Det å bygge en drøm skaper oss mer ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan går det med deg ?

 

 

Håper du har det fint jeg , må si jeg er veldig takknemlig for hva jeg klarte å starte denne uka med her . Det er ikke bare for amatører å gjennomføre alt som bare det . Jeg klarer absolutt alt jeg bare vil ha til meg . Jeg nærmer meg snart jubileum igjen . Det er med stolthet jeg kan snart si jeg har det. Dette med å jobbe målrettet fremover ved å gjøre alt annet til målet mitt.

 

 

Hvordan klarer vi å endre oss mer til å få det bedre ? hvordan klarer vi å gi det vi ønsker til verden ? Det er da vi er i vårt eget hjerte at vi klarer å gjøre det – Ikke når vi er i ubalanse . Dette med å jobbe målrettet fremover som jeg gjør så må jeg si jeg gleder meg til å si jeg klarte det virkelig .

 

 

For mange kan det virke som jeg ikke har ett mål med noe jeg holder på med …

 

 

Det er litt underlig at alt for mange ikke tenker over hva de sender ut eller sier. Det er noe jeg ofte tenker over da jeg møter deg . Da tenker jeg i grunn hva jeg sier selv om vi skal være ærlige så er det ikke alltid en trenger å si alt rett ut . Så en får høre hele tiden hva andre måtte mene . Jeg mekrer at jeg nå er mer hard før en før . Da tålte jeg ikke noe før jeg ble irritert. Det jeg merker nå er at jeg er mer på enn jeg hadde trodd jeg skulle være å jeg har en helt annen agenda enn før.

 

 

Selv om ting som sies ikke alltid er noe jeg liker så er det ikke alltid jeg orker å bry meg det forteller mer om deg enn om meg . Jeg må si jeg gleder meg veldig til å ta i fra deg ett påtatt glis av å få til å skade mine drømmer som skal  realisere mine store drømmer . Det er ikke viktig for meg at alt er så flott . Det som betyr mest er at ting fungerer. Det har heller ikke vært viktig for meg å være så på at jeg skal ha rett i alt jeg holder på med.

 

 

For meg så er dette med å leve nå å være til mye mer viktig enn å skal bruke negativ energi for å være litt tøff en liten stund. Vi tjener lite på å ha den energien for å si det slik . Vi har det tross alt mye bedre av å ha gode folk rundt oss som vil oss vel. Det er noe du fortjener også alle andre fortjener . Jeg er veldig takknemlig for alt som skjer rundt meg å mekrer at ting er mer i boks enn jeg hadde først forventet. Det er herlig å se at ting blir til mens vi går.

 

 

 

Starten av uken dette skal bli drømme uka mi der jeg ikke tar ferie …

 

Dette med å bare gå på med frisk energi der en skal gjennomføre mer og mer så har jeg også du mye vi kan lære også ikke minst utvikle oss . Det er en tid for det aller meste . Vi er i en verden der vi alle er på vår egen reise . Det er fint også stole på at ting kommer mer til oss. Jeg vet at ting kan føles rart å underlig men , loven om tiltrekning den stemmer veldig bra be om noe å tru at du får det å leve som det allerede er hos deg. Denne energien må være på plass for at du skal motta det du ber om. Har vi ikke energien i oss eller sender ut tap så er det nettopp dette du får mer av. Eller at du møter konflikter som tar deg dit du ikke ønsker å være i.

 

 

Jeg har jobbet med å være i mitt trekk punkt hele tiden å så kan vi si ja hvorfor er du ikke ferdig om du manifesterer alt du vil ha . Det kommer til oss , bare vi stoler på at universet jobber det frem til oss. Jeg har en glede av å være i mitt . Dette med å se alt jeg har klart å manifestere til nå så klarer jeg siste milene også.

 

Jeg kan forstå at det virker underlig at ting skal komme så lett men om du tenker på en person så ringer den til deg . Vi er alle energier å vi tiltrekker de som har samme energi som oss selv. De som vi ikke er sammen med , eller har mistet kontakten med er vi heller ikke på nett med å jeg merker snart da jeg ikke har noe å snakke med deg om . Det er for oss alle å gå inn i oss selv så merker vi snart at ting er i endringer . Det er fint å samtidig spennende å se hva vi egentlig er på vei henne .  Jeg ser tydelig at jeg har nå i dag mer harmoni enn noen gang i mitt liv. Det er mer som er på rett vei så jeg må si jeg gleder meg veldig til å kan si jeg er på riktig sted. Dette med å skaffe meg dyra var viktig for meg . De gir meg livs glede å jeg har de å gjøre mye for , vi trenger noen å være for . Dette med å ha blitt så glad i de alle sammen å jeg mekrer nå at de tåler meg mer . Det er så fascinerende å jeg liker de hele tiden mer og mer . Det er så gøy å se egne skapene til dyrene at de har både glede å viser nysgjerrighet å både litt små rampete å veldig artig . De følger med hva jeg gjør det er så herlig at jeg gleder meg så til å få mer tid til de .

Det å bygge en drøm skaper oss mer

 

 

Ved at vi tørr gjøre mer det vi ønsker skaper vår egen sannhet mer . Vi tiltrekker oss de sjeler vi skal være i å det vi skal møte på da vi gir mer slipp så forløser ting seg mer . – Vi lærer i alt å vi skal oppleve ting for å lære. Det er dette som er livet . Det som er tøft eller vanskelig er jo at vi er redde for å mislykkes eller at ting ikke kommer helt vår vei. Det er nettopp det som er vi skaper vårt drømme liv selv om vi ikke har alt i oss. Vi skal fokusere på den energi vi ønsker . Vær den sterke utgaven du vil være . Vi må endre tanker på hva vi tenker også sender ut . Alt er basert på tanker også ord. Det er det vi manifesterer. Derfor husk alt har energi å vi er også det. Derfor det du drømmer om er det vi må holde fast ved. Ikke det vi mangler .

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg