Det er en tanke unna bedre tider.

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag kjære dæ ?

Håper at livet ditt er på en bra plass akkurat nu, jeg er så takknemlig for at jeg klarte å snu utbrent kropp for ja vet ikke helt hvor mange ganger jeg har klart å snu den situasjon . Det begynner å bli mange nå , jeg har drevet mitt firma da vi kommer til november i 6 år, så ja jeg har stått litt vel mye på. Nå i det siste har jeg pauset mer enn jeg pleier å gjøre i løpet av en dag eller uke. Det har gitt meg mye mer enn jeg hadde sett for meg i utgangspunktet. Jeg trives så godt i denne tilværelsen min der jeg har det bra også ser hva jeg bygger opp hva det blir til. Jeg skal bygge opp en bedrift som jeg kan være stolt over å det er viktig i denne sammenhengen at jeg gir det jeg skal tilbake til meg selv også slik at jeg kan lykkes mer med mine ambisjoner. Akkurat nå er jeg tilfreds med hvor jeg er nå i livet mitt. Det betyr enormt mye å merke godt at jeg er tilbake til gammel stil igjen. Så vær snill mot deg selv å lytt til hva kroppen forteller deg. Da en må bremse eller da du bør hvile . Det kjenner jeg mer og tydeligere nå. Jeg har valgt å lytte vil ikke igjennom det å bygge meg opp igjen som har vært en tøff kamp mellom all jobben jeg har i tillegg gjort helt alene.

 

Utfordringer er de for oss primært eller er de for å hindre oss?

 

Vi møter i blant utfordringer som bidrar til at vi ikke rekker flyet eller det skjer noe som gjør at vi mister tiden for toget om det er det vi skulle reise på. Det som er noe  skal vi automatisk miste , venner , familie , eller toget mister vi . Dette er fordi vi ikke skulle være med på den reisen . Er det noe vi ikke skal være trist for er om vi blir forhindret i en reise , det betyr egentlig bare at vi blir tatt vare på av universet . Jeg tenker slik også ser jeg jo i etterkant der jeg skulle ha vært der har det skjedd mer en jeg forsto at jeg kunne ha blitt rammet her om jeg hadde vært der. Eller at vi ikke skal møte noen mennesker , derfor vi blir forsinket . Tror du på det samme som jeg eller ? jeg vet at mange mener dette er bare vas , men ja da er det bare å mene det om du synes jeg er rar på denne måten. Jeg har sett hva jeg har blitt forhindret i å oppleve ved at jeg har mistet både fly og tog at i dag om ting blir forhindret så gjør det meg ingen ting. Det er bare godt å vite at jeg blir tatt hånd om. Det er en tanke vi kan ta mer å se igjennom livet vårt . Vi opplever utfordringer som er læring i vårt liv. Det jeg har stått for er mine utfordringer som har gitt meg denne lærdommen. Det vi ser i samfunnet i dag er at de aller fleste takler ingen ting lenger . De er blitt alt for svake dessverre. Det er trist å se at få ikke orker å kjempe litt mer for å vinne over frykt eller det vi sliter med. I stede for å la det en sliter med vinne over oss. Det er en tanke unna bedre tider , ved å endre tanker så blir vårt liv også i endring . Vi kan se verden på den måten vi har bestemt oss for , vanskelig , utholdelig eller at jeg skal lykkes, alle forslagene under her er vinnere , ved at vi velger en av disse , så vinner den tanken over oss hva velger du ? Ved å fortelle deg selv hele tiden hvor dårlig du er til å klare å gjennomføre det og det, så mater du kroppen din med negative ting. Hvorfor gjør du det ? jeg ser nå at når jeg snakker pent til mine blomster da trives de bedre hjemme hos meg . Da jeg snakker pent til deg så trives du også bedre. Jeg kan også irrete sette deg , da liker du dette ikke , da vil du og kroppen din få en negativ energi, er det slik vi er mot oss selv hele tiden . Så vasser kroppen din med negativ følelse . Hvordan skal du klare å komme deg ut av denne spiralen ? Om vi har uvane med å kjefte hele tiden er det noe vi bør endre på fordi det er ikke bare unødvendig men , det er skadelig for kropp og sjela vår. Ved å si daglig til deg selv jeg er verdifull gir deg mer tilbake enn å bryte deg ned med å klage på deg selv. Du får tilbake det du selv sender ut. Så ved å være tafatt også gå med bind for øyene så ja takk deg selv for hva som skjer rundt neste sving. Vi må selv ta de justeringer ved oss da vi møter hinder. Hinder kan være at vi står uten jobb eller at vi mister venner, eller familie ikke vil ha noe med oss å gjøre. Er dette fordi vi er vanskelig ? eller er det en annen årsak ? i mitt tilfelle så vet jeg at jeg har ikke gjort min forelder som har kuttet meg ut noen verdens ting , men jeg har ende vent om det kunne primært være min feil . Det jeg hadde sagt til personen var ikke stygt eller galt , mitt siste møte med denne personen sa jeg bare hvor glad jeg og mine barn var i mitt opphav, å ønsket de god jul. Siden da har jeg ikke hatt noen kontakt med mitt opphav. Det gjør ikke vondt i dag, jeg er trygg i meg selv ved at jeg vet at jeg hadde ikke bidratt selv men jeg hadde ingen ønsker selv med å gjenopprette  kontakt igjen . Dette ble mitt valg , jeg ønsket at mitt opphav selv skulle ta kontakt med meg å fortelle meg litt hva hva skjer, men som sagt det har enda ikke skjedd å vi er nå inne på 4  året nå å enda ingen kontakt men jeg har det godt å igjen jeg har akseptert dette med å være et utstøtt barn som ikke var den de ønsket seg. Det er akkurat slik jeg føler meg . Hvordan hadde du likt om dine foreldre hadde kuttet ditt bånd ? hadde du taklet dette like bra som jeg ?  ikke alle har klart å forsone med det slik som jeg har gjort i kjærlighet. Det har selvfølgelig tatt tid. Så dette ble min lærdom å klare meg uten foreldre i mitt liv i fra jeg var et lite barn og i mitt voksende liv så har jeg heller ikke hatt foreldre rundt meg .

 

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg