Det er lov å be om litt – hjelp

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper at du har det topp å kan nyte dagen din . Det har jeg gjort i dag selv om ting ikke helt her ble etter planen . Det er vel slik det er i blant at ting skjer for en grunn. Jeg tenkte litt på dette før i dag så jeg må si jeg skal ikke lengre bekymre meg for da ting blir utsatt eller at en kan føle at ting ikke skjer. Det er slik det er for oss alle sammen .

 

 

Jeg har fått gjort en del her hjemme i dag selv om

 

Jeg i tillegg har dyra mine også passa jeg Milo, han er sammen med mammaen sin så de har det topp en stund til han kommer tilbake . Det er herlig men samtidig krevende med en hund som må luftes også gå tur med . Mine dyr går tur med seg selv men det er så hyggelig også sitte her å se på de å beundre dem . Det er herlig må si dette var mer terapi enn jeg hadde våget å tenke på.

 

 

Helgen står for døra å jeg skal selvfølgelig jobbe her jeg som alt annet jeg . Det er ikke annet enn å få ting i mer system også dette med å få de rømlingene på plass så får jeg en bedre energi . De kommer så klart tilbake men det tar litt på da en vet at de kan irritere andre mennesker .

 

Det er verket i helgen også jeg skal nyte min helg hjemme her med å ordne i stand

 

Jeg har bedd om hjelp til å få lage ett ande hus så det skal vi få til i løpet av helgen . Vi skal starte å få det gjennomført så får vi se hvor langt vi klarer å komme med den materiale som vi har pr nå. Jeg har fått gjort så mye her at jeg er så takknemlig for det at jeg har i grunn ikke ord. Dette med å få ting mye mer i system så kjenner jeg på kroppen også ikke minst sjela at det skal bli enda hyggeligere da en får alt på plass her . Jeg er i en rus der jeg vet at ting ordner seg . Det funker ikke om vi tenker på det som er problemet.

For meg så blir det uvesentlig akkurat nå så jeg kan ikke gjøre mer ang enn det vi gjør pr nå for å gjøre vårt aller beste å er ikke dette godt nok så vet ikke jeg . Det er ikke alle som skjønner at en ikke kan gjøre alt med en gang men det løser seg så vi får det så fint her . Jeg merker at Indiske løpe ender også Høna de har det så herlig i gården her . Det er så fascinerende å se at de nyter livet her hos meg . De er noen herlige skapninger å i dag er de ferdig furta . I går fikk de litt mindre plass slik at hanen også hun andre høna skal lett klare å komme seg inn uten at det byr på noen problemer .  Det er  at de på rømmen finner veien tilbake hit betyr jo at de vet hvor de holder til så det er jo betryggende i seg selv. Dette gir meg en større trygghet for at jeg skal klare å få de inn i løpet av helgen .

 

 

Dette å ha for mye på agendaen denne weekend er ikke lurt .

 

 

Jeg tenker at vi fint skal få til å gjennomføre det vi har satt som plan nummer en jeg gleder meg veldig til å få ungdommen hit så vi kan ha det hyggelig sammen å bygge litt. Det er noe som skalper gode minner til vi en gang ikke er mer. Det å skape gode relasjoner mellom oss er viktig . Det å få hjelp gir meg veldig god følelse av at en betyr noe for de . Det er så herlig at en skal få ta steg 2 nå så pallene jeg hentet her om dagen viktig . Det er godt mulig jeg henter mer men det blir nå i første omgang det jeg har nå så får jeg heller vurdere hvor mye jeg trenger . Det er jo sykt gøy også bygge noe som skal bli noe bra som jeg har bestemt selv utgangspunktet i . Det gir oss energi da en får til å gjennomføre ting både alene også sammen . Jeg har holdt på så mye alene her at jeg mekrer at det skal bli nydelig også gjøre dette sammen . Det å lage en ny liten ande gård med en liten hage til det gleder jeg meg veldig til . Det er en slik lykke rus jeg har i meg . Det å få ordnet hagen min som jeg hadde lyst til å gjøre å dette med å få bygget ferdig ute gården her så er det så klart noe jeg ikke bare gleder meg veldig til jeg ser at vi skal få dette godt til .

 

Jeg har ett røykeri som jeg holder på med men det er mitt lille egen prosjekt som jeg skal jobbe med så jeg må si jeg gleder meg veldig til vi skal få dette til å få røyka å ikke minst dette å ha laget dette selv er noe jeg liker veldig godt. Det å ha delvis vært født også vokst opp på bygda, mine besteforeldre hadde bonde gård så jeg er vant med å holde på i fjøsen å være sammen med dyra. De ble mine aller beste venner i barndommen å jeg har alltid hatt en god energi med dyr så jeg merker at denne perioden nå fremover kommer til å bli veldig hyggelig . Gleder meg stort å dette å kan nyte helgen i finværet her hjemme så kommer det også til å bli veldig bra . Det å vite at en har sommer i slutten av august så kan en ikke annet en å bare nyte tiden å være glad for at en er til .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg