Det er i utvikling vi søker de vi skal være med ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg håper du har en nydelig dag jeg , her går det seg bra til . Jeg må si jeg har fått en  ny herlig venninne vi har i grunn klart å hjelpe hverandre i alt vi står i å det er jo i grunn det som skal til for å flytte fokus over på noe som er hyggelig ikke sant ?

 

I stede å fokusere på det jeg ikke kan gjøre noe med så tenker jeg mer nå på hva jeg kan gjøre bedre å gjøre bra . Jeg ønsker mer vekst her å da tenker jeg bedre om jeg har mer kjærlighet i det jeg holder på med . Dette med å lære det er nettopp dette vi alle gjør i det vi står i . Ingen går fri for å være den som ikke opplever nederlag men det er du og jeg som bestemmer oss for hvor lenge vi skal være i det vi ikke liker for å snu det som er kjedelig om til noe positivt .

 

 

Dette med å dyrke det vi mistrives med så forteller vi jo omverden vår hvordan vi objektivt er

 

Jeg har valgt å fokusere på det jeg kan tiltrekke meg som positivt her i stede for det som er bittert. Jeg ser på hva jeg har lyktes med å det jeg har av gode ressurser . Dette med å se hvor mye flott hjelp jeg har fått av blant annet gode venner også mine barn å Inger , det er så hyggelig at vi har blitt så gode venner . Det er noe jeg liker veldig godt. Vi har mye til fellers med hverandre å det er jo bare hyggelig å utvikle noe som bare blir bedre og bedre ved å være for hverandre i stede for å være fiender eller ikke vil forstå hverandre.

 

 

Jeg jobber daglig her jeg å har ikke en fri dag der jeg kan sitte å pønske ut verken fan skap eller noe , å for å være ærlige med deg så er det heller ikke i mitt interesse felt heller . Dette med å være for å dette med å skape er noe jeg holder på å bygge mer opp. Det var så hyggelig da vi holdte på å bygge ute gården til dyra her så sa min yngste sønn at jeg nå fikk det drivhuset nesten som jeg hadde snakket om i hele sommer å våren . Det er noe som aldri blir til å det er helt ok . Det er noe vi ikke gjennomfører å det er også helt ok . Jeg er i den forfatningen at jeg får til absolutt alt jeg ønsker å litt til . Det er alltid en lærings fase alt vi gjør å det er å mestre men det er lov til å feile å det tenker jeg ikke er noe som er negativt . Vi alle sammen gjør feil på veien å det tenker jeg er nødvendig for å være i en god utvikling. Når vi fokuserer på at dette klarer vi i stedet for å være en som ikke vil se utfordringer så  har jeg også du skjønt det å det er dette som skaper oss som ett godt menneske med å akseptere alt ved oss våre gode sider å de negative sider . Det gir oss mer kraft ved å være i det enn å gi kraften i fra oss.

 

 

Jeg holder på hele tiden her med å utbedre her hjemme å det er så herlig at ting blir bare mer og mer i system her .

 

Jeg har bestemt meg for å få ting til i år å har lagt vekten min på at jeg skal utbedre her hjemme også få det mer som jeg vil ha det i hagen min . Dette med å få saga ned en del tre så har jeg kjøpt inn litt for ¨ å skape en ny energi her ¨ , jeg må si jeg synes jeg har vært dyktig å det blir bare bedre og bedre å det er hyggelig .

 

Det er nå bare en flott mann som hadde vært fint også hatt her , så jeg kan ha som en god venn også en som vi kan dele mine drømmer med så jeg er i grunn veldig klar nå til å finne en rett karakter . Jeg har nok ikke være åpen for  noen for jeg har hatt så mye prosjekter så jeg har ikke ønsket å ta inn noen i mitt liv . Dette med å åpne oss mer opp til kjærligheten så er det noe vi alle trenger å ha i vårt liv for å få ting på en god måte. Det er ikke vekst i det som ikke gror . Se det som en rot , på en blomst . Da den er i full gro hold så er det god vekst slik er det med oss mennesker også. Jeg merker dette så godt at jeg har det bra men jeg vet at jeg hadde hatt det enda bedre med en god venn , å du er der ute en plass det vet jeg bare .

 

 

Klarer du å få tid til en i livet ditt da du jobber så mye som du gjør…

 

Jeg jobber mye å det er en nydelig greie at en har høye mål i livet vårt. Dette med å jobbe mye har bidratt til at jeg har utviklet meg mer å dette med å se løsninger så er det nettopp dette jeg gløder for i mitt liv. Det er ikke alltid like lett å jeg tenker ikke på noe annet enn å ha det bra å jeg har det veldig hyggelig her med å stå på litt mer enn vanlig jeg liker det. Det har blitt min livsstil å jeg bare elsker å stå litt mer på det er i grunn gratis trening da jeg masserer kunder så har jeg mye styrke prøve i alt jeg gjennomfører her hjemme så jeg er i grunn som hulken jeg , å det er fint å kan være sterk på den måten at en får ting til å unna vei her .

 

Dette å være flinkere til å be om litt hjelp har jeg faktisk fått til å gjøre mer av i år det er ikke noe jeg ser på som at det må jeg gjøre . Det er nå i alle fall slik det skal være å jeg er så takknemlig for all hjelpen jeg faktisk har fått så ser en jo at med litt doning så går jo ting som smud  her å det er noe jeg liker veldig godt så er det nettopp å få ting gjennomført å det er .  Jeg skal nå fremover nyte det jeg har fått til å gjennomføre her å ikke ha så mye krav på alt som skal gjøres . Dette med å få ting i system også ferdig her er mer viktig enn alt annet . Så mellom jobb så nyter jeg livet så gleder meg veldig til å tilbringe tiden min samen med deg .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg