Det å rydde opp i en hage er nesten som å rydde opp i livet sitt …

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg har det utmerket etter forholdene mine jeg , dette med å stå opp tidlig er nydelig å få dagen med seg. Det er ikke alltid jeg klarer det men , i dag gikk det ut merket . Det å nyte været her er jo også noe jeg er så takknemlig for at jeg kan ikke beskrive dette helt . Slik at du skjønner meg . Dette med å være en grunder som jeg som jobber så mye som jeg gjør så er det også muligheter for at en kan brenne seg 100 % ut . Dette med å jobbe å bare stå i det er lett for enkelte å si utad men jeg som er nødt til å jobbe som jeg gjør så har jeg tross alt ikke noen valg. Dette kan i grunn nå føles litt kipt at jeg ikke har rom for det nå , men jeg vet at jeg skal klarte til topps igjen vær du trygg.

 

 

Når jeg har jobbet ut denne mnd å i andre uken i juli så har jeg på nytt jubileum igjen . Det går unna vei å jeg må si jeg er så takknemlig fordi jeg lytter mer til meg selv også tar mer vare på meg nå enn jeg gjorde tidligere i prosessen selv om jeg vet at det er mange som er bekymret for meg fordi jeg jobber som en gal . Det er så mye som bor i oss mennesker at jeg har i grunn blitt så redd for å trø litt feil men da jeg blir ivrige så stopper jeg ikke før jeg har løst det jeg har startet på. Jeg vet at jeg kan virke som en utfordring for de aller fleste men jeg konkurrerer ikke med noen andre enn meg selv. Så slapp av du må bare konkurrere med noen andre jeg kjører mitt eget løp liker aller best det. Om jeg er i en konkurranse så går jeg alltid for å bli den som skal klare det , ingen andre ting er normalt . Jeg jobbet meg til en tur til Azorende i 2007 igjennom Oriflame , dette med å være den eneste her i fra Mo i Rana som hadde selv jobbet meg dit var en ære å kjenne på. Dette med å vite hva som bor i deg er viktig da en bestemmer seg for å sette agendaen på det målet vi måtte ha.

 

Dette med å rydde opp i en hage er nesten som å rydde opp i livet ditt selv …

 

 

Jeg holder på nå å nedre her hjemme med hvordan jeg skal ha det fremover  men det er en helestes jobb for å være ærlig jeg er sterk som fan men det er så mye røtter som jeg jobber bein tøft med som har slått rot her som jeg ikke ønsker å ha . Dette med å gjøre litt vær dag er en lur ting jeg deler det opp mer så er det mye mer synlig for meg selv også deg som kommer på besøk her har de skjedd noe … Jeg trives med å jobbe i hagen , med å endre her å skape det slik som jeg selv vil ha det . En blir dritt lei av å spørre om hjelp til andre de to containeren jeg hadde nå nettopp var det bare jeg som kastet i jeg fikk litt hjelp av jentungen å ene sønnen sist jeg hadde den her men det var mest jeg som lempet å det er en befrielse nå at det er ett kapittel som er over. Dette med å endre energier er lurt å gjøre.

 

 

Jeg kan i blant føle meg helt alene her hjemme som om at ingen vil ha noe med meg å gjøre. Det er ikke for at jeg ikke vil men jeg trives godt alene . Dette med å være inkludert er ikke alltid en blir da en ikke drikker mye . Det merker jeg , her er all invitasjoner så å si blitt avsluttet men det er jo i grunn slik livet er med oss . Dette med at noen kommer også noen går . De som stadig vekk kommer tilbake er jo dette for en grunn . De skal lære oss noe eller av oss. Dette med at jeg har trukket meg mere i fra noen tidligere venner er fordi jeg føler ikke vi er like nære som sist. Da du aldri har tid til meg når vi sees eller at du er på besøk eller alltid tar kontakt så er det jo så klart for en grunn jeg skjønner jo det. Det er ikke skade for meg å være den som er alene her jeg trives å har det i grunn meget bra. Ser jo tydelig vekst i alt jeg holder på med her . Veileder samtaler de bare ryr inn mer og mer , takknemlig de andre jobbene mine er hele tiden nye kunder så jeg er takknemlig for alt . Her om dagen hadde jeg en helt ny massasje kunde som var hos meg , dette å få slik god skyt i etterkant er nydelig det er noe jeg oppriktig elsker å godt at jeg leverer når det er nødvending . Når vi får nye kunder så skjerper vi oss alltid . Da vi har det vante så går alt sinn gang , nye kunder tilfører oss alle en måte på å gjøre en bedre innsats å være primært mer tilstede for å gjøre en forskjell til kunden at det blir bedre resultat.

 

Det er jo dette som jeg hele tiden jobber for å klare å hjelpe deg eller den som ringer meg . Det er ikke alltid jeg lykkes å kunne hjelpe . Det var en samtale der jeg hadde en som sa hun hadde gjort forsøk på å ta livet sitt. Hun ringte meg heldigvis her om dagen å var i mye bedre humør enn sist . Det lovet bra å det gjorde meg veldig glad å høre ifra da det ikke sto så godt til sist. Det er jo nettopp det som gjør denne jobben så innholdsrike at jeg er i alt på kort tid. Dette med at jeg har slik variasjon med alt jeg holder på med så er det noe jeg faktisk gleder meg så til å klare å bygge meg mer opp . Dette å si at nå er det som det en gang var. Etter pandemien så har jeg enda hatt tøff tid dette er det dessverre få som klarer å sette seg inn i . Vi som driver skjønner det men dere som jobber for andre har jo ikke peiling på hvordan det er . Det er fritt å være i mitt eget men jeg har alt ansvaret på mine skuldre selv . Det er spennende også krevende men jeg hadde tidlig bestemt meg for å jobbe på å gjøre det beste ut av alt . Dette med å fikse på huset mellom jobb å gjøre en god innsats. Jeg må bare si det selv jeg føler jeg har lyktes mer og mer jeg holder på å sanke nye prosjekt til å lage kremer / salver det er jo nå de skal høstes inn. Dette er litt krevende for det tar litt tid men jeg gjør dette mellom alt her å da jeg kan gå i mellom alt her så er det ingen problem . Jeg elsker å være ute i naturen å jobbe på jeg så jeg merker at jeg har klart å sentrere meg mer i denne perioden . Dette med å føle meg mye mer i balanse og likevekt det er en god følelse så nødvending for å tiltrekke meg mer av mine ønsker .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg