Det er livet alt går ikke på skinner men vi vinner alltid løpet til slutt.

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg i dag ?

 

Jeg har det i grunn veldig fint, hatt flere kunder innom meg i dag, å hadde en venninne på et lite besøk veldig hyggelig . Det å nyte livet mellom alt er viktig å sette pris på felleskapet rundt oss. Det gir meg mer tilbake enn jeg faktisk er i blant klarer å ta innover meg . Det er stort å se at jeg nå lykkes mer med mine drømmer også gjør en del justeringer så tenker jeg vi kommer i mål med det en skal gjøre. Enn du da ? hva holder du på med ? Jeg håper at du lytter til deg selv i alt du gjør. Det å lytte til det du primært ønsker å gjøre er viktig å gjør det som føles rett for deg. Det å nyte livet mer mellom alt er viktig å jeg merker godt at jeg gleder meg veldig på fremover .

Dagen er så nydelig påske været er kommet selv om det er kaldt så er det nydelig . Sol enda kan ikke bli bedre enn dette . Jeg må si dette været er nydelig på absolutt alle nivåer . Jeg gleder meg veldig til å kan  nyte dagen i dag etter å ha hatt mange kunder . Det er ikke en lett jobb å massere kunder, det er en fysisk tung jobb der jeg virkelig får trent meg veldig . Det er blitt mange timer massasje opp igjennom alle disse årene jeg har drevet bedriften min. Nå gleder jeg meg veldig til å se hva jeg klarer å få ut av alt . Det å se konturer av mine drømmer her hjemme også i businessen min . Jeg vet hvor mye jobb det ligger bak å tjene 1000 kroner, det er mer jobb for meg enn for deg . Det å tjene slik at jeg kan klare å leve av jobben må jeg jobbe langt mer enn deg som jobber i normale bedrifter. Dette kan føles rart sikkert men jeg har moms og skatt som skal inn , pluss andre utgifter som skal trekkes ifra . Uansett jeg gleder meg veldig til å se hvor er jeg henne i år, bedriften min bli 6 år i november , jeg har klart å holde meg i livet i alle disse årene , uten å knekke eller la meg knekke. Corona perioden klarte jeg meg vet du hva jeg gjorde for å få inn penger ? da jeg måtte stenge ned bedriften min ? Nei tenker du ikke vet det men jeg solgte timer til kunder til jeg fikk åpnet butikken min. Det bidro at jeg hadde penger til å betale mine utgifter å jeg klarte å holde hodet mitt over vann. Dette var min måte å overleve på å jeg klarte det med glans. Det var en kompis som sa til meg , du klarer absolutt alt jeg hadde aldri tvilt på at du Elin – Weronika at du skulle lykkes jeg vet du gjør det. De ordene her bidro til at jeg fikk se at andre hadde tillit til at jeg kunne klare hele denne kampen , å jeg ser i dag konturer av at jeg kom i mål men begge bena godt plassert.

 

Nå gleder jeg meg veldig til våren er her

 

Jeg må være ærlig å si jeg glede meg veldig til at våren er her å jeg også du kan nyte livet med en kaffe kopp ute , bare reflektere mellom linjene også være oss. Jeg gleder meg veldig til å se verden uten snø . Det kommer så mye godt ut av sommer og vår også høsten men våren da vi møter den igjen så er vi alle sammen sulten på suksess å klare å nå mer mål. Jeg har satt meg flere ting på en liste som jeg skal få gjennomført i løpet av våren , sommeren og høsten . Disse perioder komer til å gå fort av sted. Derfor er jeg velig klar på hva jeg skal også ikke skal gjøre. Dette med å få mer gjennomført er noe jeg gleder meg veldig på. Jeg skal leve , be ungene på middager mer fremover. Det å ta meg mer tid til venner er også noe jeg skal ha på timeplanen min. Enn du ? har du justeringer på din agenda eller ? eller kjører du akkurat som før ?

 

Om jeg kjører løpet likt alltid så

Opplever jeg ikke en forandring heller, om vi ønsker å oppnå mer enn før så tenker jeg vi selv må se oss selv hvordan er vi i mot verden ? jeg tenker oftere på dette en jeg gjorde før. Dette er fordi er det ingen som vil være sammen med oss eller er vi vanskelige ? vi tenker alle ulikt å ofte så kan vi buse ut med kraftige meninger men det er ikke nødig vi kan holde litt tilbake for å må si alt er ikke noe som er nødvending det kan såre andre mer en det ganger . Jeg har lyst til å gjøre litt justeringer her hjemme å jeg må si jeg gleder meg veldig til å få det gjennomført . Det å ha et stort hus er veldig flott men det er også en del å ta rede på. Da merker jeg nå det blir bedre når jeg får litt mer tid for å gjennomføre de planer også ikke minst glede jeg meg veldig til å endre på mer her. Jeg mekrer min kreative del har utviklet seg mer også kommer det mer tydelig frem at jeg må gjøre litt mer . Jeg skal lage møbler av det du definerer som skrot. Jeg elsker å skape det andre ikke ser potensialitet av . Derfor så gleder jeg meg veldig til å være i det jeg trives i kreativ være skitten på fingrene av maling eller arbeids skitt da er jeg hjemme kan æ si deg . Gleder meg veldig til å få satt opp drivhus det blir sikkert noe av det første jeg blir å ordne med. Dette er noe jeg gleder meg veldig til jeg ser potensialet i det jeg gjør å målet med drivhuset er å få mer av de planter som jeg trenger for min bedrift. Det å lage egne produkter så jeg gleder meg veldig . Om du tenker jeg går i dop planer så glem tanken ikke har jeg testet det ut å det er ikke av min interesse. Jeg er vokst opp med politi som stefar så jeg har alltid hatt respekt for loven selv om jeg er en jævel til å gå litt ut på grensen .. jeg liker veldig godt å teste grenser kan en si men ikke for langt . Derfor så egner jeg meg veldig godt som grunder der jeg får lov til å teste grenser utenom det vanlige. Det er livet da alt er ikke på skinner men vi vinner uansett.

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg