Det er jo primært for…

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Jeg kunne lett ha sovet i hele dag merker jeg. I dag har jeg fått sovet sammenhengende over 9 timer. Veldig skjelden jeg får så lang sovn men det må jeg ha i blant.

For vi fungerer dårlig når kroppen vår ikke har nok sovn så blir vi både slappe og tar ting senere. Vi merker at kroppen jobber men det andre gjør ikke noe. Det er da vi må ladde opp batteriene våre. Egentlig helst før en puncher seg så grovt som jeg har gjort.

Hva skal du gjør i dag? Søndag å egentlig hviledag. Jeg skal hente tremenningen min å ta oss en cafe tur i dag også. Vi får se hvor turen går i dag på en søndag.

Må si disse helgene de går dæ fort unna for meg. Føler egentlig at en nesten ikke får gjort så mye. Men det er jo ikke sant vi har fått starta med mye små prosjekter her hjemme. Å. Blir nydelig når jeg får det helt i orden.

Godt å koble ut å male litt her hjemme det liker jeg veldig godt å så blir huset så mye lunere og koselig.

Mange vil at jeg skal ha hvitt i huset mitt klarer ikke den fargen. Er en kald farge som jeg aldri ønsker å ha hos meg.
Flott at vi er ulike alle.

Det er jo primært for meg selv og min trivsel jeg gjør endringer.

Slik må du også fokus på. Ikke bry deg om hva de andre måtte mene osv. Det betyr egentlig ikke noe.

Fargen på kabeltromlen og en stol jeg malte i går ble sykt lekker 😊❤️

Må si at jeg er meget fornøyd med helga så langt. Eldst sønnen har vært i Sortland en kjapp tur å kjøpt seg enda en bil. Han å flere kompiser. Så kom tre biler ifra Sortland til mo i Rana artig at de finner det som de liker. Selvfølgelig BMW på min sønn 🥰

Dattra mi kom innom en kjappe tur å kjørte storebror ut på en fest i går. Det er slik med ungdommer de er nesten ikke hjemme å vi må bare vær takknemlig for de øyeblikk vi får se de. De er livet vårt men vi foreldre må også skape et liv uten de å.

Vi trenger en annen plattform som bare vi er i viktig for oss selv å at vi bygger oss opp at vi ikke bare sitter alene uten å leve.

Det er bra ungdommen er med på mye, mine barn jobber sykt mye å han eldste jobber mest så kommer dattra mi rett etterpå. Hun er nyutdannet billakkerer å jobber mye overtid.

Godt å se at jeg har lykkes med jobben som mamma til mine barn ♥️

Skal snart se om jeg finner noe som jeg har en plan om å lage i hobbyen min været ble magisk å jeg skal om ikke lenge hente for å dra på cafe så godt bare sløve litt her hjemme å… Før jeg drar. Kjenner du i blant på det samme som jeg at det du har lyst til å gjøre det utsettes hele tiden?

Du skal få høre hvordan det blir 😊❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg