Det er alltid nydelig …

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper du har det fint i dag , jeg må si dagene de går unna å en ser at weekend går hånd med uke dager . Denne weekend fikk jeg mer utbytte av alt . Dette med at jeg jobber så mye som jeg gjør så har jeg ikke alltid like mye tid for å være som dere alle andre. Det koster for meg å ta meg fri men jeg har vært flinkere denne helgen til å gjennomføre dette mer . Har tatt meg helt fri i fra massasje jobben å det har vært helt nydelig . Bare dette å ta seg fri i mange timer i dag ifra veileder jobben å ta meg en by tur gjorde susen for å være helt ærlig .

 

 

Det er alltid nydelig å se andre

 

 

Dette med å bare sitte hjemme her å bare være til kan fort bli ensformig men jeg nyter tiden min må bare si det. Dette med å se verden ut i fra mitt syn kan for mange være begrenset . Dette med å være hele tiden i læring så klarer jeg mer å engasjere meg mer . – Selv om  noe jeg gjør i jobben min er ikke alltid like interessant men jeg må nå være mer tilstede i mitt eget liv enn at jeg bare er for jobben eller de få jeg nyter tiden min med. Det er viktig at en er i en voksen prosess der en er mer tilstede å kan nyte livet mer . Det er alltid nye Utfordringer med alt jeg gjør jeg merker nå så tydelig at jeg er i en prosess der jeg vil endre meg . Enere å utvikle meg mer . Dette med å bygge på bedriften min med mer egen produserte ting har jeg lyst til å kunne få til . Dette med keramikk kom så sterkt inne til meg men vi får se hva jeg klarer å få til å gjennomføre .

Jeg kan ikke klage over alt men jeg merker at jeg er moden for å få en eller 3 nye hobbyer som gir meg mer energi som gjør at kroppen min er mer i balanse. Det er viktig at en tørr å produsere også være til jeg har mer av alt dette i meg å jeg må si jeg er så glad for alt jeg har fått til . Det er en tid for å anerkjenne for meg selv at jeg lykkes mer med mine verk enn jeg taper .   Dette med å være mer i balanse så merker jeg at jeg er på så riktig vei i livet mitt med min lille bonde gård på tunet her så har jeg blitt mer selvberget her på tunet å jeg må bare si at mine ender også høns har gitt meg mer tilbake enn jeg hadde våget å tru. Det er en tid for å anerkjenne at tiden er inne mer for en lysere periode her på tunet å jeg merker at jeg har klart mer enn jeg hadde våget å tru.

 

Hobbyer blir fort mer en en hobby til meg men jeg tror dette kan bringe mer inn lekenhet her hos meg . Det er krevende å bare være i en ting å jeg merk at jeg trenger mer for å være i rett balanse for jeg mekre at jeg skal være mer her på kloden å virke mer klok som bare det. Dette med å mestre alt er ikke viktig men det er gløder for er jo dette som vokser for oss alle. Dette med å gjøre mer for å selge mer av mine egne produserte varer er noe jeg gleder meg til . Lille butikken min skal bli mer meg som jeg kan få mer fotavtrykk på den slik at jeg får mer gleden av å jobbe med den . Det er en tid for kjærlighet men det kommer alltid da det passer . Akkurat nå så har jeg ikke tiden til deg. Det kommer alltid da den rette dukker opp men pr nå så vil jeg kun jobbe også være i det jeg trives i å det er å sitte å se på folk å snakke med andre så er det barna mine som er livet mitt.

 

 

I dag ble det en liten tur på felles kjøpet for å kjøpe litt mer mat til dyrene , det er alltid hyggelig å ta turen dit å møte på flere kjente der. Det er mange vi ikke ser fordi vi er på ulike plasser . Dette med å bevege meg mer ut for å se på dere andre nydelige folk så gir dette meg mer ro også energi for å være til . Det er en gave også kan være sammen med andre å møte igjen gamle kunder , venner også de jeg bare vet hvem er . Det gir meg mer energi for å starte dagen mer her hjemme å utvikle meg mer for å klare dette så må vi slippe mer av det vi ikke ønsker å samle på.

Jeg tror jeg er på riktig vei for ikke alle klarer å mestre seg selv så hvordan skal jeg kunne klare å mestre alt jeg har å stri med. Så merker jeg at jeg er så stolt over alt jeg har klart å bygge mer opp her jeg er stolt over mine prestasjoner til tross for alt så er jeg kun meg selv å har ingen andre som stiller opp for meg . Så i dag orket jeg ikke å rydde snø vet du hva jeg gjorde ? jeg tok bare bilen min å kjørte den frem også tilbake mange ganger . Akkurat som jeg hadde kjørt feil å måtte rygge hjem igjen . Ha ha ha , det er slike dager jeg liker aller best da ting ikke blir gjort aller best. Å da jeg ser naboer har fres så har jeg en bil jeg kan kjøre opp løper . Det funker dette også. Nå er det litt kvalitetstid sammen med meg selv her hjemme mellom veileder samtaler . Det er stas for meg å kunne nye å slappe av å det er nettopp dette weekend er for .

Ønsker deg en nydelig weekend .

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg