Det er weekend igjen hjelp ….

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det ?

 

Håper livet ditt smiler fint til deg i dag ? her er det som vanlig egentlig jeg jobber på å gjør mitt aller beste for å opparbeide meg mer inntekter . Dette med å være i en form for prestasjon er nydelig . Nettopp ferdig med en samtale med en fast kunde som jeg har hjulpet over ifra å ha det utrolig tøft i livet sitt. Dette med at en ser de også gir de respekten de faktisk fortjener for å bli sett også klare å ha det  bra er viktig det er her jeg kommer inn å hjelper de. Dette med å se hva en skal gjøre er noe jeg faktisk klarer . Det er noe med dette å ha vært ett skadet barn så kjenner jeg andre sine smerter å det varmer meg så inderlig at andre kan få til bake kraften sin å selvtilliten også ikke minst trua på at det er noe godt her i livet også .

 

 

Jeg nyter en nydelig kaffe  i fra veien til lykke butikken min. Dette med å ha den å nyte er veldig godt . Jeg trives så godt med å ha butikken min som en liten baby der en former alt slik som jeg vil. Dette med å se på alt hva jeg faktisk har klart å bygge opp . Det er noe jeg ser så stolt over. Dette gir meg hele tiden en indre ro også glede av at jeg er ikke så dårlig jeg . Selv om det er mange som ikke liker at jeg klarer meg så er det ikke mitt problem det er deres.

 

 

Det er weekend igjen hjelp

 

 

Hvordan går det til at det er helg igjen ? det var det jo nå nydelig men herregud det går så radigt unna at skal det fortsette i dette tempoet så er det litt faut å si det men det er jo vinter før vi vet ordet av det. Jeg trøster meg med at det er lenge til slik at jeg overbeviser meg selv at det er lang tid men tiden er snart bare noe vi definerer som vi ikke helt skjønner hvorfor går tiden vår så fort . Jeg for min del har jo ikke hatt fri siden i 2021 så jeg skjønner så klart at jeg ikke ser at tiden flyr jeg jobber jo daglig uten stopp så mine dager de går i 300 km i timen føles i alle fall slik .

 

Det er St Aften i helgen mange feirer det nå på lørdagen så jeg har i grunn ingen andre planer enn å jobbe her hjemme har heldigvis booking så det blir jobb helg på meg . Det liker jeg veldig godt kan jo ikke bare gå å sose å gjøre meg til . For øvrig så har jeg en hage å masse prosjekter som står på agendaen så er litt vær avhengig så vi får se hva ting blir til  – Dette med å ikke planlegge så grusomt mye er nydelig . Det er godt å kan være litt rolig også .

 

Jeg ser på hva jeg har til nå klart å gjennomføre i hagen min til nå så er det bare litt jobb igjen så er det faktisk en helt ny hage som jeg gleder meg veldig til å kan få gjennomføre bare med å klippe / sage ned tre – Det er rett og slett en befrielse av å få bort det vi ikke trenger her. Mye åpnere å jeg får ting til uten hjelp i fra omverden det liker jeg veldig godt. I natt glemte jeg selvfølgelig å slå av veileder telefonen den bedriften er tilknyttet . Så ble oppringt mens jeg sov var bare å hoppe opp. Må si jeg er så opptrent på å jobbe på den måten men herregud det er jo ikke helt bra å være tilgjengelig døgnet rundt .

 

Jeg hadde håpet på litt go vær slik at jeg kunne få ordet med mye ute nå i dag også i morgen . Dette med å se ut å se på regent gir meg ikke direkte arbeids lyst til å dra ut men , det kan jo være hyggelig det også bare kle seg etter været . Så vi får se det er godt å gjøre litt annet å ikke bare være inne å jobbe som jeg gjør. – Det er viktig at en får balansert seg på den måten at en får noe annet fokus . Det gir meg mer inspirasjon til å gjennomføre mer . Ellers så kan jeg nyte å ladde opp her inne vi får se trenger sikkert litt hvile også så er jo ikke noe problem .

 

Jeg har så mange ting på agendaen men , det som betyr aller mest er at jeg selv også de jeg bryr meg om har det fint da har jeg det veldig fint. Dette med å se at yngste sønn har det bedre etter at han fikk 2 grad forbrenning på fotbladet så gir det meg en glede over å se at ting går fremover for han også. Dette med å måtte erfare det er ikke noe hyggelig , men rart med alt vi må ofte erfare ting for å skjønne at det er ikke noe vi skal gjøre igjen . Var så  nydelig jeg høre han kom kjørende hit med dogden ram den er så avslørende med v8 eren , jeg vil selv gjerne kjøpe meg en slik søt nos som jeg kan nyte like mye som han gjør . De er meget tørst men de er verd det for kjøre komforten også lyden også gleden av å kjøre den .

Fikk gave i går i fra en fornøyd kunde

Dette med å få  uventet gave i fra ande som vil gi meg en anerkjennelse på at jeg betyr noe å at jeg er viktig for de . Dette med å se at andre setter slik pris på meg er noe jeg gleder meg over . De er så nydelige rosene de stråler så pent. Det er noe eget med roser de er bare så vakker å se på jeg gledet meg i dag tidlig til å stå opp for å se på di mens jeg skrev bloggen i dag. Dette med å ha det hyggelig her hjemme er viktig for meg . Det føler jeg at jeg har klart å skape et hjem som er veldig harmonisk å god plass å være . Dette med å kjenne den indre roen da jeg er hjemme er noe jeg mener kunder også kjenner sterkt på da de kommer til meg . Det er alltid en ære å få være den hjelperen å jeg trives så godt med å være i denne posisjonen jeg . Nå er det litt kaffe tid mens jeg venter til jeg skal hjelpe enda en kunde nå. Så da trenger jeg litt ro rundt meg så håper jeg at du får deg en nydelig dag.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg