Det er i grunn magi da en lytter til – Din indre

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg må si jeg har det helt topp jeg , selv om jeg føler jeg kunne ha fått gjort mer i helgen som var så må jeg være takknemlig for alt som er gjennomført . Det er ikke alltid en klarer å få til alt men jeg gjør i alle fall mitt aller beste jeg . Så får det være okey. Denne helgen ble kun fult opp med hund pass også ta vare på mine dyr også dette med å jobbe mye her . Det krever sin kvinne det å ta vare på alt men jeg forsøker i hvert fall å gjøre mitt aller beste å jeg mener jeg klarer det jeg vil selv om det kan ta litt tid så er jeg på rett sted i livet mitt føler jeg da.

 

 

Ny uke å fortsatt magisk nydelig sommer temp

 

Dette kan jeg like veldig godt jeg trives med varme dager også bare dette å få være ute så mye som jeg har vært til nå sammen med dyra også bare dette med å sanke litt blomster som jeg skal bruke i kremer . Så er det hele tiden noe jeg skal gjøre her så jeg er veldig takknemlig for alt jeg klarer å få gjennomført . Det er en fryd å se at jeg klarer det jeg vil .

 

Dette med å ha egen bedrift oppi alt dette så er det alltid noe papir arbeid som skal gjøres også dette med å følge med moms også skatt det er ikke alltid like lett å finne tid for alt men det er så herlig å se at jeg her også er på rett sted for å si det slik . Dette med å ha stort ansvar er noe jeg liker men jeg merker jeg gleder meg veldig til å kunne ta litt slakke med å bare nyte litt fri å bare være . Dyra de får meg til å være i en god stemning de er veldig herlig jeg er veldig takknemlig for de å jeg merker vi blir jo i tillegg bare mer og mer kjente med hverandre . Det er jo ikke rart at de blir stresset å oppkavet  når det har vært en del forandring med å komme hit i fra der de var. Det er en ny prosess i deres liv som jeg gleder meg veldig til å ta del i .

 

Jeg holder på her med å få bygget ett nytt ande hus til de , så dem kan få det mye finere å så kan høner være for seg selv . Det er det som er planene så får vi se hvordan ting blir . De er veldig sosiale dyr så jeg vil jo gjøre det aller beste for dem så klart. Jeg har en ting jeg skal få denne uken så jeg skal ikke fortelle dette nå i dag . Det blir for tidlig . Det har jeg kun fortalt til noen få i min egen familie så det er barna aller først så er det dere . Så jeg gleder meg som ett barn igjen jeg .

 

 

Viktig å være fokusert på hva vi skal få til i stede på å fokusere på hva som en sliter med .

 

Jeg har den oppfatningen jeg at ting får gå seg til å jeg må gjøre mitt beste på der jeg kan gjøre de gode tingene . Dette med å ikke mestre ting er ikke alltid hyggelig men jeg merker at jeg er blitt flinkere til å se på det jeg faktisk klarer å realisere. Dette med å undergrave det jeg gjør så er det ikke bra for det betyr bare at en ikke får til å gjennomføre det jeg skal gjøre. Det er fint om en kan til mer av de planer har men jeg har ikke sluttet med å våge å tru på de heller . Dette med å være i mitt tempel så er det noe jeg jobber hele tiden mot å bli en bedre utgave av meg selv . Det er noe jeg faktisk jobber med å det tenker jeg er lurt i stede for å være kritisk .

Søndagen ble en dag der jeg fikk hentet flere ting som jeg trenger til mine prosjekter her hjemme så fikk jeg også en kompis av min sønn laget en dør til ute gården til dyra . Det blir veldig fint jeg gleder meg veldig til å kunne si jeg har fått dette til å alt er ok. Det er bare det som skal til nå men . vi er underveis . Jeg har aldri selv gjort dette før , med å snekre dør eller lage en ute gård til dyra men det er gøy å se at ting faktisk blir bedre og bedre her . Jeg er veldig glad for å se at ting er som det skal være . Dyrene de er i god harmoni her å det er bare så herlig .

 

Får du tiden til bare deg selv oppi alt dette da ?

 

 

Det har ikke vært så mye tid etter jeg fikk dyra at jeg har hatt så mye tid til overs alt annen tid har gått til jobb eller å hjelpe barna . Det er en periode en må ha ne innkjørings fase så merker jeg tydelig at det blir bare bedre og bedre fremover.

For meg så handler det ikke om å reke på byen for å ha det hyggelig , jeg trives aller best med å invitere venner eller barna  på en bedre middag eller en fiasko så vi i ettertid kan huske at det var da vi  laget den dårlige middagen . Det er alltid noen ganger en ikke får til alt dessverre så er det noen av mine som har litt ekstra vagant gane at de liker ikke alt som jeg . Det er dette som skaper ulikheter men det er også en kontrast i fra meg selv . Som i grunn liker alt er som en søppel bøtte å regne så er de som er veldig kresne som jeg ikke helt skjønner hvor kom dette ifra ?

 

Denne uken den blir bare så magisk jeg har bestemt meg for det

 

 

Ved å ha ett fokus der en bestemmer seg for å gjøre det aller beste ut av alt så blir det så klart mye lettere da en ser positivt på livet enn å se etter hindringer . Det gjør noe med oss at vi ikke alltid klarer å få ting til så lett men jeg er så takknemlig for å kan være i den karakteren der jeg får ting til så jeg er veldig takknemlig . Denne uken kommer til å være en reise for meg . Det er mye som skjer å jeg skal jobbe , mye som jeg har gjort til nå men jeg skal også finne mer tid til bare meg oppi alt dette. Det har jeg greid å jeg må si jeg gleder meg så til å få ting mer gjennomført så vi er på rett sted det er helt sikkert.

 

Dette med at jeg skaffet meg disse dyra har gjort mye med meg her . De har tent en flamme i meg som jeg tror har vært slukket dessverre. Det er ett lys som har åpent seg opp mer å jeg merker de har gitt meg gnisten tilbake at det faktisk er hyggelig å leve å ikke minst dette med å ha noen å ta rede på så er det magi i seg selv.

 

 

Dette med å ha Indiske løpe ender også høner så er det nydelig jeg gleder meg så til fortsettelsen bare dette med å takle alt en skal på vei til så er det ikke noe en skal klandre eller det å se dette som negativt . Det her er noe som gir meg vekst å livs glede så da skal en gjennomføre det en har bestemt seg for .

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg