jeg er veldig glad for at jeg klarer alt selv om jeg mekrer at kroppen trenger mer hvile nå. Det er derfor at jeg nå skal bare være her hjemme i dag å nyte mellom alt her . Det å ikke orke alt er helt i orden tenker jeg . Vi skal ikke være for alle hele tiden vi skal være for oss selv også for så å kunne gi det vi måtte ønske . Det kreves at vi har det godt i oss selv for å få vekst å dette stemmer mer og mer bra . Vi møter på hinder da vi skal for å lære , så stiger vi i gradene når vi er klar for det . Jeg ser nå at jeg har nesten klart ett stort hinder for meg så jeg er nesten helt i mål nå. Det gir meg en ekstra styrke også ikke minst energi for å jobbe videre . Det kreves veldig mye av meg men en må alltid dele på alt så blir det så mye lettere å nå målene .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg