Det er farsdag snart Veien til lykke har mye spennende produkter inne ❤️

Hei kjære lesere 🥰

 

Hvordan har du det i dag? Håper du at du har det bra. Jeg har mottatt mer varer til veien til lykke i dag ❤️ så gøy å motta så mye flotte produkter. Denne gangen jeg bestilte varer kom jo alt på løpende bånd 😍

Jeg har fått testa litt av de nye produktene noen har jeg hatt inne før å kjenner produktene godt noen er en rå sjanse å så langt synes jeg alt det nye jeg har tatt inn er meget godt 🥰

 

Anbefaler deg å ta turen innom butikken min veien til lykke den bygger nå av sykt masse produkter som du ikkje får tak i andre steder.

Jeg elsker jobben min der jeg selv har plukket ut så mye spennende produkter som vi skal teste ut. Jeg ser allerede nå at flere av disse blir mine nye favoritter helt sikkert ❤️

Jeg fikk Sjokolade ifra Trondheim denne sjokoladen er fa nydelig her snakker vi proff. Ingen som har bedre enn disse. Alma er meget dyktige.

Når du har holdt på som jeg å jobbet opp i fra 0 til å kunne leve av bediften din. Så er det snakk om mye jobb som ligger bak. En jeg kjenner sa til meg jeg vet det er mye jobb bak å drive med sitt eget har prøvd det selv. Det ble for tøft.

De aller fleste vil jo ha fri i helgene og ta ferie så ser den. Er jo ikke at jeg som gründer kan ta litt fri fra jobben å det trengs egentlig mye i perioder.

 

Jeg koser meg veldig med den har blitt en livstil egentlig å jeg trives veldig godt med å utarbeide den mer enn vanlig butikk. Er en stor glede å se på den i dag å i 2020 var den liten i 2022 tre år etterpå så har jeg klart å utvikle den mye mer enn først antatt egentlig. Jeg merker godt at den vokser hele tiden.

Det er jo kjempe gøy når jeg nå nesten slipper å gå på nærbutikken jeg har jo den selv. Det liker jeg utrolig godt 🥰

Målet mitt med butikken er hele tiden ha produkter som du ikke får andre steder.

 

I dag kom containern veldig bra nå er alt på plass for å få ryddet bort mye dritt som skal kastes gleder meg allerede til å få fylt den til randen. Det er en go følelse.

Yngste sønn min skulle hjelpe meg med å få lempe i den. Så blir bra.

Når du får kasta bort det som Ikke trenger lenger å som ikke er i bruk eller i orden. Så blir det en helt ny energi i huset. Merker det alltid å nå merke jeg at jeg bare må ommøbelere igjen 😉🤣🙈

Bruker du å gjøre det? Jeg elsker å forandre litt å skape et hjem ifra kjærlighet å harmoni.

 

Jeg trenger ikke det fineste eller det nyeste versjon eller ha det som er moderne. Poenget er at jeg må like det selv.

Jeg har en spesiell stil der jeg liker grove ting som europaller og kabeltrommler jeg har mange av de jeg ble bergtatt av denne stilen.

 

Ser nå tydelig at det kommer til å fungere fint med en ny ommøbelering 🥰 tror jeg bare må få gjort noe med det så blir det plutselig en helt annen energi å opplevelse her hjemme 😍

Jeg trives veldig godt i mitt hjem å jobber hjemmefra og bor her. Det fungerer meg perfekt.

 

Jeg kan virkelig anbefale deg å gjøre det samme som jeg. Starte opp med en bedrift som du har interesse for. For det som er sjela vår i bedriften er at vi kan jobbe døgnet rundt uten å bli lei. Da er det noe som gir deg energi og ikke tar energi.

Akkurat slik er det jeg har det jeg er i en perfekt verden som jeg trives veldig godt i ❤️

 

Lykke er å ha det godt i det jeg gjør er i det jeg skape av meg selv som gir meg en lykke følelse. Når jeg i går gikk igjennom tallene på bediften min ser jeg nå tydelig at jeg har lykkes med jobben min.

Jeg klarer 1 mill i år om jeg går for det spennende å se  hvordan det blir 🥰

 

Livet som en gründer er ene dagen mye penger andre dager lite. Men forskjellen her ved å være gründer så bestemmer jeg hele tiden selv hvordan det skal gå. Jeg er med på å påvirke resultater å det digger jeg enormt.

 

Nå må jeg slappe av litt synd jeg ikke hadde en mann kunne lydig ha lagt deg på sofaen å bare pjuska meg i håret hadde sovnet tvert av 😉🥰

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg