Det er en periode der jeg … er …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

 

Håper at det står bra til med deg for å være ærlig med deg. Det er herlig da en ser at andre har det fint å kan kose seg. Det er noe jeg digger alltid selv om jeg kan virke som en blære så er jeg ikke akkurat det . Det er bare ett skall som jeg beskytter meg for avfall eller dere som ikke vil meg vel .

 

Jeg trives veldig godt nå med den verden jeg lever i der jeg er tilbake trukket , jeg har endret meg mer enn jeg var ca før 3 år sidden . Da var jeg veldig høy lytt å måtte si alt kjempe høyt . Da var det liv i luggen . Det som er med meg nå er at jeg har ikke lengre den samme interessen for å synes som før jeg er bare med . Det er herlig det selv om jeg fremdeles tørr være meg selv så er jeg mye mer lyttende enn før å jeg har det mye mer herlig da jeg synes mindre å har trukket meg mer inn i min egen verden .

 

 

Takknemlig for September

 

 

Hva tilførte jeg meg selv i September ? jeg fikk mer dyr til tunet mitt her hjemme , jeg jobbet selvfølgelig alle dager i september helt frem til 24.00. Hva mer gjør jeg egentlig jeg kjenner det ekstra sterkt i over armene at jeg har jobbet mye . Klart massasje det gir kroppen en bra figur jeg trener som sagt alle dager . Det går liksom ikke en dag uten at jeg har noe jeg må gjøre eller skal gjennomføre. Det ble så mye nedbør her om dagen at jeg  kom meg ikke ut . Da ble det heller til at jeg var innom dyra mine også jobbet her inne mellom slagene her . Hva klarte jeg å få til i September jobb relatert ? jeg holder jevnlig med å bygge opp alt jeg gjør med å jobbe med 5 jobber daglig i tillegg til dyra mine så blir det litt å gjøre men jeg trives med dette . Det er for meg livet mitt å kunne være en fri kvinne å jobbe så mye som jeg bare over hode orker . Det har jeg alltid gjort i fra jeg var liten å det samme gjør jeg i dag.

 

 

Dette med å ha blitt lært opp til å lære meg litt om alt så er det så mye lettere for meg å sette meg inn i dyre drift selv om jeg hadde høner for litt over 20 år siden så er det en ny gjeng jeg har nå . De er så herlig å jeg tenker vi blir mer og mer venner for vær dag som går. Det går på tillitt å at de skjønner jeg vil de bare godt . De har ikke vært så vant med at de har blitt snakket med så mye disse dyra så jeg må være en del sammen med dem . Det gir meg veldig mye tilbake merker jeg . Det er herlig å jeg mekrer at jeg har mer harmoni mellom alt jeg her .

Dette med å klare å bygge opp vekst i bedriften min da jeg har jobbet ferdig 1 år og 10 mnd i morgen . Så er det vekst på løpende bånd . Dette med å ha klart å få opp tallene å klare mine mål . Det var en mann som spurte meg om jeg noen ganger sov ? jeg gjør det men jeg sover lite i perioder som mine naboer kan bekrefte så er denne blomster potten i vinduet sitt ofre. Så de kan aldri være 100 % trygge på hvor  jeg er henne om jeg er hjemme eller om jeg er her . Det liker jeg veldig godt. I dag da jeg hadde en samtale med en veileder kunde så ser jeg tydelig at naboer stirrer veldig her på tomta mi å undrer på hva jeg holder på å bygge . Det er ikke for alle å vite for jeg snakker ikke med naboer å jeg har trukket meg helt tilbake . Dette med drama det gidder jeg ikke. Derfor vil jeg ikke ha noen form for kontakt . Det er for meg det aller beste så slipper jeg intriger eller drama . Det er ikke for denne frøkna her .

 

 

Dette er en periode der jeg kan kjenne på gleden over prestasjoner

 

Når vi gjør ting bra så er vi ofte ute etter hvem er jeg lik nå , da vi gjør ting dårlig da er vi vel også veldig ute etter hvem vi ligner nå. Jeg har ikke ønsket å sammenligne meg med noen av mine foreldre eller andre for så vidt . Jeg får jo høre at jeg ligner veldig mye på min bestemor også min farmor . De var begge to veldig bestemt å sta begge to. De viste hva de ville . Begge to var i grunn uavhengige damer som var noen slitere . De lærte meg veldig mye , mine foreldre har lært  meg masse de også. Det er en ære å lære . Det vi lærer i våre fall gruver selv er lære rikt . Det vi før var redde for er noe jeg har valgt å bekjempe . Det er frykten for det ukjente. Det å frykte noe en ikke vet om det er noen grunn fro frykt . Det er en glede de ganger jeg har gjort feil – Eller gått litt på tryne . Det er da jeg har best fart i å utvikle meg for jeg vil ikke legge ned . Da må jeg utvikle meg å få opp gassen .  Mamma og pappa var begge to veldig kreativ å dyktige . Takknemlig for at de lærte meg livet , jeg lært å bli en selvstendig ung dame , som skulle kunne selge å være dannet , hyggelig også ikke minst sterk. Det jeg setter stor pris på er at jeg faktisk aldri gir opp selv om jeg har flere gange tenkt nå gir jeg opp så kommer det alltid en av mamma eller pappa sine ord, du gir deg ikke nå ? Dette kommer du til å klare jeg vet det sa alltid mamma . Pappa var en som brydde seg om meg , men han sa ikke alltid så mye selv om jeg vet at han bryr seg . Det betyr aller mest nå i dag at han bryr seg så jeg er veldig takknemlig for det.

 

 

Å reise negative tall til mer positivt var en kompis av meg som sa , det er bare du Elin – Weronika som klarer å reise deg igjen og igjen . Det viste han at jeg trenger ikke å bekymre meg for deg. Det er nok sikkert slik mamma og pappa tenkte rundt meg . Siden de aldri sa så mye men de tenkte nok like mye som min kompis gjorde . Det er fint å vite at jeg har noen som bryr seg . Selv om jeg i denne perioden nå har lært meg å lære meg mer alene . Det er fint men jeg tenker vi har alle noe vi kan utvikle oss på . Før sommeren eller i sommer , så hadde jeg ett hav av ting jeg ville få gjennomført . Det er nå snart i havn , jeg ville ha bygget ett ande hus det er på tur ikke helt ferdig enda men ikke mye igjen egentlig . Dette å se at ting blir mer til mens jeg jobber på så er jeg veldig takknemlig . Det ble ikke like mye muring som jeg hadde planlagt men det ble litt å en hyggelig stund .

 

Jeg er så takknemlig for all hjelp jeg har klart å få i mellom alt her for jeg har ikke klart å gjøre alt helt alene . Det jeg må gjøre ute er det jeg har prioritert mest. Det jeg kan vente med er det jeg ikke har fått gjort . Så er det ikke alt en har råd til å gjennomføre selv om en har både lyst å engasjement men det kommer seg så jeg har fått ting som jeg skal få fikset mer her så jeg må si jeg er i rute bare været blir mindre vått nå så hadde jeg fått til det siste rest som jeg har igjen så hadde jeg blitt fette glad. Det er ikke så lett da en må jobbe mye for å få inn penger mellom alt . Det er en bragd å se hva jeg faktisk har lyktes med jeg er så stolt over meg selv at jeg har ikke ord. Så har jeg fått alle dyra her som jeg daglig har kontakt med . De har blitt mitt tempel for å være ærlig . Det er så fascinerende å snakke med de jeg bare elsker de så herlig at jeg gleder meg veldig til å daglig gå ut til de for å høre med dem hvordan de har det om du skjønner . Det er så fette digg.

 

 

Jeg gjør det aller meste på gammel måten , da mener jeg hånd sag som tar litt lengre tid så det er ikke for amatører dette men jeg kommer meg . Det jeg vil er å kunne være mest mulig selvstendig vil ikke be om hjelp hele tiden . Ønsker selv å kunne gjøre mer alene uten å måtte be om hjelp hele tiden. Det er så fritt å gjøre ting her alene mellom musikken av dyrene . De er nysgjerrig på hva jeg gjør de hører jo at jeg holder på. Gleder meg så til å kunne få ordne de en mer artig lufte går enn de har pr i dag. Så de skal bare glede seg for det er mye bra i vente med dem . Det er en reise å jobbe det er en reise å leve som jeg gjør . Det er nettopp det jeg digger aller mest så er det det jeg gjør som ikke alle vet . Det er så artig å sprenge mer grenser . Det er noe vi alle må gjøre i blant . Å leve livet å gjøre akkurat det samme vær dag, fuck det er så kjedelig jeg trenger variasjon for å ha det bra. Det er det som er det beste for oss alle egentlig . At vi ikke bare stagnerer å forfaller . Dette med å tvinge oss til å lære mer å dette å kunne utvikle meg mer så er det noe jeg har gjort i år så er det å sprenge nye grenser . Det digger jeg å jeg skal utvikle meg mer fremover å kan ikke tillate å være lat eller å ikke gjøre gode ting for andre mennesker . Det er så viktig at vi ikke låser oss fast i å bare være i det vi er trygge i . Det er bare en refleksjon å noen ganger så har jeg 100 % rett å det er det jeg trur denne gangen også. Det er veldig spennende tid fremover å jeg må si jeg gleder meg så til oktober skal få mine også dine fotavtrykk. Det blir herlig .

 

 

Anbefaler deg å ikke bare være i ditt eget gjøre noe for andre å ta deg tid til å hjelpe de som trenge deg. Det er viktig for oss alle at vi kan ha noen som er for oss .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg