Det er håpet som gir oss gnist

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper du har det topp i dag , selv om vi kan føle at kroppen er ikke helt på topp. Da må en gjøre noe hyggelig for seg selv . Dette med å få opp energi nivået vårt – Det er noe med dette at vi trenger å være i balanse mellom alt vi gjør. Dette med å se nå at dyra er mer i harmoni mellom alt. Dette er bare herlig også se at dem trives så godt sammen som de gjør til tross for at de ikke har vært så lenge sammen. Det er kun løpe ender også 2 høner som kjente hverandre i fra første stund så fikk vi 2 nye runder med dyr så er heldigvis tre puljer her som er vant med hverandre. Det er ikke så dumt da en skal lage det hyggelig for de at dem har noen som de kan trives godt sammen med.

 

Jeg hadde ikke trodd selv at jeg skulle gjøre så mye annet enn bare jobb som jeg har lagt ned i år. Dette har flere av mine barn reagert litt på hva jeg har fått til å gjennomføre å jeg må si jeg er i grunn stolt over hva jeg faktisk har klart å få til det er ikke alle som hadde klart å jobbe 24/7 å få til alt annet som jeg gjør . Det er herlig å se at ting blir så bra . Egg har kommet nå vær dag i fra anda . Hønene de har en pause pga litt mye stress å litt usikker på hvordan de hadde lagt egg i fra dem jeg hadde fått de ifra , Dette med å overta dyr i fra ande er bare hyggelig . De skal bli kjent med meg å disse omgivelser så det er en tid for det aller meste. De skal finne seg til rette her å ha det bra . Det er det som er så herlig også se at de har nå funnet mye mer til hverandre . Det blir enda bedre da endene får eget hus . Det er ikke dårlig å ha snart 2 dyre hus på tunet her . Det er en sann glede å kan skape noe som igjen bringer ikke bare meg glede men det gjør det for mine barn også mine nære venner. Det er herlig å jeg mekrer at det er noe jeg skal gjøre.

 

 

Vi kan føle på ting hva vi skal utrette eller hva vi ikke skal gjøre.

 

Jeg merker snart da jeg blir dratt i mot det jeg skal være i da kjenner jeg mer og mer på en god livs glede her . Det er ikke for alle å føle meg på alt jeg gjør her hjemme . Det forlanger jeg overhode ikke heller . Det er bare jeg som er i perioder overgiret på å få ting gjennomført her så jeg er veldig takknemlig for alt jeg får gjort. Jeg har vært litt tvungen til å ta meg noen rolige dager . Da armene ikke har klart mer tunge løft. Det sier jo som i går løftet en av mine kunder som ikke kan løfte seg selv … men da var jeg tvunget til å gjøre det. Det er ikke alltid en kan gjøre alt men i gitte situasjoner så må jeg da jeg er så takknemlig fordi jeg har jobbet i helse sektoren å har lært løfte teknikker som jeg klarer å gjennomførte selv  . Jeg er grum sterk så jeg er ikke en som blir brydd med det aller første det er heller de andre som trekker seg . Saken er nå uansett at i dag føler jeg meg mye mer klar for å jobbe med tøffe ting i ettermiddag da jeg er ferdig med de andre jobbene mine . Da blir det å jobbe noen timer ute i ande huset mitt for å starte prosessen med å få ting i system her . Det er en sann glede å kan få ting gjennomført . Det er ikke artig å utsette det lengre enn nødvendig heller men noen ganger så skjer ting for en grunn.

 

 

vi møter på det vi i grunn skal møte på her i livet vårt om vi ønsker det eller ikke , jeg merker at ting er mye lettere da jeg er i harmoni enn om jeg er i disharmoni . Det er noe med det , har vi det ikke bra så tiltrekker vi oss mer av det vi ikke ønsker . Dette med å jobbe med å utarbeide seg til en bedre versjon det er nettopp det jeg hele tiden jobber for å klare å få til . Det er for meg en seier da jeg lykkes spesielt om jeg må gjøre alt alene også. Da gjør jeg meg selv en god tjeneste ved å seiere å vise verden at det går faktisk ant til å lykkes uten å være så mange . Det er noe jeg digger veldig mye å gjøre. Dette med å ha snart jobbet i 2 år uten fri har blitt en besettelse merker jeg jeg må  bare stå på til jeg er der i mål . Det er litt rart men jeg konkurrerer med meg selv her ved å pushe mine grenser . Da ser jeg hvor mye vi egentlig unnlater å gjøre da jeg klarer dette klarer du garantert mer en du selv gjør i dag. Det er bare det at kroppen trenger å få gode signaler på at jeg klarerer det – Sier du alltid til deg selv , at dette klarer jeg aldri , da klarer du det heller aldri. Det er et under om du noen gang i livet ditt får til noe . Da vi snakker oss ned så er vi mer misfornøyd med oss selv også de rundt oss. Dette henger i hop med alt vi foretar oss . Derfor så anbefaler jeg alltid alle å få t gørra fort så en kan få ting bedre . Da er du i en så mye bedre flyt.

 

 

Weekend på trappa igjen å jeg matet masse kråker også skjur

 

Det var fascinerende  å se nærmere 30 eller 40 kråker i hagen min herlig det likte jeg veldig godt det er noe eget med de her dyra dem trenger å få litt mat de også slik at dem har det bra. Det gjorde meg veldig glad for å se at jeg gir de litt av mitt. Det er noe vi alle skal tenke mer over , dele med hva vi har til andre så vi selv kan få ting bedre selv . Det vi gir mottar vi selv det vi skal ha . Det er nydelig å jeg gleder meg veldig til å få alt på stell rundt meg selv om høsten enda er så er det så kaldt ute nå med regnt men jeg skal gjøre litt mer her hjemme så jeg får ting mer på G som jeg bruker å si det. Det er nydelig også stelle for hagen da jeg ikke har en mann å stelle for så da blir det dyra også hagen å barna mine . De som får det jeg kan gi . Det er herlig å kan dele uansett å nyte livet sitt. Håper du får en nydelig dag. Jeg gleder meg veldig til å starte med å gjøre ting ute . Skal kle meg godt å bare dette å mestre bygging alene er herlig jeg gleder meg så skal jeg heller oppdatere deg på hva som gikk til helvete å hva som ikke i mål . Det kan hende jeg lykkes å det er fint men det kan like godt hende jeg gjør feil det er også helt okey da lærte jeg i alle fall . Det er livet mellom alt her . Spennende er det å mestre å gjøre ting du ikke selv viste du kunne gjennomføre . Det er håpet som gir oss gnist å det å tenne gnisten er vi som må gjøre selv ved å la oss inspirere av små prosjekter som jeg gjør . Håpet med mine engasjement her at jeg kan inspirere deg til å gjøre det du ikke hadde turt for en stund siden . La meg få inspirere deg til å ta fatt på dine drømmer å leve livet ditt med en persen der du bare stråler om kapp med sola . Det er vidunderlig nydelig å jeg gleder meg alltid til å sette meg nye mål .

 

 

Skap deg en nydelig dag , takk for at du leser bloggen min å håper jeg kan inspirer deg til å gjøre noe bra for deg selv eller andre.

 

 

kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg