Det er så UTROLIG herlig å være lettvint jeg støpte faktisk i dag for aller første gang

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Jeg håper at du har det fint på absolutt alle måter jeg . Dette med å ha det bra er relativt du kan jo synes jeg har det magert også jeg kan synes du er for negativt om du skjønner selv om du har mer enn meg pr nå. Det er for meg uvesentlig hvor mye en har bare en har mat  i kjøleskapet å det har jeg så jeg er så takknemlig for absolutt alt jeg .

 

Jeg har vært litt stille her på bloggen fordi jeg har jobbet mye med mine ting her hjemme .

 

Det er så mye som skjer rundt meg akkurat nå men , bare positivt . Jeg holder på å gjøre ting jeg aldri før har gjort selv men da er det ekstra gøy når jeg får ting til. Det er alltid hyggelig når jeg klarer det . Selv om det alltid kommer i bakhodet mitt at du duger ikke . Har alltid fått den infoen i fra jeg var liten så det henger hele tiden igjen . Jeg må bare alltid jobbe med at jeg er nødvendig også at jeg er dyktig . Jeg klarer ikke å høre negative ord eller dette med at det går ikke , jo det går jeg har ikke testet det ut men fuck vi tester det ut .

 

 

Jeg er ikke med i gjengen siden jeg ikke drikker som de aller fleste gjør .Da blir en ikke bed med på fest . Da er en heller den som blir bedd om en kan kjøre folk hjem i fra fest . Dette med å ikke være inkludert er ikke alltid like gøy men ja det er nok en realitet at jeg lever ett mer alvorlig liv enn deg eller noe slikt . Dette med at jeg er nødt til å stå på mer enn andre så er det ikke slik at jeg aldri kan ta meg fri noen timer . For å møte deg for eksempel men jeg orker ikke å dra å møte deg bare fordi jeg ser på snap eller andre sosiale medier hva du gjør . Du må fysisk kontakte meg om du vil ha kontakt ,

 

 

Hva skjer med oss siden mange er borte i fra oss ? å noen kommer alltid tilbake .

 

Jeg merker at i min egen prosess så er det fint at noen drar av sted i livet mitt . De jeg ike kan stole på er utmeldt å de jeg ikke liker så godt lengre har jeg selv kuttet ut. Det er nydelig også melde seg mer ut av samfunnet å være mer alene i mine ting selv om det kan i perioder føles ensomt . Det er en prosess i alt . Selv om en kan føle at ting er bare midlertidig . Livet er jo også midlertidig bare det vi vet jo ikke når vi tar vårt siste ånde drag . Det tenker jeg er  nydelig får håpe jeg kan få lov til å bruke pusten også stemmen min mange år til . Det som er aller viktigst er at jeg går min verden for å gjøre ting ferdig som jeg har planlagt . Jeg er en person som i blant kan se ut som jeg gir helt fan i absolutt alt. Det som er jeg gjør ikke det , jeg følger med som bare det. I dag så observerte jeg ett medisin beger som var på tomten min så jeg skjønner ikke helt ? ikke bruker jeg medisin eller har noen her i min krets som bruker det så ja hvem er det som suller å går å snoker rundt her . Ene dagen er det sigarett sneiper rundt om her også i dag er det dette medisin begre som plutselig kom for øynene mine når jeg skulle lage sement for aller første gang . Jeg likte å få det til å jeg har fått tatt bort ene ved ovnen inne så nå er det bare i kjelleren igjen så har jeg fått fulført dette som jeg har snakket ås mye om . Jeg får slike ideer for hva annet jeg kan lage av ting jeg må være litt andeles enn deg også alle andre . Det er slik når en er kreativ sjel som jeg vi har det slik på denne måten .

 

 

Jeg holder på med røykeriet mitt også det er blitt mer jobb på det også i dag , jeg skal støpe inne i det slik at jeg kan ha varme der så jeg gleder meg veldig til å se hvordan det blir til slutt . Jeg fant fort ut at støpning var noe jeg likte veldig godt så det blir det mer ab absolutt . Det er nydelig også kan være kreativ også bare får ting gjort . Det er det jeg liker med å være alene jeg trenger ikke å forhøre meg i timevis hvordan partneren min vil ha det. Så det er på den måten fritt men om en ser det på en annen måte så er det ikke alltid like lett å være meg heller for jeg har alt alene . Det er fordeler også ulemper med alt vi foretar oss . Jeg er uansett så takknemlig for å se at ting jeg har satt på agendaen min det blir gjennomført . Dette med å se hvor mye sement jeg i grunn trenger så ble jeg litt overaska over hva jeg tekte da jeg hetet 200 kg . Det er jo ingen ting i det jeg har planlagt å gjennomføre her . Så vi får se hvordan det blir jeg gleder meg veldig til å planlegge neste prosjekt mellom alt her .

 

 

Jeg har fått en lekse stue som skal hentes nå om noen dager så jeg holder på å tenke ut noe lurt hvem skal være de uheldige som må hjelpe meg igjen? det er alltid noe de må gjøre for meg enten venner eller barn men ja vi får se det ordner seg alltid i grunn bare en bestemmer seg for det. Jeg var å hentet noe jeg har fått til hønsen som kommer om ikke så lenge . Det gleder jeg meg veldig til vi blir som en liten bonde her med å ha litt høner som skal få en liten gård som de kan boltre seg i. Jeg merker at jeg er blitt i den alderen at jeg er mer hjemme , jeg har det jeg trenger materielt å igjen jeg har blitt mer tydelig på hva jeg vil også hva jeg ikke vil ha. Dette med å se ting i fra alle perspektiver så er det veldig fint å kan være den som er lett på foten å ja det er jeg .

 

 

Jeg fikk en tidligere kollega som regnet ut hvor mye jeg trengte av sement for de få oppdrag jeg hadde så lyst til å gjennomføre så ja herregud det ble mye jeg kom om i ca nesten 120 pk 25 kg sement til mine små prosjekter. Jeg har 8 hjemme som jeg har en liten plan med så kom jeg på at jeg kunne jo støpe inne også jeg har så mye jeg vil gjennomføre men jeg må holde meg nå i anken for det er ute prosjekt som jeg skal fokusere på uten om å få fjernet ved ovnene inne så er det ute om gjelder enda en stund. Dette med å jobbe mye å se at mine ting går fremover å jeg er ikke på lat siden selv om jeg er fette treg i dine øyne . Jeg bare tenker når du synes jeg er treng også filosoferer hvordan jeg skal klare eller hvordan jeg skal løse ting . Det er så herlig å se at ting blir til mens en går .

Så nå skjønner du hva jeg holder på med på høyt nivå er jeg jobber også prioriterer det som betyr aller mest å de jeg bryr meg om viser jeg så klart ved å gi deg melding eller være for deg om du trenger meg . Det er viktig å vise omtanke mens vi lever å ikke stå ved kisten min å skrike over det du ikke fikk fortalt meg da jeg levde. Det er viktig at vi våger å leve å være til å ta litt sjanser for hva kan gå galt ? enste som går galt er at du gjorde det feil eller at det ikke var noe for deg men , da hadde du i alle fall testet det ut .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg