Det er et kall 🧲🧲🧲♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Helg nå har du gjort litt planer for helgen?

Denne helgen har jeg ikke planlagt noe egentlig. Jeg har jobbet hele tiden i år å har fått mer bookinger til helgen. Så da blir det jobb på frøkna.

Jeg er meget fleksibel i jobbene mine der så klarer ikke helt å si nei nå skal jeg ha fri. Det ligger ikke for meg. Jeg har lagt flere planer for hva jeg skal fikse på huset mitt.
Da må jeg jobbe mye også stå på for å få det til.

Vet du en ting? Når vi har laget oss et mål som vi ønsker å nå. Samtidig så har du bestemt deg for hva belønningen skal være. Så blir det lettere å jobbe når du også vet at det blir bedre tider.

Jeg har nå fått det mye bedre økonomisk pga av at jeg har jobbet å stått på hele tiden.
Hadde jeg tatt meg fri som alle har bedd meg om å gjøre så har jeg aldri klart å komme meg så langt som jeg har gjort til nå.

Det er en bragd å ha lykkes med å vinnne over det en har på en måte fryktet. På en annen måte vært klar over at dette skal gå bra.

Hadde nettopp en veileder samtale en av mine fast kunder der som ringer for å fortelle meg hvordan det går med kunden. La oss kalle kunden Tone. Det å få tilbake melding på det jeg har sagt til henne. Så er det herlig å få tilbake melding på at jeg sier og gjør noe bra for henne. Bare det at de har denne troverdig
Heten over for meg. Jeg føler meg viktig for de som ringer meg. Noen trenger bare at jeg lytter å. De får tømme seg å at jeg bare ser de. Andre trenger konkrete forslag til hvordan de kan få det bedre i livet sitt. Artig når jeg aldri vet hvem som ringer meg å hvordan dagen min blir.

I juni hadde jeg 160 samtaler nå ser jeg at jeg er på rett sted å hylle i livet mitt. Jeg vil si at jobben er et kall trives enormt mye ved å veilede og hjelpe andre mennesker.

Jeg har aldri fått selv god oppfølging i mitt liv å bare det å bli avvist også kutta ut av min egen familie. Har sikkert gjort mye mer ved meg enn jeg selv ser. Det er slik at vi selv ser ikke alltid like godt vår endringer.
Det er det andre som ser mer tydelig.

Jeg har blitt mye mer tilbake trukket å er ikke den som lenger må synes eller ta plass. Jeg var mer energisk før. Det er jeg ikke lenger merke jeg selv.

Hvordan kan en leve et godt liv å bli avvist av sin familie? Mange som ringer meg å stiller dette spørsmålet.

Siden jeg selv har opplevd det å vet hvordan det føles av smerter og påkjenninger. Så vet jeg også hvordan jeg har jobbet med å. Få et godt liv igjen. Uten at jeg skal kjenne på at jeg ikke er verdifull.

Jeg har alltid dette svaret til de som spør om det, du må først og fremst gi deg selv egen kjærlighet. Si til deg selv at du er verdifulle og viktig. Ikke gi deg skylden for det som har skjedd å heller nå fremover se hva du kan lære ut ifra denne situasjonen. Du blir så mye sterkere etter at du har klart å få det vonde ut. Tillate dæ å få ut dine følelser de må ut. Fordi de undertrykte følelser de vil alltid ligge der å ulme. Å du trigger deg syk. Derfor jobb ut alt ved å snakke det ut /skive det ut. Viktig å klare å gjøre det ferdige ved å anerkjenne at det ble slik. Da har du akseptert da. Først da kan du jobbe deg vidre. Vi må ikke drukne oss i offer roller. Da kommer vi hele tiden til å være et lett bytte for alle vil vi være det? Nei så klart ikke.

Når jeg jobbet ut dette så måtte jeg stå i mitt valgt fremover flere jeg hadd kontakt med kom med du må jo ta kontakt med de. De er jo gammele osv. Det er så jævlig lett for tilskuere å fortelle deg og meg hvordan vi skal løse problemet. Vi må gjøre det som er rett for vår verdi også hva som blir rett.

Siden jeg i over 30 år har blitt hele tiden avvist av de samme menneskene, så ble det nok for min del. Jeg ønsker ikke å ødelegge livet mitt bare for å opprettholde en tåpelig fasade.

Da har jeg det mye bedre enn de fordi jeg er trygg i meg å mitt. Å igjen jeg har det godt med alle jeg har nær meg.

Nå har jeg kutta ut mange mennesker. Vil ikke lenger dele mine private ting. Som jeg gjorde før. Nå har jeg bare en liten gruppe som jeg fortelle det som er privat.

Så anbefaler å rydde opp i rekken om du har opplevd det samme som jeg. Viktig å ta vare på deg selv.

Håper du fikk gleden av å lese bloggen, ønsker deg en nydelig weekend.

Vi snakkes.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg