Det er alltid en plan for det meste sies det …

Hei kjære lesere 💛

 

 

Hvordan har du det ?

 

Jeg har det fint mellom alt her med jobb med veileder samtaler så kan jeg gjøre noe annet hele tiden . Dette med å endre her hjemme så er det noe jeg oppriktig ser frem til å få ordnet.  Jeg har over lang tid hatt store plener her hjemme som jeg gleder meg til å starte opp med , dette med å ta litt grep med å endre så er dette noe som vi alle kan gjøre . Det å se igjennom hva har vi for å kunne få en bedre look osv. Dette med å kaste også rydde her hjemme er noe jeg faktisk nå kommer til å gjøre mer av . Det er blitt ganske så fult i container i dag så jeg må si jeg er så takknemlig for hva jeg har klart å få inn i den . Det er sykt hva ne faktisk klarer å slippe bort i fra oss. Noe sparer vi bare på i det uendelige . Dette med å ikke kaste er noe jeg ikke kjenner til jeg elsker å endre energi å kaste noe er det som gjør min hverdag også ikke minst energien her hjemme en mye bedre plass å være . Dette med å ta vare på det jeg har å se igjennom hva trenger jeg å hva trenger jeg ikke er noe jeg går igjennom nå mer . Det er sommer følelse snart å jeg ser at denne weekend så har det faktisk meldt sommer temperatur da skal dagene nytes her hjemme med å gjøre mer her hjemme for meg selv . Dette med å ta rede på å være er noe som er veldig viktig .

Dagene er ikke like for å si det mildt …

 

Som grunder så er det ikke alltid like lett men jeg ser nå mer at jeg er takknemlig å ikke minst jeg er på rett vei i livet mitt. Dette med å starte ,med å nå planen så får vi se om vi klarer det. Det er en god kompis av meg som alltid sier det, er det noen som klarer det så er det selvfølgelig du . Det er gode ord å få å jeg trenger det . Det er tøft men spennende denne reisen i mitt liv . Det å være for seg selv å må hele tiden prestere kan i blant være vansklig men jeg trives å det er det som er tingen som gir meg veldig mye tilbake. Dette med å realisere det en drømmer om så er det ikke vansklig . Du må tro på at du skal lykkes. Jeg er i denne forfatningen at jeg kan klare absolutt alt jeg , bare jeg setter meg mer mål så lykkes jeg med disse også. Dette med å se at ting ordner seg for snille piker er noe jeg gløder for . Dette med å se at alt jeg har jobbet for er mer til meg enn mot meg. Dette med å være midt i mellom alt . Å samtidig føle deg som en fattig student men jeg trives å har det bra , det er akkurat det som er hva jeg trenger aller mest av så er det å ha harmoni og balanse så ordner resten fremover seg selv. Dette med å ha mye ting som hele tiden må ordnes her . Det hemmelige prosjektet mitt krever at jeg hele tiden må gjøre noe med dette.  Alt har nå blitt en rutine jeg er oppe å jobber til tidlig morgen å så er det bare å sove litt å opp igjen . En føler at bare har duppet litt men det får være slik en periode det blir bedre nærme vinter tenker jeg . Dette med å gjennomføre så skjer det alltid noe annet jeg må endre på eller at jeg må fikse. Dette er noe som skjer i de aller fleste hjem som jeg ser det. Det gir meg nå mye mer tilfredstillelse av at jeg har så mye mer gjennomført enn jeg hadde for litt siden . Det ser så mye bedre ut her hjemme også. Det er noe med det da vi får ting i mer ordne så trives en faktisk bedre. Dette med å rydde opp før jeg dør har jeg også tenkt på det er jo nettopp egentlig dette jeg gjør . Det å endre å ikke minst gjøre helheten så mye bedre her jeg merker at jeg trives mye bedre hjemme allerede jeg . Energien er mye lettere å jeg merker at jeg har en annen ro en jeg hadde før. Dette er noe jeg kan kjenne å føle på men ikke alle som bryr seg om dette å bare er . Jeg tenker å leve å nyte livet mitt . Dette medfører at jeg må velge bort noe i fra mitt liv , som tar min energi . Dette med å våge å høres å si i fra er jo egentlig ikke noe jeg har syntes var vansklig . Må jeg gjøre det så er det ikke vanskelig det er faktisk litt deilig å gi den karakteren de ordene som kommer til meg der å da. Nå for tiden er det sjelden jeg gjør det , men må jeg så ja da gjør jeg det. Dette med å være mer tydelig på hva jeg vil å ikke vil så er det lettere for meg nå jeg blir ikke lengre påvirket av andre . Jeg påvirkes kun av det som gir meg energi å jeg liker . Dette med å gjøre ting fordi det er nydelig for andre er helt slutt for meg . Jeg gjør det aller meste kun for meg selv eller barna . Dette med å ikke ha en agenda for alt er nydelig det blir så mye lettere enn jeg hadde det før . Mer anstrengt å jeg tenker ikke lenger på hva tjener jeg egentlig eller hvor mye har jeg i lønn denne mnd , det jeg fokuserer på er hva jeg må få inn i hensyn til dagnes utgifter . Dette med å planlegge å få inn alt til rett tid er ikke alltid det går etter planen men jeg har lært meg at selv om ting ikke alltid går etter min plan så går det seg alltid til etter hvert  noe jeg faktisk har sett konturer av så jeg har truen . Dette med at jeg har veileder jobben i tillegg til alt annet så har jeg flere ben også stå på. Noe som jeg faktisk er så takknemlig for . Det ser jeg nå i dag at det lønner seg for meg å stå litt mer på å jeg kommer til å gjøre det helt til jeg ikke trenger det . Det kan sikkert ta en stund til men jeg er så glad for at jeg faktisk nå har klart å utvikle mer min neste del av bedriften . Dette med å lage salver og krem har blitt til en nytt prosjekt der jeg faktisk har blitt så glad i de kremene jeg har laget å de er mye bedre enn noen jeg før har brukt. Dette kan jeg er så fornøyd selv om det er noe jeg skal bli enda dyktigere til neste prøve laging noe som jeg bare gleder meg til å få til å gjennomføre . Dette med å lage å må ha ne del vente tid på at olje også det jeg skal trekke ut er for å få ut mest mulig av de bra egenskaper det er i de planter som jeg vil lage krem / slave av. Dette er noe jeg vil gjøre mer og mer men jeg må bare avpasse tiden men dette med å være alene akkurat nå i livet mitt er nydelig jeg trives godt alene å tenker det skal jeg være en god stund til . Dette med å bare finne noen er ikke meg , det er en jeg liker mer en godt å enda er ikke han klar for meg . Dette med å være en som er glad i en som er glad i meg som enda ikke er klar er spesielt men det er da slik . Er det slik at det aldri skjer så er det slik så får jeg heller nyte livet mitt alene her med mine . Det er livet som er har verdi for meg jeg er ikke ensom jeg er selvstendig individ som gjør akkurat hva jeg vil det liker jeg veldig godt friheten min .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg