Det er alltid utfordringer med alt ….

Hei kjære lesere 🧡

 

Hvordan har du det ?

 

Bra håper jeg at du har det jeg må si dagene de går unna meget fort jeg gleder meg allerede til helgen da var det meldt nydelig vært . Dette med å  nyte alle dager er noe jeg gjør men i blant går dagene veldig hurtige å det er i grunn veldig godt å se . Dette med å planlegge ting er for meg ikke alltid like lett for det kommer alltid noe som en må gjennomføre regner med de aller fleste har akkurat det samme men jeg mekrer at tiden gjør så avgjort mye med en å ved å klare å gjennomføre de mål som en setter seg så er det noe å være mer fornøyd med enn om en bare måler seg til nesten i mål . Dette med å ha planer eller bare bestemme seg for å gjør mer enn planlagt det er meg det. Jeg har nå startet med å skal starte i løpet av dagen å begynne å få malt nede i kjelleren . Dette kommer til å bli så bra noe jeg gleder meg veldig til slik at jeg kan få en annen look nede på rommet å ikke minst at en fikser opp her hjemme slik at det blir så mye bedre enn det først var .

 

Det er alltid utfordringer med alt

 

 

Det er litt underlig alt men jeg merker at ting som en ikke skal få til det er noe en blir uløst en periode . Dette med å klare å knekke koder er noe jeg nå i det siste har lyktes mer med . Jeg har plantet mye i det siste å jeg har aldri hatt slike grønne fingrer som det heter , nå ser det ut som jeg har klart å fått meg det . Dette er så gøy at jeg har slev produsert mer blomster her som jeg skal bruke i kremer blant annet – Dette med å få ting til er noe jeg alltid elsker . Jeg er en arbeids narkoman å jeg har ikke en evne til å ikke jobbe .. jeg lurer litt på da jeg ligger for døden er jeg da klar for å gi slipp på å jobbe ? det har jeg alltid lurt å underet på… min farfar døde rett etter middagen etter å ha vært daglig ute etter å ha hjulpet på gården som han daglig gjorde hele tiden den jobben som alle de andre ikke foretrakk den gjorde han for å hjelpe onkel . Dette med å ta jobben å gjennomføre den uten å vise misnøye det var far i ett nøtte skall jeg ser å beundret hans mot sakte med sikkert så klarte han å gjennomføre alt han skulle eller hadde satt for seg. Dette med å gjennomføre var det viktigste å ikke minst dette med å lære bort å gjøre en god jobb. Far var en utrolig snill og omtenksom mann som jeg hadde ett meget godt forhold til , uendelig glad i han å det samme var han i meg , vi hadde et veldig nær relasjon å det å ha en oppvekst der jeg tilringte masse tid sammen med de er noe jeg er uendelig takknemlig for . Vi lærer i alle relasjoner selv de dårlige relasjoner lærer vi av . Det vi ikke liker enten  blir vi akkurat det samme eller det stikk motsatte av hva vi vokste opp med. Jeg har lært av hvordan jeg har vokst opp. Jeg er arbeids narkoman å jeg merker at jeg også pappa er akkurat like da det kommer til å gjennomføre jobb … jeg klarer ikke å se helt at andre ikke klarer å jobbe om de er syke jeg gjør det å har alltid gjort det hvorfor klarer ikke andre det samme . Da en er oppvokst som jeg så skjønner en sikkert mer hvorfor jeg er som jeg er. Dette med å ha hatt en streng oppvekst men , også forklaring undervis hvor viktig det er å være i jobb . Selv om da en er syk så dro jeg selv alltid på jobb . Den perioden jeg var i en skilsmisse også hadde store smerter så dro jeg selv på jobb . Jeg hadde bestemt meg for å overta huset å jeg måtte jobbe masse for å kunne klare dette. Det ble å påta seg mer jobb enn jeg egentlig maktet , jeg hadde 8 jobber på det meste å jeg hadde flere aktivitet for barna jeg var trener for de også med på fotball gruppen det var alltid noe jeg var med på for de. En gang i restauranten jeg følte meg ikke bra, jeg hadde indre uro hjertet var på tur ut av meg . Jeg hadde det så tøft men jeg sto han av på jobb . Den indre smerten var utholdelig men på jobb var det å gå 300 kilometer i timen gjester skulle ha vin og mat i rett tid. Så faller jeg om i baren over vin dunker også mase flasker . Jeg er kritt hvit i ansiktet å jeg har det ikke bra. Da fikk jeg beskjed om å dra hjem . Jeg gjør som jeg får beskjed om å dagen etter er jeg på jobb igjen . Dette med å ta seg tid til meg selv har jeg aldri gjort. Å dette med å lære barna mine at jobb er viktig å fravær kan vi ikke ha for mye. Dette med lovlig fravær er en ting men en kan ikke være borte i tide og utider heller. Jeg er alltid veldig kritisk da de er borte i fra jobb , da merker jeg at det er mer pappa i meg enn jeg trodde . Jeg er akkurat likens som han men jeg mener at de aller fleste kan gjøre noe på jobb selv om en ikke har det helt topp. Dette med å unnlatte det er ikke min greie . Sikkert også fordi jeg vet hvor  mye ting koster å ha folk syk er ikke noe som er stas for en bedrift uansett.

 

Lærer i absolutt alt

 

Jeg må si jeg er så dedikert for tiden jeg får gjennomført alt å litt til .. jeg er ikke en sinker heller tvert i mot jeg er en som gjennomfør det meste her også litt til . Mamma sa alltid om meg å til meg at jeg var alt elle ingen ting , det stemmer i grunn veldig godt. Dette med å gjennomføre alt jeg har klart til nå er bare en bragd å ikke dårlig i det hele tatt. Dette med å ha så mange baller i luften så er det nydelig å ikke det som knekker meg det gir meg heller mer action med at jeg gjennomfører mine planer å går for gull. Dette med prosjektet mitt som enda ikke er ferdig jeg er så spent på om hvordan det blir jeg har i grunn ikke ord. Det er enda flere dager igjen av det så hva som skjer her vil tiden vise så skal du faktisk få høre etter ent prosjekt . Dette med å holde mer til meg selv har jeg gjort i den siste tiden jeg forteller ingen ting å holder det meste for meg selv. Dette med å fortelle mine planer eller hva jeg har tenkt å gjøre . Det gjorde jeg da jeg startet opp Gruben Massasje, flere som sa jeg ikke burde starte opp men jeg gjorde det å jeg angret ikke . Dette med at du eller andre skal fortelle meg hvordan livet mitt skal være er jeg ikke interessert i å høre noe av. Det å ha menneska som suger energi de vil jeg heller ikke ha noe av , verken kunder eller venner . Det er så slitsomt med de .. dette med å være kritisk til alt hele tiden hvorfor være det ? vi må heller kan klare å ha noen mer hyggelig å finne på en å kritisere eller må snakke andre ned. Jeg har valgt derfor å unnlate å fortelle om ting før jeg starter opp med de. Så jeg slipper med disse negative gulpene som jeg ikke fordrar i det hele tatt. Dette med å veie sine ord før en formidler er i grunn ikke dumt det å gjøre det er å anbefale å dette med å heie opp også frem andre i stede for å lete etter feil med de er så dumt. Dette har jeg kjent på å jeg merker at jeg har det 1000 ganger bedre da jeg unngår negative situasjoner å vi har det så mye bedre inne i oss selv . Det er bare å anbefale å nyte livet mer også gi litt fan i hva andre måtte mene om meg også deg.

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg