Det er så deilig at ….

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper at du har det fint jeg har stått på her hjemme å fått gjort masse i dag mellom alt i dag . Dette med å nyte dagen min på min måte er noe jeg hele tiden gjør . Det er så nydelig at jeg har i grunn ikke helt ord. For denne dagen . Dette med å se at her hjemme så begynner det å ligne på mer noe som er mer ferdig . Det tar slik tid med å få det gjort at ved at jeg gjør daglig litt og litt så kommer jeg i mål til slutt .

 

Det kom søren med sommer til Rana

 

Det er helt topp at været er med oss nå fremover jeg må si jeg gleder meg så til å få en slik start på sommeren der jeg kan nyte late dager å bare være. Dette med å jobbe ut mine prosjekter mellom alt så er jeg så avgjort på rett sted i livet mitt merker jeg . Verken mindre eller være jeg gleder meg så til å få bort alt skrot i fra hele huset mitt . Dette  med å endevende alt her å rydde opp er noe jeg gleder meg så til det er en lettelse at jeg har startet på denne oppgaven . Det å kan nyte sommeren ute hele dagen som i dag , er nydelig ser jo at vært blir å holde seg på dette nivået noe som jeg faktisk gleder meg stort til .

 

Mellom alt her så har jeg startet med å skal lage krem / salve av løvetann nå . Dette med at jeg setter i  gang denne prosessen allerede nå er for at jeg har så mye løvetann mellom alt her, tenk dette med å kunne lage noe nyttig av noe som de aller fleste ser på som ugress. Så er det så mange gode ting som det er bra for.

 

Jeg gleder meg veldig til å få satt dette i gang mer nå å jeg vet at tiden fremover så kommer jeg til å få mer av det jeg vil ha . Dette er en spennende tid for meg der jeg ser at jeg faktisk er på rett hylle i livet mitt. Yngste sønnen kom å hentet ynglings bilen i familien . Det er eldste sønnen som eier den , men den er fette rå , en v8 som jeg bare har blitt så utrolig glad i . Det å høre at yngste sønnen liker den også like godt er så gøy . Det er artig med at vi alle her er like glad i biler det er blitt en felles interesse på en måte.

 

Kreative barn har en kreativ mamma

 

Det at vi alle sammen er veldig kreativ , å er veldig løsnings orientert så er vi på dette området  ulike og samtidig like. Dette med hva vi har øye for det som er avgjørende for hva vi faktisk ser . Det er så artig det jeg ser i mitt kreative blikk ser ikke de like godt slik som jeg . Dette fasinerer meg veldig . Det er alltid hyggelig å spennende å utvikle mine sanser også alt rundt alt så jeg er så uendelig takknemlig fordi jeg er på riktig vei i livet mitt . Dette med å nå nye mål hele tiden er ikke alltid like lett. Det gir meg så mye nå å se at ved å rydde bort å hente plass til alt vi skal ha rundt oss så blir ting så mye bedre .

 

Selv om jeg har enda mye igjen så tenkte jeg å starte med det jeg selv kan gjennomføre selv . Dette med å starte i flere ender gjør at jeg alltid har noe jeg kan gjøre men dette som er målet mitt i år er at jeg får ferdig det som er mest nødvending i år. Dette med å prioritere rett så har jeg så mye igjen da jeg kan lene meg tilbake snart å glede meg over hvor dyktig jeg har vært . For denne reisen min har vært tøff også slitsom men jeg har lært at det er ikke nederlag for meg å jobbe meg opp igjen . Det som er nederlag er for de som ikke takler å møte motgang som jeg .

 

Jeg som har blitt misbrukt også avvist hele mitt liv så har jeg mye som en må jobbe ut av negative ting og opplevelser som jeg må bearbeide . Dette med å jobbe ut sinne mitt for eksempel det er ikke alt jeg tåler men  , jeg har blitt mye mer tålmodig i mitt liv . Noe jeg faktisk er takknemlig for at jeg har lyktes med så bra, selv om jeg merker at det er litt mer jeg bør jobbe ut i fra mitt sinn som ikke alltid er så bra. For meg å eventuelt andre  . Dette med at jeg alltid er bevisst på meg selv i møte med andre , er det alltid lett å vite hvem eller hva som utløser irritasjon i fra meg som alltid bygges opp ut av det blå. Dette med at enkelte skal komme også være en  bedre hviter er noe jeg hater over alt på jord . Dette med at jeg oppdager at noen er å lusker rundt huset mitt da jeg ikke er hjemme så kjenner jeg på en følelse av at dette er ikke ok. Selv om enkelte kanskje bare ønsker å se hva jeg har gjort så er det ikke ok . Jeg liker det ikke , i dag da jeg kom hjem lå det en sigarett sneip i gården min . Den var ikke her da jeg dro så var jo åpenbart noen som røyker som går å tusler rundt meg .

 

 

Jeg jobber døgnet rundt så en dag så tar jeg denne personen på fersken å det er fint alltid så kommer ting for lyset da det skal . Det liker jeg aller best å gjennomskue de til slutt.

 

Ellers så går helgen som normalt , jeg synes den går sykt fort er jo bare søndag snart igjen men vi må bare nyte vær en dag som vi kan suge ut all hygge også glede . Dette med å nyte de små ting er noe jeg er blitt god på i denne perioden da jeg ikke hadde råd til mat. Det er nettopp det jeg skal gjøre i dag nyte å lage meg en bedre middag . Det å kan gjøre dette i all fred å ro er nydelig uten innvending på hva jeg skal lage. Det elsker jeg så med å være alene . Selv om jeg hadde likt å hatt en her men ikke akkurat nå. Det passer ikke helt inn , fordi jeg har så mye jeg skal gjøre å jeg vil bruke tiden min på meg selv også jobbe så da er det ingen tid til overs til en kjæreste . Det får kom en annen dag det passer å før det så skal jeg nyte livet mitt med hva jeg liker å gjøre .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg