Det er helt perfekt å få hekken på døra …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg må si jeg er så stolt over alt jeg har fått gjennomført til nå jeg . Det er ikke til å tru at jeg har klart alt egentlig selv om det kanskje ikke ser så mye ut så er alt egentlig en styrke prøve i seg selv . Dette som vi alle planlegger å gjennomføre er ofte at ting bare blir snakket om så er det ikke  noen som gidder å starte opp. Det å se nå mer og mer at tingene blir bedre og bedre her jeg har kastet så mye i fra alt her så jeg må si jeg gleder meg veldig til å få det på G , å kan si meg fornøyd med alt . Dette med at en har trykket for hevy på kan bli altoppslukende å det er en fare om en ikke tillater seg å ha litt fri i blant . Jeg er bare slik at når jeg har ånden over meg at nå skal jeg gjøre det , så må jeg få det ferdig også. Dette med å kunne sitte på altanen i dag også å bare være i mellom alt annet så ga det meg en nydelig ro , der jeg ser at jeg faktisk er så nære å dette med å endre en hage strukturen her er ikke bare lett å få det gjort mellom jobb også kunder. Det skal bli mange nydelige sommer dager å jeg skal nyte de med andakt kan du bare vite . Det er jeg uendelig god på å gjennomføre mellom alt her .

 

 

Jeg ønsker å lage mer krem også salver av ulike

 

Jeg har fått en kreativ bit i meg som har vokst seg mer tydelig frem , der jeg vil lage mer krem og salver som jeg også du kan bruke . Dette med å finne nytte vekster i lokal området her å bare snake litt i dag mellom alt , det ga meg faktisk en god glede. Dette med at vi skal ha all ugress bort jeg tenker at noe bør vi ikke ta bort . Det er noe vi bør tenke på er nyttige å det er her jeg kommer inn med å lage kremer for ulike plager også salver for god pleie. Dette med at jeg plutselig fikk dette for meg her i fjor en gang så søkte jeg opp utrolig mye om emnet for å tilegne meg lærdom rundt dette med å ta de rette valgene i hensyn til valg av råvarer også dette med å ikke mikse hva som helst det må liksom være noe som er ufarlig for oss. Har jo ingen forkjærlighet for hasj kake eller noe mer eksklusivt i denne gata så du har så klart ikke noe å frykte. Selv om jeg ønsker å dyrke nytte vekster så er ikke akkurat dette noe jeg søker å har ikke våget å gjøre det . Har det ikke vært politi rundt huset mitt før så er det så klart mengder om jeg hadde våget å gå ut av min egen konfortsone men det kommer aldri til å skje med meg på den måten . Det er for brutalt også har det ingen ting i mitt interesse felt å gjøre.

 

 

Plantet hekk jeg fikk på døra i dag tidlig …

 

Det kom heldigvis før sommeren var over dette med å plante ut noe som en ikke har så stor peiling på er ok , det er artig å ikke minst så er det noe jeg gleder meg til å se vokse seg til . De var ikke så store men forhåpentligvis så vokser de litt mer enn de er til nå i løpet av sommeren . De ser ut som juletre på en måte så det blir riktig så stas da dette vokser seg mer til utover .

Dette med å rydde opp i gammel energi her å finne min egen stil her gleder meg veldig til å få det enda mer gjennomført meg . Det er gøy å sette sitt eget særpreg her for å ikke bare være den som må vise seg frem . Det er gøy også samtidig spennende å se hvordan alt blir . Det skal i grunn bare nye puter til så er det ett nytt møbel noe som jeg liker veldig godt så er det å sette nye preg over alt jeg har . Det er noe jeg håper jeg klarer å opprettholde i løpet av året å neste år fordi en blir så glad også takknemlig over de tingene en faktisk får til å gjøre uten å måtte be om hjelp hele tiden .

Det er nydelig også kan vise til barna at jeg har faktisk gjort dette helt selv . Dette er nydelig også gir det meg glede å mer energi til å fortsette videre . Dette med å planere hvor sjal drivhuset være i hagen min ble jeg i dag litt usikker på hvor kunne det vært perfekt å ha det ? dette med å ikke klare å se det hele bildet enda er sikkert fordi enda så har jeg en del ting som jeg ikke er helt ferdig med men det blir . Dette med å ta seg litt pauser er lov så er det dette her alt jeg gjør for meg selv eller andre skal være noe jeg oppriktig ønsker å gjøre . Da er det også viktig at en har gleden av å gjøre de ting en setter i system .

Jeg er i en forandring merker jeg . Dette med å være ut av noe som jeg ikke skal være i , å merker at gamle venner er ute av livet mitt mer eller mindre . Det er slik livet er noen kommer noen går . Det er noen vi ikke skal være i samme energi som fordi vi har ikke noe å tilføye hverandre å da gir vi heller ikke hverandre den rette energien tilbake . Dette kan for mange føles så trist men jeg synes det er mye være å være en venn så føler du ikke at det er noe mellom dette vennskapet som er bra men allikevel er det denne vedkommende som på dø og liv holder koken men alltid er det jeg som slipper meg fri for å slippe å være i det jeg mekrer at her suger energien min ut av hele meg det er ikke noe jeg orker eller kan være i. Da er det så nydelig å få gå fredfylt alene fremover i min fremtid der jeg slipper å irritere meg over andre som ikke har samme verdi syn som jeg , eller de som jeg ikke har tålmodighet med . Jeg vet at jeg er dirkete men når jeg er det så er det alltid en grunn for min direkte het, selv om du kan mene jeg er for dirkete så er det ikke sikkert alt dreier seg om deg . Føler jeg du bare opptar meg så avslutter jeg med en gang , det orker jeg ikke å være i det kan føles sikker hun er , alt for bestemt men jeg er det men jeg vil ikke ha hva som helst i mitt liv de som er nære meg er jeg glad i å bryr meg om .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg