Det ble akkurat som du forutså

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du du det?  Jeg  har nettopp ordnet med litt is kaffe. Har beroligende musikk. Jeg elsker å lytte til meditasjon musikk når jeg sitter i stuen.

Da slapper jeg enormt mye av. I dag sov jeg meget lenge men jeg jobbet til i morrest med veileder samtaler. Så det å ha tilstrekkelig med sovn er meget viktige.

Jeg drømte så utrolig mye i natt bruk du også huske drømmen din? Jeg erindrer det var så virkelig. Men nå er det helt borte dessverre. Ved å ha en bok for å. Skive ned hva du drømmer om er meget interessant. Jeg har alltid vært den åndelige i min familie. Uten at noen sa noe. Merke meget godt at jeg har alltid vært den som for det meste hadde svaret på det aller meste.

Som barn var det hele tiden jeg som fikk den voksne rollen ved å hele tiden måtte være en som alltid pratet for den ene foreldrene mine.

De kunne ikke prate med hverandre derfor fikk jeg denne oppgaven. Var i grunn ikke noe hyggelig å få. Så mye ansvar ifra de begge to…  Men siden jeg må gjøre det så ble det også fremover at jeg aldri følt meg hjemme i min egen familie..

Rart ikke sant? Men det følte jeg meget godt når jeg var sammen med de karakterene jeg i dag ikke har noen kontakter med.

Det som skjer når vi blir behandlet dårlig ved at vi blir oversett og i perioder så er vi meget viktig. I neste øyeblikk så får du slengt mye negativt bemerkninger Jeg fikk alltid høres at jeg var for overvektig. Jeg fikk også høre at jeg var stygg.

Disse angrep på meg bidro også til at lille meg fikk et reduserert selvbilde. Der jeg ikke likte meg selv.

 

Jeg var i store perioder mye i min egen lille verden, fordi jeg skjønte at ved alt jeg opplevde så bygde jeg opp sinne og aggresjon. Jeg har alltid vært fysiske sterk. Nå lært jeg meg å være psykiske sterk også. Det som var her at jeg som er så sensitive måttet selv ordne meg bort i lange perioder der jeg bodd i perioder kun til min bestemor der fikk jeg være bare meg å fri fra fordommer og hørte heller aldri der at jeg var overvektig eller at jeg var stygg.

Takknemlig for at jeg hadde en bestemor som hadde plass og tid til meg.

Der lært jeg meg mye gode verdier å igjen her klart jeg å ladde opp å ikke minste energien.

På denne tiden var jeg ikke klar over evnene mine. At jeg kjenner energier og bare vet alt. Leser andre sine energi. Som om jeg er i hode deres for å motta informasjon.

Mamma så at jeg var åndelige å ville hjelpe meg ved at jeg kunne lærer mer.. Jeg var meget sta så tenke ikke så mye på å være med. Men en dag skulle vi få det til sammen.

Da åpnet jeg opp å da skjønner jeg hvorfor jeg har alltid ting lagret så klart. Fordi jeg er et medium som skulle oppleve mye vanskeligere situasjoner for at det skulle åpne opp for mine energi skulle bli sentrert.

 

Ved å si at jeg bare vet det så merker jeg at mange undrer.

I alt jeg gjør så bruker jeg min intuisjon, som er mitt klarsyn. Jeg ser alt som mange ikke skjønner. Har skremt mange fordi jeg har forstått mer enn de ønsker at jeg skal vite. Jeg vet alltid alt, hvem som ringer, sender melding og hvem som kommer. Spesielt ikke sant? Vet også om noen som har sakt de skal komme så kommer de ikke. Da vet jeg dette med en gang.

Det å balansere alt med å kunne hjelpe andre mennesker på rett sted er genialt.

Alltid godt å kan bruk min lærdom å mine kunne hjelpe andre. Veileder jobben er blitt et kall der jeg bruker min intensjon.

Det å få hjulpet mange mennesker er unikt å en meget hyggelig jobb ♥️

Skap deg en nydelig dag du også, jeg har fått gjort litt i huset mitt i dag også. Ungdommen skulle kom til meg i dag å det gleder jeg meg enormt til 🥰

 

Viktig å nyte å ladde opp batteriene merk godt selv nå at jeg har trengt å ro ned med massasjen. Kroppen min er super sliten, så rett beslutninger å ta en pause. Skal ikke jobbe med massasje før på Tirsdag. Nå er det kun veileder jobben å det er et kall. Som jeg ikke helt klar å legge bort . Det går bra så får jeg samtidig hjulpet andre å i alle samtaler så lærer jeg hele tiden mye nytt om intuitiv hvordan jeg responderer på energi. Det du jobber mye på blir du bedre på. Så har fått mange gode tilbakemeldinger ifra kunder som har ringt og sakt du så rett, det ble akkurat som du sa.

Alltid hyggelig å kunne hjelpe andre.

 

Da ønsker jeg deg en nydelig dag, ❤️

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika.

 

0 kommentarer

Siste innlegg