Det er bare muskler på deg , lite fett igjen …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

 

Håper at du har det fint i dag jeg må si jeg er veldig glad for alt jeg ha fått utrettet i dag. Det er liksom dette med disse dørstokk mila igjen vi venter eller avventer til vi ikke orker eller at vi bare kjenner at noe pusher oss mer – I dag ble det en slik dag nå gjør jeg bare det . Det er så herlig i grunn å få ting mer og mer gjennomført her . Jeg gleder meg veldig til å kan stråle i med at jeg er ferdig men jeg er under veis så prosessen den er i gang ikke sant så det er ikke så mye å klage over . Det er under behandling som en bruker å si det.

 

 

November er her å jeg må si jeg gleder meg veldig til å få satt ting på agendaen

 

 

Dette blir en måned som jeg har satt meg mye mer mål . Dette med å jobbe mer dedikert å målrettet for å sprenge mer mål også grenser . Dette med å se hva jeg klarte i oktober så er jeg nå på mer riktig vei . Dette kan ikke bli verre bare , enda bedre . Dette med å se at en gjør ting riktig å rett rekke følge så er jeg veldig takknemlig for alt . Dette med å søke drama er ikke meg , dessverre for deg som elsker dette så bare styre unna meg . Det funker ikke på mg , det som skjer er at jeg trekker meg helt eller delvis unna deg . Det er bare fordi jeg klarer ikke drama , kverulering eller dette med å hele tiden må diskutere for en vær pris . Da er jeg ferdig snakket med dette .

 

 

Hvilke hoved mål er det primært for denne mnd ? det er mange hoved mål også del mål de holder jeg hovedsakelig for meg selv . Dette jeg kan dele her er at jeg har satt meg mer hårete mål i bedriften ved å skal ha mer økning i mine jobber . Det klarer jeg bare så lett som bare det . Det kommer seg å en må rett og slett snu det en var i til å endre mer fokus å dette med å være mer avslappet for det meste . Det er en tid for alt å jeg merker at tiden er med oss.

 

 

Før fryktet jeg å tape eller dette med å ikke prestere godt med en gang. Nå i dag er det ingen fare for meg å gjennomføre en feil eller flere for jeg lærer mer av det en å gjøre alt riktig med en gang . Dette med å se at jeg faktisk klarer å gjøre mer enn jeg gjorde før så er det en prosess som jeg har jobbet målrettet med. Dette å rydde opp ute mellom alt , gjøre det mer hyggelig ute så en kan ta i mot kong vinter med strake armer å ben . Jeg gleder meg veldig til å kan si jeg gleder meg veldig til alt som skal skje med meg også dyra mine vi skal sammen få det mer hyggelig her . Dette med å ha litt igjen på ute gården så de får den mye større er en sann glede for meg . Det er en begynnelse for fremtiden å jeg gleder meg .

 

 

 

Det er bare muskler på deg , lite fett igjen

 

 

Etter at jeg ble massør så har kroppen min endret seg mer og mer , jeg har bygget opp muskler så det er bare det over på kroppen å overarmene mine er nesten blitt 3 doblet så store som de var før . Det er en behagelig følelse om jeg må kaste ut noen her som ikke oppfører seg . Eller jeg skal jobbe med fysisk tung jobb så er det veldig hyggelig å kjenne at kraften min er bare helt magisk . Jeg i dag formiddag løftet over 600 kg paller her som jeg bare måtte endre litt på . Det er herlig å få trene litt å bruke markløft å dette er jo i grunn fysisk trenging men det er lett som en lek . Før slet jeg men i dag sliter jeg ikke jeg blir bare mye mer utholden for å være ærlig .  Det er jo dette med å være alene som jeg er så holder jeg alltid mye på å ordner også fikser her helt alene . Det er befriende å slippe mas i grunn i fra en mann for hvordan alt skal være slik eller slik . Da jeg hadde en mann så var det aldri hjelp å få med noen av mine prosjekter av betydning så jeg har i grunn vært vant med å gjøre alt alene . Til og med da vi fikk ved så var det jeg som kastet den inn . Så det sier jo seg selv at en har aldri gjort seg avhengig av andre å takk og lov for det.

 

 

 

I sommer hadde jeg over gromt med prosjekter i vinter har jeg tonet dette mer ned til å gjøre det jeg kan få ferdig nå å heller roe ned å være mer i det jeg skal gjøre inne nå i vinter . Her klarer jeg ikke helt å roe ned i grunn . Det kan lett bli veldig kjedelig som mange bruker det ordet eller for meg så har jeg aldri brukt det ordet i min munn på disse årene . Fordi jeg har alltid noe å holde på med. Dere som kjeder dere få dere en til hobby som gjør at dere får mer livskvalitet eller dette med å gjøre mer for dere selv . Dette med å kjede seg i dagens samfunn da er det noe galt av sted . Det betyr at vi har ikke nok innhold i dagen vår eller at vi er for overtenkende på alt . Vi må heller være mer i kroppen vår ved å være mer tilstede å heller bygge gode relasjoner rundt om kring . Dette med at jeg ikke har så mye kontakt med omverden som før , er fordi jeg orker det rett og slett ikke . Jeg snakker daglig med alt i fra noen få til 20 – 30 samtaler med ulike kunder så jeg orker ikke alltid å være så sosial som jeg var før. Dette behovet mitt blir dekker ved jobben min . Dette med at jeg jobber mye med å gjøre alt av mine hobbyer til mer jobb her så har jeg mer styrke for å jobbe så mye som jeg gjør for å klare mine mål jeg har trua å det må du også ha om du bestemmer deg for noe.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg