Det er weekend jeg nyter det mellom jobben selvfølgelig❤️

Hei kjære lesere 💛

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg har fått gjennomført mer her i dag , av mine prosjekter . Det er å få ladde opp mer i helgen som er øverst på hylla. Vi fikk hentet ett kjøleskap jeg å datteren min så det i seg selv var ett lite prosjekt i seg selv men herregud så herlig å kunne få det gjennomført å fikk det vært inn til min sønn i hans nye leilighet det var veldig stas å kunne være til hjelp for han . Så fikk jeg hilse på lille Millo gutten den lille rakkeren han er bare en stor også nydelig skjønnhet må jeg si . Det er så artig å se at barna mine de vokser til å er så dyktige . Jeg fikk tilfredsstilt datteren min  jeg klemte selvfølgelig fingrene mine i tilhengeren å det er noe som datteren min elsker å se at jeg lider , hun er akkurat liens som min mamma var klarer ikke å stoppe å le men ja det ble nå heldigvis en ordning å vi fikk avlevert det i åga uten noen problemer . Dette med å være for andre , hjelpe til er noe jeg liker veldig godt å ikke minst at vi sammen er snill mot hverandre er noe som er veldig viktig . Det å jobbe så mye som jeg gjør så er det godt å kan ha nyttige ting som jeg skal gjennomføre mellom alt her . Så bilen er på tørk har fått vasket den å nå er det blitt en annen bil jeg gleder meg veldig til å kan få den helt i orden det er i grunn bare snakk om tid å jeg vet jeg kommer til å klare det før jeg skal bare gjennomføre mer her så blir det å legge opp mer til vi kan få mer av det vi skal ha .

Akkurat nå er jeg mellom alle faser nesten i mål men ikke helt

Jeg har akkurat fått startet med mange prosesser samtidig å jeg bare elsker å se at ting her blir så mye bedre å jeg skal glede meg veldig på alt vi sammen her skal utrette . Dette med å ha truen på fremtiden er noe jeg virkelig har, jeg gleder meg veldig til alt vi skal gjøre å jeg tenker hele tiden på at jeg er takknemlig for jo mer i balanse jeg er jo nærmere er jeg målet mitt. Selv om jeg kan føle at ting ikke er akkurat her nå men jeg merker at ting åpner seg mer opp for meg å jeg klarer å nå de mål jeg skal . Dette med å ikke plage dine barn hele tiden med å be om hjelp er noe jeg har unnlat en periode men jeg tenkte å invitere de en liten tur i morgen på kaffe så jeg kan låne deres kraft litt . Dette med å være flere å kaste i en container så går det så utrolig mye hurtigere.   Har noe jeg ikke skal ha mer som er i lysthuset å for å få det slik jeg vil må jeg få unne vei det jeg ikke her trenger mer. Dette er nydelig å endre kaste ting er en befrielse for meg noe jeg kjenner på at jeg gleder meg veldig . Vi kvitter oss da med energier som vi ikke skal ha sammen med oss. Da kan en kjenne at ting faktisk blir mye lettere enn før å jeg mekrer dette så godt her hjemme at ting skal endres her å en skal kaste ut å kjøpe inn litt nytt . Dette med at jeg faktisk har bodd her i 18 år så er det soleklart at ting må endres på å alt en bruker det sliten så jeg gleder meg så til å kunne få gjennomført mer her så jeg kan nyte i etterkant at jeg har vært veldig dyktig å gjort mye i år for det meste alene om alt, med litt god hjelp ifra barna de er alltid gull .Ellers har jeg ledd inn annen hjelp som har gjort små oppdrag for meg å det er genialt da slipper jeg å mase å da blir ting gjennomført jeg bare nyter å se at ting her hjemme har blitt så mye bedre en bedre energi også ikke minst en merker så godt at ting er blitt så mye finere her . Større plass å jeg sier det en merker da en skal kvitte seg med mennesker også ting det som suger energien bort i fra deg er det som skal bort å jeg er så takknemlig for alt jeg får gjennomført her . Jeg holder på med ett hemmelig prosjekt som jeg enda ikke orker å formidle om akkurat det er nok med at jeg vet å noen få vet , det er så spennende å bare følge drømmen min også går litt nye veier her . Det å kaste unna ting som er for meget er noe jeg har gjort opp igjennom årene å i år igjen må jeg kaste masse mer . Det kommer til å bli magisk etter vært . Jeg finner ting jeg ikke har brukt å ting en ikke trenger så alt kan gis bort eller selges så først er det barna som får mulighet så er det bare å dele ut til de som trenger det , godt å kunne gi det bort så andre som ikke har kan benytte seg av det. Det gir meg mer en å må på død og liv selge alt .  Solen kommer også går her mellom alt liker i grunn dette været som er like ubestemmelig som jeg i blant er om jeg skal male eller om jeg skal nyte . Dette med å ha mange baller i luften er ok da kan jeg gjøre  mer enn deg som kanskje ikke har noen prosjekter alltid noe hyggelig å kunne gjøre. Jeg har bestemt meg for å utnytte alt jeg har av ting som jeg kan gjenskape her av moll også rusk å rask . Kompost binge skal jeg få laget mer av har en men skal få meg en til Dette med å ordne litt mer så er det så lite som i grunn skal til . Det å se hvem som unner meg gleden så er det vidunderlig jeg er uendelig takknemlig for absolutt alt det å fjerne ting en ikke trenger er jo akkurat det som er nødvending for å ha mer kontroll på hva jeg har også hva en trenger helt . Selv om det er weekend så har jeg tid til å ladde opp mellom alt , jeg jobbet i natt til i 04 tiden med veider samtaler , like greit å jobbe på da jeg uansett er oppe så må si jeg stor trives med å gjennomføre vanne blomster nå i hele huset mitt . Det er jo nesten nå blitt en liten blomster hage her hjemme nå noe jeg faktisk liker veldig godt . Har mye mer jeg skal plante men jeg har ikke fått gjennomført alt enda men dette er en grunn til det for vi har det enda for kaldt for å få det bra. Tenker vi uansett får en nydelig sommer før det gleder meg uansett til å høste masse blomster å nytte vekst som jeg skal bruke i mine kremer og salver. Dette med at jeg er på utkikk etter ett kjøkken er for at jeg skal ha det i ett rom i kjellerne der jeg kan få jobbe uavbrutt uten at jeg er i konflikt med noe . Der er det kjemisk rent også ikke noe som ikke skal være der. Det er jo det som er så perfekt . Det tenker jeg blir nydelig .

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg