Det er ingen fare jeg puster enda …🔥❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Takk jeg har det fint jeg. Det er ingen grunn til å stå opp for å klage er det ? nei det tenker jeg at da blir det i alle falle ingen fin dag. Det er veldig godt å bare være også se hva en har klart til nå. Selv om en kan føle at ting ikke er helt på plass. Det er aldri alt som er hele tiden på plass å dette tenker jeg er veldig fint at vi er mer avslappet selv om vi enda ikke er i mål.

 

Dette med å kverne på dag ut og dag inn på det negative så blir det aldri noe som er helt bra . Dette med at jeg som grunder ene dagen er millioner å neste dag er fattig lus . Det er slik livet er . Dette med å tenke hele tiden på at jeg skal ha alt så er det ikke noe jeg higer etter. Det jeg gleder meg veldig til er å være i mer balanse men jeg kommer meg det er nærmere nå enn i går. Dette med å aldri helt vite hva jeg kan dreg inn på en dag . Det er alt i fra 0 kr til over 10 tusen på en dag eller mer . Da skjønner du at ting er aldri helt enkelt å vite. Det kommer seg det er ingen fare så lenge jeg puster enda .

 

 

Mine ambisjoner er alltid å sprenge mer grenser , klare mer mål å jeg ser jo det jeg er mest dyktig da jeg holder på å miste alt jeg eier å har. Hvorfor er jeg så dyktig da tro? da vet jeg at nå eller aldri det er nå det gjelder . Det skjer alltid at jeg klarer å dreg inn de midler jeg må ha inne for å klare meg . Det er en lykke rus å se at jeg klarer dette alltid . Det er en bragd men det er også noe jeg gleder meg veldig til å kunne nyte mer av å ha litt ro nå har jeg hatt det en periode litt tøft igjen men , jeg merker at jeg har det godt mellom alt å. Spiser god mat å gode egg i fra dyra mine . Det å være selv berget så er det så mye hyggeligere å lage litt mat enn om jeg hele tiden må på butikken å kjøpe inn det jeg trenger. Det er jo bare å slakte også om jeg går tom for mat .. det er veldig mange som gjør det så jeg tenker det er ikke feil det er slik vi skal ha det harmoni mellom alt å dyra har det veldig harmonisk mellom alt her .

 

 

Jeg tenker allerede nå på å planlegge ting til neste vår

 

 

Jeg har jo ender som jeg liker veldig godt å dette med å få egg i fra de er noe jeg er veldig takknemlig for , dette med å skaffe meg mer ender så skal jeg gjøre det til neste år. Det er allerede bestilt i fra litt uten for Fauske . Det er artig å kan utvide litt mer her mellom alt. Det er noe jeg setter stor pris på så er dette med å få være i det jeg trives aller best i så er dette med å gjøre det jeg er god på så er det å planlegge å ordne til dette med å jobbe så mye som jeg gjør til nå er en ære for meg i grunn jeg bare elsker det i grunn veldig mye .

 

Dette med å få gjøre det jeg trives med så er det ikke rart at jeg har det godt å kan nyte livet mitt som jeg gjør selv om en hele tiden ser at noe burde vært gjennomført . Det er i grunn rart dette med å ikke føle at en er i mål . Det er vel slik for oss alle at da vi er i mål med en ting så står det mye annet å venter på oss. Dette med å være stolt over våre prestasjoner så er det så klart ikke noe vi kan være mer enn å være veldig takknemlig for hva vi faktisk har lyktes med . Jeg har sluttet med å tenke eller reflektere over alt jeg ikke har fått unna gjort . Dette med å snakke opp å ned om det jeg ikke er i mål med det skjer ikke . Dette fordi da vi sender ut bare negative ting så kommer det mer av det. Jeg må hele tiden være i vater for å tiltrekke meg mer goder . Da kan jeg ikke være i negative tanker eller omgivelser dette med å være i det så tiltrekker vi oss mye mer enn nødvendig . Dette med å verne meg selv litt mer her har jeg gjort for å få det godt her . Det tenker jeg du også bør gjøre.

Hvorfor er det slik at vi alltid må

Dette med å  se andre mennesker er en ting men dette med å hele tiden spekulere i hvorfor andre gjør det de gjør så tenker jeg at har dere som tenker hele tiden på hvorfor jeg poster denne bloggen eller om jeg er på tik tok. Dette med å være en dømmende person forteller jo i grunn din egen svak het å dette med å være en som alltid må mene noe om andre . Så er dette også en svakhet spesielt da en alltid må fortelle meg eller andre hvordan vi skal leve eller hvorfor vi gjør det vi gjør. Dette er jeg blitt for gammel for . Det er bare det jeg legger null energi i det negative å orker heller ikke å gi det negative tid heller . Det har jeg alt for mye å gjøre til å være i andre sitt drama. Det jeg gjør er å 100 % trekke meg unna alle som gjør ett forsøk på å dra meg inn i deres drama . Naboer , bekjente osv . Det er veldig viktig at vi som mennesker verner om oss selv aller først .

 

Ved å enere hvem vi tilbringer tid med , eller hva vi legger energien vår i så blir det en god effekt da vi faktisk ser resultater da vi får ting gjort mer å endre energi er bare sunt for oss selv å miljøet rundt oss. Det er så herlig at jeg tenker hvorfor ikke bare endre mer her hjemme å i denne perioden . Det er full mnd i dag noe jeg liker veldig godt å gjøre mine ritualer her . Det er å rydde bort alt jeg ikke vil ha , fjerne det som tar energi å om møblere bruker jeg ofte å gjøre men mulig jeg gjør det denne gangen vi får se. Det er ikke så veldig lenge siden sist jeg gjorde det å det er i grunn veldig god energi her så jeg er veldig takknemlig for det.

 

 

Jeg er i grunn veldig takknemlig for hva jeg har klart å få til i løpet av september . Vi har morgen dagen igjen å få inn mer penger som gjør utslag i bedriften min . Det er alltid spennende å se hvordan ting blir å jeg gleder meg alltid til å se hva jeg klarte bedre i denne mnd . Hva løsnet eller hva gjorde jeg helt andeles . Dette med å endre å flytte hva vi fokuserer på er med på å hjelpe meg mer . Det bør du også teste ut . Jeg er med godt mot å vet at jeg skal klare de mila jeg har igjen her så jeg gleder meg veldig til å kan si jeg klarte det igjen . Det er ikke alle som liker at en ikke får til alt men jeg tenker samme det jeg bryr meg i grunn ikke så mye over alt . Det som er viktig er at jeg har det bra også du har det fint så er det veldig hyggelig .

 

 

 

Da får jeg ønske deg en nydelig full mnd

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg