Det er sykt tilfredsstillende…..

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

 

Håper at du har hatt en fin dag å nå har en nydelig kveld . Det går unna her hos meg å med å ha så mange små dyr å følge med med høner også ender. Så er det ikke bare lille meg her som skal ha omsorg . De er så herlig å jeg er så takknemlig for at jeg har de . Det er en liten jobbe med å ta rede på dem men herregud for en herlig personlig het de har alle sammen . Det er en gave for meg å ha de det er bare slik at en har alltid noe å gjøre mellom jobb men det er herlig .

 

 

Jeg elsker helg da jeg kan jobbe i mitt tempo der jeg kan lade opp batteriene mine i tillegg til å jobbe er viktig .

 

 

I dag ble den en slik dag da jeg måtte ta litt rede på med selv med å sette meg selv på ladding etter at jeg hadde sett alt alt var vel med dyra , det kreves alltid at en ser til de at dem har det bra så de dem er veldig viktig for meg . Så de har en nydelig lufte gård der de kan være trygge ute uten at noen kommer inn til de så herlig i grunn at de kan få nyte tiden ute om de vil det.

 

 

Det gjør så godt å kunne få ladde opp batteriene mine igjen det er ikke for ofte at jeg får gjort det så mye men i dag var dette nødvending å jeg setter veldig pris på den stunden jeg fikk hvile her uten at jeg ble av brutt . Det ble ett nydelig vært så jeg skulle egentlig ha vært ute å bygget ute på ande huset . Det ble en liten tur ut etter at jeg kom  meg opp. Det var tøft å starte opp men jeg er glad for at jeg faktisk klarer å gjøre det alene . Så nå trenger jeg ikke hele tiden hjelp av andre dette klarer jeg mer eller mindre alene så jeg er veldig takknemlig for at jeg har klart å fått gjort mye her . Det gjør seg i grunn å få ting gjennomført her å jeg er veldig glad for det.

 

I dag fikk jeg bevisst for meg selv at jeg klarer mer enn jeg først trudde selv at jeg kunne klare å få til alene . Dette ga meg veldig mye tilbake her å jeg må si jeg gleder meg veldig til å fortsette denne retningen her å klare å gjøre mer her . Det å skal ha noen andre til å gjøre ting så går det hurtigere å gjøre dette selv er noe jeg ser nå at ting går mer smud en andre ting så jeg ser jo nå at jeg selv alene skal gjøre mer her så alltid hyggelig å få ting gjort som jeg selv vil eller tenker her .

I morgen er det 1 uke Moskus ender har vært hos meg å jeg må si det har vært en fryd å ha hatt de her en ny reise i livet mitt. Dette med å ha ender her så gir de meg mer glede enn jeg hadde trudd jeg skulle tro. De er så herlig alle 5 jeg har fem stykker her som jeg her så heldig å kan få stelle med.  Vi har 3 løpe ender også 2 Moskus ender . Dette med å ha blitt helt bergtatt av de er en herlig reise i seg selv. Det gir meg en god kjærlighet alle sammen . Det å ha fått egg alle dager Moskus mora som kom hit så forteller det meg at hun ble ikke mye stresset over å komme til oss. Det har jo heldigvis  nå i tillegg vært mye mer rolig her de er mer vant meg meg som hele tiden kommer innom de på besøk. Det er en herlig gjeng å jeg kan love deg at mine kunder synes de er veldig fascinerende. Dette å holde løpe ender er en fryd de har så lang en hals de krøller den rundt min å legger hode så godt på ryggen min . Det er en herlig stund mellom alt .

En god følelse er å mestre mine ting også nye ting jeg ikke kan så godt.

I kved når jeg holdte på å få opp mer på Ande huset så tenke jeg for meg selv dette nailer jeg jo lett alene . Dette med å ikke ha selvtilliten på plass  alltid er ikke bare bare , jeg tenkte jeg klarer jo dette fint alene mye i alle fall – Dette med å ha laget dette selv på egen hånd er noe jeg gleder meg veldig til . Nå blir det ikke sløsing av tid . Det er å jobbe mer på for å få det ferdig så jeg kan si jeg fikk det ferdig . Det er en seier for meg å jeg ser jo nå mye mer tydelig hvor lite som i grunn skal til for å klare dette alene . Vi kan være snar med å tenke dette får jeg ikke til alene . Det er i mitt tilfelle ikke helt korrekt vi klarer mer enn vi selv tror . Dette med å bygge opp selvtilliten vår er noe vi daglig må jobbe med å ikke snakke oss ned. Det er en grunn for alt skjer rundt oss.

 

 

Vi føler sikkert da ting ikke helt går etter planen vår så mister vi ansikt . Det har jeg nå sluttet med , vi gjør alle feil eller vi møter på hinder som vi ikke kunne forhindre eller vi opplever at ting bare ikke slutter de kommer igjen eller igjen . Det er ofte slik for oss alle sammen . Da vi kan føle at vi aldri helt kommer i mål . Jeg har startet mer med å tenke på hva jeg har klart å realisere med det jeg får inn . Så er jeg uansett veldig stolt over mine verk. Det er en læring i absolutt alt å det er ikke alltid verken hell eller lykke er med oss i alt . Det er ikke for at vi skal ha det tøft men vi skal lære i alle situasjoner. Det merker jeg mer nå i alt at jeg lærer mer i tap enn i bare fremgang. Jeg har lært mer i alle situasjoner der jeg har møtt hinder en der jeg bare mottar lykke. Derfor så skal jeg slutte å kjenne på angst for å mislykkes jeg skal holde på som jeg alltid har gjort jobbe vær dag . Så kommer jeg i alle fall i mål med mine prosjekter . Det kommer til å bli veldig bra til slutt . Dette ble ett lærings år der jeg har fått bryne meg på mye mer enn jeg hadde trudd jeg vet at jeg kommer i havn . Til slutt så jeg tenker ikke negativt . Kjeften min er på rett plass takk og lov for det. Så har jeg alt annet som jeg er så takknemlig for det er li vet også barna også mine herlige nære venner som stiller alltid opp for meg å de har jeg jevnlig kontakt med .

 

 

Jeg så i hagen min her i dag mens jeg jobbet på hvor dyktig jeg har vært i år at jeg er veldig kry over meg selv det er ikke mange som meg i grunn som står på dag som natt for å klare meg . Det er veldig tilfredsstillende å se at en klarer det en bestemmer seg for . Det håper jeg at jeg kan være en som kan påvirke deg positivt .

 

 

Takknemlig for at du leser innlegget veldig takknemlig .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg