Dessverre det går…

Hei kjære lesere ♥️ hvordan har du det i dag?

Jeg har det veldig bra, sto opp tidlig i dag. Våknet opp til en veileder samtale. Hadde tydeligvis ikke slått av den i natt igjen 🙈dette er meg i et nøtte skall er det.

Jeg sov godt i natt det er så viktig at vi får sovet å ladde opp batteriene litt mer til en ny uke.

Jeg synes uka gikk fort må si det veldig men det er godt å bruke tiden rett på det vi har planer om.

Var full måned på lørdag, jeg har mine faste ritualer da. Jeg setter meg opp nye mål vær gang å jobber effektiv fremover.

Det ble jo i tillegg nydelig sommer eller høst vær. Godt å få nyte solen som skinner.

Hva kommer denne uken til å bringe? Jeg har flere planer i bedriften min. Å ønsker å utvikle meg mer.
Men fokus er også på å være litt meg også. Bare en fri kvinne. Ikke ofte jeg er det egentlig.

I går fikk jeg en telefon fra en ny leverandør. Så her blir det spennende.
Er produkter fra USA.
Ingen på Mo i Rana i dag som har produkter fra de. Jippi tenker jeg på det å være den eneste på Mo i Rana som tar inn produkter ifra de.

Jeg har må utviklet bedriften min veien til lykke på et høyere gir har jeg. Artig å se at det jeg gjør blir noe mer enn bare prat.

Siden jeg ikke har en bedre halv del så går mye av min tid på jobb. Fritiden min er nesten ikke eksisterende. Tar litt fri da jeg får besøk og når jeg å kidsa er sammen. Ellers er det full rulle døgnet rundt i perioder.

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klar å legg bort jobben egenlig? Å den motiver meg til å stå på litt mer hele tiden.

I går jobba jeg med regnskapet mitt er nydelig å. Få det unna gjort også, tanken på at jeg gjør alt selv å da jeg var et barn ble jeg sett på som hun som ikke kan noe…
Det gir meg en ekstra kick i dag at jeg har lykkes mer en de aller fleste hadde trodd var mulig.

Jeg gir meg aldri å det må heller ikke du selv gjør. Jeg er nå i en forandring prosess der det må inn noe nytt hos meg.

Jeg trenger å utvikle meg mer merker jeg å jeg jobber med å finne noe som speiler meg. Jeg må jobbe med noe som gir meg glød og varme.

Jeg har det så vidunderlig nydelig med å være på en vei der jeg ikke helt vet hvor den tar meg.

Jeg har ingen redsel for å mislykkes med noe lenger jeg fokusere på å nå ut med det jeg trivdes veldig godt med.

Jeg har en kreativ hjerne som aldri helt tar seg fri om du skjønner. Jeg kan sitte helt stille å du tror nå slapper hun av. Da planlegger jeg neste skritt. Min far var akkurat likens som jeg, jeg å min onkel er meget like i skjerl og sind, jeg å min far er meget like vi også, begge to er arbeids narkoman dedikerte og ser verdien av prosjekter. Jeg har nok arvet det beste fra far å min mor har det. Takknemlig for det å jeg har alltid sagt jeg er takknemlig for de foreldre jeg fikk, så ble jeg denne utgaven.

Tror egentlig min far å vet at mammaen min i himmelen er meget stolt over meg, min far er nok sikkert stolt han også det ryktes fort om du gjør noe galt å. Så langt er jeg jo dessverre bare fornuftig 🤣😉

Ha en fin dag dere alle sammen.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg