Det er bare så spennende dette livet

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Jeg håper at du har det fint , jeg må si jeg har det helt topp. I dag kommer det til å bli en nydelig dag. Det er så herlig at jeg har ikke ord. Det å kan nyte sommer temperatur ute nå er herlig . Jeg må si dette kan jeg lett bare elske vakkert om du forstår .  Vi har en nydelig dag om vi selv ønsker å være i det vi bestemmer oss for . Jeg har den oppfatningen at om min holdning er bra så endrer verden seg mer . Å det er slik om vi bestemmer oss for å være vonde eller hevne oss så er det noe som forteller oss om vår egenskap . Det er ikke en bra ting å ha i seg.

 

 

Jeg sitter ute nå i skrivende stund å nyter utsikten min , den er mot dyra mine som bare er helt fantastiske . De rømlingene de er like borti her så jeg har fått lagt til mer mat til de så de skal komme hjem . Det er ikke lett å skal springe etter de , de kommer jeg er helt sikker på det. Bare å være rolig her nå å følge med . Det er akkurat dette med å ha mer tålmodighet å det er ikke alltid at en har det , men i dette tilfellet så er det en dyd av nødvending het . Det er ikke bare bare da en holder på i alle retninger men jeg vet jeg kommer i mål til slutt .

 

Vi startet i går med å bygge oss ett ande hus på lav budsjett så vi får se hvordan det blir . Det er ikke bare å kjøpe alt nytt men dette med å skape noe selv ut av mitt kreative hode så er dette helt fantastisk . Ender de legger mellom 200 egg i året eller mer da de har det bra å er tilfreds . Dette med å skape noe som jeg gleder meg så til så er dette noe jeg skal gjøre mer av fremover dette med å være kreativ har aldri vært en ukjent fenomen med meg. Det å være den karakteren som ikke alltid passet inn er meg det. Det som er så fint er at jeg tenker ikke slik i dag.

 

 

Jeg definerer dette som en gave der jeg kan være meg selv helt enkelt å jeg kommer aldri til å være en annen karakter enn bare meg . Det å være en liten kjapp tur på butikken i dag tidlig er veldig sjelden jeg faktisk er  hjemme fra i grunn. Det har bare blitt slik at jeg er mer hjemme her en på rek over alt. Det er alltid noe jeg skal gjøre her hjemme eller at jeg skal jobbe . For øvrig så er det blitt min livsstil det er bare nydelig .

 

Jeg føler mer at jeg nå er i pakt med meg selv også hva jeg skal gjøre fremover . Dette med å følge drømmen min er blitt en ting jeg bare må gjennomføre .

 

Selv om jeg kan merke at ikke alt jeg drømmer om er lett å oppnå , det er alltid slik at det som kommer for lett til deg det drar like hurtig igjen nå merker jeg at dette jeg selv jobber opp selv om jeg i perioder her kan ha det litt variert så har jeg hele tiden nye kunder å det er bare så herlig . Det forteller jo at jeg gjør de rette tingene å jeg er veldig takknemlig for alt jeg skal gjøre å litt til .

 

Om drømmen min i utgangspunktet var å skaffe meg mer dyr her jeg bor var nok ikke det jeg hadde bestemt meg før aller først . Dette med hva vi vil gjøre å dette med å ha noe å gjøre for er vel det som har blitt viktig for meg . Dette med å ta vare på noen andre også dette med å være i bevegelse så er dette noe jeg gleder meg veldig til å få til . Jeg drev med høns for over 20 år siden så det er ikke nytt for meg men det er and jeg har aldri før har holdt på med som jeg også gleder meg veldig til . De har en helt utrolig sjarm å ikke minst personlighet som jeg ikke trodde de hadde . Samtidig så er en i en lærings fase med å utvikle seg mye mer enn jeg hadde våget å tru på. Dette med at jeg ikke har fått til alt enda er bare tids spørsmål. Denne weekend så får jeg takk og lov en del hjelp her så da byr det ikke på så mye problemer da går ting mye fortere takk for det . Det er da en er sykt takknemlig for at en har venner også kjenner mange som en kan be om litt hjelp så en får ting unna på en , to og tre.

Jeg har en vane med å bare ta action i livet mitt å gjennomføre det jeg har bestemt meg for så blir det smud .

Om vi bare gjør akkurat det samme hele livet vårt uten å forandre oss eller ta noen endringer så blir vi aldri 100 % utviklet. Vi blir jo i grunn bare dummere på en måte. Det er fordi hjernen vår utvikler seg ikke den blir ødelagt som igjen gjør at vi kan få demens osv . Dette med å tvinge oss med å være i noe annet enn vanlig er lurt . Jeg tenker det er smart å igjen hva oppnår du selv tenker du? mange er dessverre redd for endringer men de endringer vi gjør er jo for å bedre fremtiden vår. De erfaringer som vi har tilegnet oss er gode å ha med seg i fremtiden . Det er noe jeg har merket godt så er det nettopp dette med å ha erfaring ved å takle de utfordringer som vi kan møte på her i livet hvor verdig fult det faktisk er .

 

Vi opplever det vi skal jeg tenker litt slik at de erfaringer som vi har i bunnen de er jo avgjørende for vår kommende suksess i fremtiden . En må ha mål men samtidig så må en også ha ambisjoner å være litt løsnings orienterte for å klare det en skal gjennomføre . Det er aldri helt lett det her men vi klarer alt om vi bestemmer oss for det så er det aldri noen problem .

 

I dag skal jeg ordne til litt mat til meg å ungdommen her som hjelper meg

 

Dette med å sette pris på den hjelpen jeg får er noe jeg gjør ved å gi tilbake enten i hjelp eller at en belønner de med  noe annet tilbake . De trenger å lære å kan dele også hjelpe det har ikke barna noe vondt av. Jeg bidro alltid for mine foreldre å dette er noe vi alle må være litt snille mot hverandre så får vi mer igjen enn om vi ikke gjør noe . Vi vokser jo selv på å lære nye ting å det er nødvendig for fremtiden vår.

 

Jeg hadde i grunn lyst til å kjøpe hele butikken i dag da jeg var det er så underlig men ja det er alltid noe som frister mer enn andre ting det er bare det at en kan ikke alltid bare ha det en ikke vil noen ganger må vi unne oss litt mer . Det er nydelig med å lage god mat sammen med andre eller alene . Det er like viktig at en lager god mat i ensomhet . Så jeg må ha litt mat så jeg kan lage litt forskjellig her det er noe vi trenger så er det å kan kos oss for å ha det godt .

 

Jeg føler jeg er på så rett vei her hjemme med å få til det jeg har ikke fått gjennomført så er det nå mer eller mindre i boks før sommeren er over. Det gikk fritt for paller men det får vi rikelig i neste ute så jeg bekymrer meg ikke i det hele tatt for akkurat det. vi klarer å få ting til akkurat som vi selv vil å jeg har flere ideer på lur så denne perioden så skal vi få til å gjennomføre mer her så jeg frykter ikke i det hele tatt jeg . Frykt avler frykt så vi må heller fokusere på det som gir livet vårt mening å jeg er så klar på at jeg skal klare dette så jeg bare gleder meg så til å få ting gjennomført . Gleder meg veldig må bare si det.

 

Jeg har en tendens til å bestemme meg for alle mulige planer for å få ting gjennomført her nå i dag kom jeg på flere som jeg skal få gjennomført . Så jeg tenkte i grunn i år å klare å få til å ordne alt jeg skal fikse på her med nesten ikke budsjett her dette å se igjennom alt en har å se på gratis sider her på fb så er det i grunn mye en kan få som jeg kan lage noe av . Det er noe jeg har blitt mer bevisst på. Dette med å få til røykeriet er noe jeg skal få gjort mer av . Det har bare tatt litt på denne perioden med løse dyr på tomta . Det er jo en grunn for de er vanskelig å få inn de har jo vært vant med å være løs da skjønner jeg så klart mer men det kommer seg heldigvis jeg har trua på at det skal ordne seg så da gjør det så klart det .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg