Det å se verdien på det som er gratis

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Håper du har det bra.
I natt kom heldigvis min sønn og en kompis av han frem til Kristiansand.

Så mamma hjerte fikk slapp av å relex. De mistet flyet i fra Bodø. Så ble bom tur. Men vi fikk en nydelig stund sammen.

Det å se verdien på det som er gratis på en mye bedre måte.
Så får vi det mye bedre.

Vi justere litt ned hvordan våre krav er til fremover.

Jeg jobber i grove trekk alt for mye enn det som er bra. Jobber i perioder uten fri til å bare være.

I dag tok jeg meg to timer fri å bare var. Er digg det etter massasje kunder også bidra til å gjøre meg mer verdifulle.

Jeg har en måte å se verden på ved å må prester mer enn jeg trenger. Blitt en uvane egentlig.
Som jeg nå må si nå kjære deg nå kan du gjør noe gøy.

Ikke alltid vente til andre ber deg om tid.

I går møtte jeg en jeg ikke har pratet med på mange år. Nydelig å bare være meg.

Men igjen etter jeg kom hjem igjen. Startet jeg rett med veileder samtaler.

Jobbet til 05 i morrest. Blir i grunn alt for lite søvn da jeg har kunder på mårran. Ikke alltid like lett å justere det men jeg er så takknemlig for at jeg har kommet meg så langt som jeg har nå.

Dette hadde ikke vært mulig om jeg måtte ta fri hele tiden.

Hvordan klarer jeg å motivere meg? Jeg er meget interessert i jobben min. Jobben som jeg har er noe jeg trivdes veldig godt i.
Jeg føler det ikke som et ork det er heller en stor prestasjon å lykkes med å veilede å hjelpe.

Det lykkes jeg med nå ser jeg tydelig. Alt jeg fokuserer på det tiltrekker jeg meg.

Dine tanker er også det du manifester. Ikke alle som skjønner å har trua på at det funker.

Kan love deg at det funker fjell.

Jeg deler opp mine mål også vet jeg nå at jeg er på mye tryggere grunn.

Som gründer så går vi på tryne flere ganger. Det er på den måten du lærer.

Jeg har en slik indre ro også en yttre styrke. Det jeg ser er hvordan jeg har lykkes med å utvide og utvikle bedriften min et steg videre.
Ved å hele tiden Våge gå ut av min konforsone.

Det er ikke alltid like lett å være modig men ved å se hva gikk bra å se hvordan en kan lykkes med å utvikle meg mer. Så kommer jeg videre nå til å prioritere meg selv på agendaen. Å merket det meget godt at venne tid ga meg mye igjen til å øke motivasjon til å jobb mer.

Da fikk jeg bli sett på en annen måte. Som gjør at jeg Glede meg til videre.

Har vurdert å skrive bok om den jobben jeg har. Så mye spennende jeg har vært i. Flere som har åpent opp mye i meg som menneske.

Ved å hjelpe andre mennesker til å få tillit til seg selv igjen å se de skinne gjør meg meget takknemlig og rørt.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg