Det er lov å tenke selv ….

Hei kjære lesere 💛

 

 

Hvordan  har du det i dag ?

 

 

Ny uke igjen som er enda uprøvd som vi alle kan gjennomføre med gode resultater om vi ønsker det eller om det er noe vi ikke ønsker så er det jo bare å trekke seg unna problemet verre en det er det så absolutt ikke. Dette med å merk at tiden går hurtig her så er det så klart noe en gleder seg på å få nyte sommer varmen i år, jeg har trua på at vi kan få nyte noen gode dager i år også. Dette med å være slim som jeg er avslappet til fremtiden å tar ting som det kommer . Å nyter dagen min uansett om det er regn vær eller om det er fint vært tenker jeg er veldig viktig for helsen min også ikke mist dette med å være takknemlig for lite så er det magisk det som skjer . Fordi da vi er avslappet for alt så er det lettere at ting kommer til oss om vi er anstrengt også ikke i rett modus så er det ikke noe vi kommer oss til . Jeg merker at jeg er så glad for å se at ting rundt meg mer eller mindre går seg rolig til . Dette med å snu negative tall er aldri helt lett men jeg er så takknemlig for absolutt alt må jeg bare si så jeg har ingen ting å klage på. Dette med å se at jeg rolig fremover klarer å gjøre opp for meg det er noe jeg er så glad for. I fjor hadde jeg over 100 tusen i minus over lang lang tid. Dette med å forflytte negativ inntekt over lang tid gjør jo så klart at ting blir ikke lettere det er tøffere å da jeg ser nå at jeg faktisk klarer å investere litt tilbake i bedriften å samtidig så er mine tall nå mye bedre enn i fjor så jeg har faktisk vært utrolig dyktig å kunne klare å snu all negative tall mer om til noe positivt enn om jeg hadde gitt fan eller om jeg hadde tatt meg mer fri fordi jeg er så sliten så hadde ikke dette gått . Da hadde jeg vært konkurs . Dette med å se nå at jeg faktisk har litt mat i kjøseskapet mye mer enn jeg hadde i fjor da hadde jeg knapt mat men det å se utviklingen i fra bunnen å nå er mer mot der jeg ønsker å være så sakte med sikkert så er jeg akkurat der jeg vil være mellom der jeg kan sveve også stråle. Eller jeg skal være ærlig med deg , jeg er så stolt over meg selv å jeg ser at ting blir akkurat slik jeg vil det skal være bare ved at jeg står på litt mer så klarer jeg å gjennomføre mine mål som jeg har satt . Det er så enkelt at vi må faktisk våge å bestemme oss for å lykkes . Jeg er så takknemlig for å klare meg økonomisk å samtidig se at tallene jeg får inn er noe jeg selv har jobbet å slitt for dag som natt . Dette med å se at jeg jobber døgnet rundt mellom alt her så gir det meg til tross for det store resultater fordi jeg legger opp planen min for å gjennomføre det å jeg må si jeg gleder meg veldig hele tiden til å kunne lykkes mer eller mindre.

 

 

Fremover hva skjer

 

Når en har bedrift så er det alltid  noe en må eller burde gjennomføre først eller sist . Ikke alltid like lett å få alt til i rett rekke følge men jeg gjør alltid mitt aller beste på akkurat det. Jeg trives så godt i alt jeg gjør for tiden å jeg merker at tiden er med meg for jeg har det godt selv om jeg ikke enda er i mål som jeg burde ha vært men dette med å jobbe seg sakte frem til ett mål så er det så absolutt ingen stress det er heller noe jeg ser frem i mot også tar jeg ikke en sorg for tidlig jeg gleder meg heller på det jeg skal oppleve . Vi kan ikke klare over alt samtidig å jeg mekrer godt at jeg har levd i hardt vært i alle år, jeg tåler en karamell eller to men jeg er ikke gira på konflikter eller krangler . Det er til min bakgrunn i min historie men jeg ønsker ikke å ha den med meg nå i fremtiden min . Dette med at mange ønsker å kverulere med meg eller teste meg ut har jeg merket veldig godt , jeg er en som klarer å praktisere alle om jeg vil men jeg tenker at det er ikke nødvending med disse relasjoner om en ikke får en god tone med hverandre .  Skal vi få vekst i våre liv så må vi være i balanse og harmoni mellom alt vi gjør å er . Dette med å ha det godt på ytre plan og indre plan er det som definerer vekst å da har vi det godt når sjela vår faktisk har det sundt . Jeg må si jeg er takknemlig fordi jeg har avsluttet fred med alt jeg har hatt opp igjennom årene mine . Der jeg har hatt tap av familie , der en har møtt på svik også avisning og misbruk både psykisk og fysisk misbruk har gjort skader på meg som jeg dessverre må lide for helt til jeg dør. Det som er bra med at jeg fikk en slik oppvekst er at jeg har all erfaring med å hjelpe deg ut av alle problemer , fordi jeg har vært i de alle selv så jeg vet veien ut av de. Dette med å ha denne erfaringen med gull som fortjeneste å gjøre jobb om i fra lidelser er ikke dårlig spør du meg . Dette med å se forretninger  i alt jeg  gjør er noe jeg har hjemme fra det var i grunn en god egenskap å lære å dette er jeg så takknemlig for å ha klart å få til . Det har ikke vært lett men livet er aldri helt på skinner selv om vi trur at naboene våre har det så mye  bedre enn oss så tenker jeg det er alltid litt grums i alle hus rundt om kring trur vi at alle har det så mye bedre enn oss selv om de har ett nytt kjøkken eller bil eller uansett så tar vi feil livet er mer enn gjenstander det betyr ingen ting det er mennesket bak fasaden som betyr noe viktig å tenke over å ikke henge seg opp i verdier men i hva andre er å lære alle å kjenne fordi vi har alle en verdi her på jorden der vi har en mening med hvorfor vi er her . Det er noe jeg tenker mer over nå i dag enn da jeg var yngre å følte meg ikke helt på plass i meg selv , det var jo ikke rå rart da jeg i grunn var så skadet at de aller fleste ikke trudde jeg kom til å klare meg i livet jeg ble jo født som en taper å behandlet i grunn deretter også så det du suger til deg det blir du også ved å tru på alt som du blir fortalt derfor er jeg nå i dag veldig på ungdommen at de skal få mene det motsatte av meg , men vi kan diskutere med å være uenige det elsker jeg veldig godt å bare dette med å få være seg selv er noe jeg alltid har drømt om å aldri helt trut å være meg selv i tanke på hva alle andre måtte mene om meg , jeg merker at det sitter enda i meg hva andre måtte mene om meg i dag så driter jeg i 100 % hva du mener om meg det betyr ingen ting for meg om du ikke liker meg før hadde det vært verdens undergang nå i dag er det bare deilig å vite hvor jeg har deg henne fordi da slipper jeg å bruke tiden min på avfall jeg definerer falske mennesker som avfall det er en definisjon som jeg synes er korrekt i mitt perspektiv .

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg