Det er alltid lett å holde fokuset på det …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det kjære deg. Dette med å være i alt som skjer rundt meg er det som betyr mye i gruen . Det føles på en måte som jeg har slitt meg helt ut i grunn. Dette med å bygge samtidig som jeg jobber 24 /7 det er ikke for amatører det . Jeg har hatt litt .pause på prosjektet mitt er litt nødvending for meg å finne pusten tilbake . Dette med å ha det høye tempoet mitt er ikke for alle å klare det skjønner jeg . Det er i blant til og med for meg litt for mye men da feirer jeg bare med litt mer jobb . Så gal er jeg blitt at jeg klarer ikke å ta meg helt fri .

 

 

Dette med å planlegge mer også bare finne ut av ting så blir det så mye bedre .

 

 

Jeg har bestemt meg for å kunne jobbe mellom alt her å jeg gir aldri opp selv om jeg kan føle at tingene her i grunn tar litt lengre tid . Det er akkurat det som er vi er mellom alt her også skal vi være i balanse mellom alt så må en bare stå på litt. Det er alltid hyggelig da en kan få ting  mer gjennomført her så det er herlig .

 

 

Dyra mine de har mer og mer harmoni mellom seg her å det er en ære å ha denne stoltheten av en gjeng damer også herre andriker det er herlig å se at dyra de kommuniserer med oss . Det er bare slik det er vi er her også de er der. De har følelser akkurat som vi har det er utrolig fascinerende. Dette med å være så takknemlig for at de gir meg egg . Den nye ande mora her har gitt meg nå 3 store egg. Det er helt sykt for en nydelig gave jeg får vært dag. Dette liker jeg veldig godt må si jeg er så takknemlig for alt her i grunn å tenker vi kommer til å få det magisk sammen de også jeg . Dette med å ha så mange ting på min agenda så gir dette meg veldig mye tilbake . Det jeg ser at jeg faktisk har lyktes med å prestere så har jeg til nå takk og lov fått gjennomført mye mer enn jeg hadde trodd selv .

Til tross for alt så må en også leve å ha det godt mellom alt.

Jeg er klar over at jeg har en tendens til å sluke meg inn på å bare gjøre en ting eller at jeg ikke unner meg noe . Dette er ikke helt riktig jeg tenker nå mer på at jeg skal nyte livet mellom alt her å jeg skal være mer stolt over hva jeg faktisk har klart å lyktes med til nå . Dette er ikke for amatører det som jeg holder på med akkurat nå. Det er en kamp alt i blant men jeg velger heller å fokusere på hva jeg faktisk klarer å lykkes med. Dette med at jeg har hus og hjem , har ett høns hus også ett lyst hus å snart har jeg ett ande hus . Tenk at lille meg klare å fikse alt dette alene ? det er ikke dårlig synes jeg . Det er lov å skryt da jeg er alene om absolutt alt .

Dette med å ikke ha tegning på noe en bestemmer seg for er litt meg det

Jeg er ett kreativt menneske som alltid har likt å utrykke meg som du ser det eller at andre kan legge merke til det jeg gjør . Dette med å ha så mange ting jeg vil gjøre så kommer ting til kort i blant men det er ikke fordi vi ikke kan gjennomføre ting det er fordi vi skal ha en liten pause . Dette med å være redde for å gjøre noe nytt eller at vi tar flere ting for gitt så er det så klart ikke annet å gjøre en at vi kan bare gønne på å jobbe videre. Dette med å gjøre ting for første gang her å ikke helt vite om en lykkes med det eller om vi klarer det. Det er ikke for alle å klare ting jeg har bestemt meg for å være den som baner vei for andre her å ikke er redd for å ta litt plass.

Dette med å ha blitt en liten bonde her så har jeg i grunn det det er jo som en liten små bruker da en har skaffet seg litt dyr . Dette med å ha Ender og høner og andriker det er helt magisk . De tilfører dagen min det jeg trenger av glede . De har slik sjarm at jeg blir fascinert av dem . Dyra er vel de vi kan stole aller mest på . Det er hos de en kan føle seg verdifull uansett hva en har på seg eller gjør. De er enkle å bare herlige . Dette med å se deres nysgjerrighet ved at jeg holder på å bygge mer her er så herlig hører den nydelige praten mellom høner også ender. Det er en fryd også merker jeg selv at de gir meg li livskvalitet . Dette å bety noe for noen så gleder jeg meg veldig til å kunne få være for de å de merker jo at det er så. Dette med å se at mine hobbyer har spred seg til andre som har startet opp er bare hyggelig . Det gjør at vi felles kan lære av hverandre å gi oss tips for våre opplevelser rundt alt. Dette med å være alene så er det liten hjelp å få det er så artig at jeg har nære venner som støtter meg også ikke mist deler min hobby med å skaffe seg litt dyr . Dette er en livsstil i grunn da en blir mer selvberget her . Det er noe jeg gleder meg veldig til . Dette med å kan få til mer å at de får det så bra som jeg vil at de skal ha det i ande huset sitt . Å høne huset det er så artig for daglig så kommer jeg på noe nytt jeg vil gi de . Dette er en inspirasjons for meg noe som jeg oppriktig gleder meg til å få til å gjennomføre .

 

Jeg holder på å tenke ut litt hvordan jeg skal ha ute gården til både ender også høner . Skal jeg gjøre ett forsøk på å få det til slik at de kan gå i samme ute går men at de har ulike områder ? dette er noe jeg har tenkt litt på så må se litt på hvordan jeg skal anlegge dette her . Det er så artig da jeg ikke helt vet hvordan ting blir. Dette er så spennende at jeg må være ærlige jeg gleder meg veldig til å få ting gjennomført å ferdig her .

 

 

Det er alltid lett å ha fokus på det

 

Negative der en ikke ser løsninger men en ser begrensinger . Det er lett å bestemme seg for at dette skal vi ikke klare men , det er mer viktig at en kan få til å gjøre det litt og litt det vi har bestemt oss for så er vi mer nære for å klare det enn om vi bare setter på bremser for å stagnere vår egen utvikling . Dette med å være flere så går prosjektet fortere . Det er så klart at det gjør nettopp det , det er ikke noe annet som er mer sikkert en at vi kan sammen klare alt vi bare ønsker . Det ser jeg nå mye tydeligere at jeg klarer det jeg vil å bare tenke på alle som ikke har det jeg har i meg så får de ikke hjelp til å klare . Jeg håper at jeg har fått mye gjort her denne uken nå alene så jeg kan få gjennomført mer så jeg får ting mer unna . Planen er å be om litt hjelp til det jeg trenger så ting blir gjort i en fart om du skjønner . Det er slik jeg aller best liker det. Sinkere hater jeg de Elin får meg bare forbannet . Det er ikke noe som er mer irriterende enn at en som bare står å ikke gjør noe – det hater jeg , tror jeg har en over grom høy arbeids moral da jeg vokste opp men det er mye bedre det enn om jeg ikke hadde det.

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg