Det å være en kreativ sjerl betyr at hodet mitt tar aldri fri. Å

Kjære lesere god morgen ♥️

Hvordan har du det i dag? Jeg har det veldig bra, litt høy på livet er jeg merker jeg. Blir det veldig når jeg er engasjert.

Som jeg har formidlet i tidligere innlegg så har jeg sagt at jeg skal utvikle you tube kanal. Det er nå nærmere enn noen gang 🙈🥰♥️

 

Herregud så jeg gleder meg til å produsere å utvikle meg mer via denne kanalen. Der jeg nå har mulighet til å utvikle meg å igjen jeg når nå ut til mer mennesker som ikke før hadde sett meg.

 

Veileder jobben min og Gruben Massasje & veien til lykke og nå veileder Weronika på you tube. Genialt nå kan jeg virkelig være veldig høy på livet men jeg er så engasjert.

Jeg har hatt bedriften min nå i 5 år da vi kommer til november. Så ja det er jo ikke lenge til.

Nå ser jeg at tik tok bidrar til at jeg når ut lenger enn andre kanaler.

Det å bruke alle små ting til å bygg det opp på bedriften min. Jeg skulle åpne nettbutikk i desember. Siden jeg ble tvunget til å stenge bedriften min. Så måte jeg avvente med det. Å uten inntekter så forteller det jo deg at mine utfordringer ble store… Jeg lå i vater i ga fan i noen dager. Å så på filmer å syntes synd på meg selv… Men det ga ingen respons å resultater.

 

Kun det som gir resultater er bein tøff jobb å aldri gi opp. Ser det nå etter å ha jobbet alle dager i over 6 mnd. At det har gitt meg store resultater.

Så fant jeg da 2 jobber som jeg kunne tjene penger herregud så takknemlig jeg ble. Første gang jeg ikke feiret jul.. Hadde ikke penger til mat.. Så det var lite å spise. La meg som oftest sulten i en lang periode. Dette bidro jo til at jeg nesten pådro meg anoreksia.. Eller spise vegring.. Når en venner seg på lite mat eller ingen ting. Så blir det fort et mønster… Så merker enda jeg spiser enda nok alt for lite.. Når jeg er alene.

Heldigvis blitt mye flinkere til å ta meg tid til å spise. Mat er meget viktig for å opprettholde en god helse. Jeg har tydeligvis en jern helse.

Butikken min bugner nå av masse gode produkter som er meget godt til tapas og middag, frokost. Om du er i området være så snill å ta turen innom butikken min ❤️

Jeg har inne produkter som du ikke får kjøpt andre plasser, det som er genialt.

I denne prosessen så har jeg gått på flere Smeller men takknemlig for akkurat det. Fordi jeg har lært disse to årene meget bra lærings kurve.  Har vokst som menneske å forandret meg radikalt på en proff måte.

Nå er jeg meget uredd dame som aldri frykter noe.. Så da er det smart nå å  utvikle meg mer. Ved å implementere inn noe nytt som you tube kanal. Det å være der jeg har mulighet til å nå ut til andre.

Da går det jo nå rette veien for lille meg på absolutt alle plan. Det jeg har bestemt meg for skal jeg realisere denne uken ❤️

Jeg har mange ambisjoner å mål det å lykkes med de ser jeg nå at jeg er på rette veien. Nå blir det neste å skape mitt eget kles merke.

Jeg har allerede startet den prosessen så jeg har alltid mange planer for fremtiden. Å det å være en kreativ sjerl betyr at hodet mitt tar aldri fri.

Jeg må understreke at jeg koser meg enormt mye i drømme jobben min. Det å skape det å gjøre akkurat det jeg ønsker å gjøre er det som er min motivasjon. Det er faktisk målet mitt å kunne tjene penger via you tube kanalen. Samtidig har jeg mål å få inntekt ifra tik tok,  det vi gir vår energi til vokser.

Derfor er det kun det jeg bruker mye tid på så er det positive opplevelser som gir meg energi å livsglede. Anbefaler deg også til å lytte mye mer hva er det som gir deg energi i dag?

Jeg er meget takknemlig for akkurat her jeg er nu selv om jeg ikke har alt å er langt unna det jeg jobber for. Det å se hvor jeg ønsker å være så skal jeg nå fremover bli mye mer dedikert til å ha mer struktur over alt.

Håper du får en magisk dag å nyt dagen godt.♥️

 

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg